بنت بتتحرش بالرجال



دي قصه بنت بتتحرش بالرجاله وانا كنت قريت عن الموضوع ده بس مكنتش مصدق رغم اني متعت بنات كتير وكتير بيحبوا التحرش وانا بكتب القصص دي ليهم لكن مش لدرجه ان البنت هيا اللي تتجرأ وتتحرش هيا بالراجل

لما قريت عن الموضوع ده على النت مصدقتش زي ماكتير مش مصدقين قصصي وكنت بقول ده واحد عايز يحس انه جذاب وان البنات حتتجنن عليه لدرجه انهم بيتحرشوا بيه في المواصلات ومطالب بحمايه الراجل من التحرش وجو كوميدي كده على النت مش عايز ادخل في تفاصيله

خلينا في القصة

البنت دي مختلفه عن أي بنت متعتها وده سبب كتابه قصه عنها لاني بمتع بنات كتير ومش بكتب عنهم لأن قصتي معاهم زي قصصي هنا بالضبط انا بكتب المميز بس ودي كانت اكتر بنت مميزه شوفتها

الباص كان زحمه جدا وانا كنت جوه في اخر الباص وطبعا واقف ورا بنت متفق معاها وببعبصها كالعاده

الباص وقف في محطه زحمه ولقيت بنت لفتت نظري وسط الناس في المحطه مش بسبب جمالها وبس رغم انها تعتبر اجمل بنت شافتها عيني بس اللي لفت نظري لبسها كانت لابسه بنطلون ضيق اوي وفاتح ودي حاجه غريبه لأن أغلب البنات حتى لو بتحب التحرش بتبقى لابسه بناطيل او جيبات خفيفه بس غامقه وعليها بلوزه طويله أو حتى جاكيت في الشتا علشان ميكونش شكلها ملفت اوي وتبان انها بنت محترمه وانا لما ابعبصها برفع البلوزه عاديb3bsx.blogspot.com

راقبت حركاتها لقيتها نشيطه وشقيه غير اي بنت ووقفت عند باب الباص ومصره تركب والناس بيقولوا ليها مفيش مكانوانا بقول جوايا حنفضل متخلفين لحد مالناس تفهم ان فيه بنات بتحب التحرش ونفسها تتبعبص ودي اكيد واحده منهم والناس بمنتهى التخلف بيقولوا ليها مفيش مكان

الغريب انها كانت مصره وحظها الحلو ان حد جوه الباص عايز ينزل وعلشان ينزل كان لازم ينزل ناس كتير من الباص ويركبوا تاني وقالوا ليها اركبي انتي الأول علشان تقفي مع البنات اللي جوه كانوا يقصدوا البنت اللي قصادي وكام بنت جنبها وهيا بتركب وهيا متضايقه لأنها عايزه تقف وسط رجاله مش وسط بنات بس طبعا الناس مش فاهمين 😒

b3bsx.blogspot.com

وانا واقف جوه الباص لقيتها واقفه في الطرقه وسط الرجاله والناس تقولها ادخلي جوه فتقولهم انا نازله قريب اللي عايز يعدي يعدي وانا براقبها وكل ده وانا لازق في البنت اللي قصادي وزانقها في الكرسي اوي وزبي واقف اوي مش بسببها لا بسبب البنت اللي ركبت وجرئتها اللي مشوفتهاش في اي بنت

البنت اللي معايا اتمتعت اوي باحلى بعبصه وتحرش وبعدين اتحركت علشان تنزل محطتها وانا وراها علشان ابعبصها شويه وهيا بتعدي في طرقه الباص قبل ماتنزل زي كل مره بس المره دي كان ليا غرض تاني وهو اني اروح للبنت اللي لفتت نظري من اول ماركبت ومصره تقف وسط الرجاله

لما وصلت ليها اتفاجئت انها بتزنق نفسها في اي حد يعدي من ورا وتحسس على ازبار الرجاله وانا مكنتش شايف هيا بتعمل ايه في الاول لاني كنت واقف بعيد ولما شوفت المنظر ده هجت فعلا وبعبصت البنت اللي معايا جامد من هيجاني وطبعا شكرتني بابتسامه حلوة ونزلت وانا وقفت جنب البنت دي والاغرب ان كرسي فضي فالناس بيقولوا ليها اقعدي فقالت لا شكرا وواحد قعد وهيا وقفت جنبه وبتزنق نفسها فيه وانا ببص عليها ومش بعمل حاجه لاني عايز اعرف آخرها ايه وبتعمل ايه ووقفت وراها لقيتها بترجع عليا مع حركه الباص وبتحك نفسها فيا وبعدين تعتذر وانا ببص ليها وبقول جوايا انا غيرهم انا فاهمك كويس وعارف انك بتحبي التحرش بس مش للدرجه دي انتي مفضوحه على الاخر وممكن حد يعملك مشكلهb3bsx.blogspot.com

تصرفاتها جريئه لدرجه الجنان الرسمي أو هيجان بزياده لدرجه تغيب العقل بس شكلها بنت ناس وراقيه ومرتاحه ماديا كمانطبعا كان فيه اللي بيحسس وهو بيعدي من وراها وفيه اللي يبعد عنها لما تقرب منه وفيه اللي يبص ليها بقرف لدرجه ان واحد قالها اقعدي ورا السواق علشان يمنع المهزله دي لأننا المفروض في باص محترم

صحيح كنت ببعبص بنت من شويه في نفس الباص بس الوضع مختلف انا عندي خبره وعارف بعمل كده الزاي من غير ماحد يشوفني وكمان كنا في اخر الطرقة وسط البنات وكمان متفق مع البنت اللي كنت بمتعها

b3bsx.blogspot.com

المكان اتزحم اوي لما ناس كمان ركبت وبقيت واحده واحده الزق فيها من ورا وهيا لما حست باستجابه مني بقت ترجع عليا وتحك نفسها بيا بحجه الزحمه وحركه الباص خصوصا ان سواق الباص كان غشيم في السواقه وكل شويه يفرمل والناس تقع فوق بعض وتزعق ليه 😂

في مره فيهم كانت الفرمله جامده والبنت جت تقع عليا اتفاجئت بصباعي من ورا وهيا بتقع بحمل جسمها عليه وانا بشيل جسمها كله بصباعي اللي دخل كله جوه طيزها جامد اوي لحد ماوصل للاخر لدرجه ان البنت كانت حتقع وانا ساندها كلها بايدي بس من ورا وصباعي دخل جواها اوي لحد ماوجعها من عنف وشقاوة البعبصه وانا كنت قاصد اخلي اول بعبوص تاخذه مني يكون أقوى وامتع بعبوص اديته لبنت وطيزها تستاهل لأنها طريه وعميقه وشكلها يهيج اويb3bsx.blogspot.com

وهيا استغربت قوتي لما سندت جسمها الجميل كله بأيد واحده من غير مااقع وكمان صباعي جواها ببعبصها جامد كأني بقولها انا غير اي حد حاولتي تتحرشي بيه

بعد ماعدلنا نفسنا والناس زعقت لسواق الباص كنت لنا ببعبص فيها ومش بخرج صباعي من جوه طيزها وشغال بعبصه متواصله وهيا لما وقفت بصت ليا وقالت ليا انا اسفه وشايف على وشها ابتسامه جميله وطبعا صباعي جوه طيزها شغال بعبصه مش بيبطلوقفت قصادي ومصدره ليا طيزها وانا شغال فيها بعبصه بجراه وعنف لأول مره وهيا بتقول جواها أخيرا لقيت الراجل اللي بدور عليه

الطريق واقف والناس مخنوقه وهيا عايشه في دنيا تانيه بتتمتع باحلى متعه ممكن توصل ليها اي بنت وهي متعه البعبصه بس الغريب انها فضلت تتبعبص مني طول الطريق وكانت عايزه اكتر ومش بتشبع

بعبصتها على قد مااقدر وعملت في طيزها الحلوه كل أنواع البعبصه كنت بقفش في فلقه طيزها واحط صباعي جواها وكنت برفع طيزها بايدي واغرفها بعبوص ورا التاني وكنت بحسس على فخذها فهي عرفت اني خبير في كده وانا كنت قاصد اخليها تعجب بيا علشان انا كمان اعجبت بشكلها وجرئتها

b3bsx.blogspot.com

كلمتها في ودانها وسألتها انتي مش لابسه اندر ليه؟

السؤال هيجها اوي لأن طبيعي اي واحد بيكلم واحده بيتعرف عليها الأول

طبعا سكتت بس انا شوفت الرد في عنيها ولو كانت ردت كانت فضحتنا لأنها مش حتعرف تمسك نفسها في الرد

فضلنا واقفين في الباص وقت كبير وانا شغال بعبصه فيها علشان تعرف انها مش هيا بس اللي بتحب البعبصه لدرجه الجنان انا كمان بحب ابعبص وقت كبير أوي من غير مااتعب ولا امل وكل ماحد يعدي اخليه يعدي من ورايا والزق فيها جامد من ورا وزبي طبعا واقف على آخره من كتر البعبصه في طيزها وطبعا بتتمتع هيا اكتر من زنقتي فيها من ورا جامد وزبي واقف كدهb3bsx.blogspot.com

فضلت زانق فيها شويه من ورا لما لقيتها دايبه ومبسوطه اوي وليها حق لأن زبي كان واقف اوي وبارز اوي من بنطلوني فالمتعه كانت مضاعفه

الباص بدا يروق والناس بتنزل فقولت ليها تعالي ننزل المحطه الجايه لقيتها بتستجيب ليا وبتنزل معايا عادي جدا وبقيت امشي معاها وانا بدور على اي عماره ندخلها علشان اكمل بعبصه فيها وهيا مجنونه زيي مش عايزه غير البعبصه وبس ولا اتكلمنا عن نفسنا ولا نعرف بعض لسه

دخلنا عماره فاضيه ووقفنا على السلم شويه ووقفت ابص على جمالها وجمال جسمها وبحاول افهم القمر الجميل ده بيحب ايهبدأت احسس على كسها لقيتها انتفضت وبعدت ايدي فمسكت بزها وكانت كبيره وواقفه لقيتها واقفه عادي وساكته روحت بايدي التانيه غارف طيزها وبمشي صباعي جوه فلقتين طيزها لقيتها هاجت مره واحده ورجعت بظهرها على ايدي وزنقتها في الحيطه لدرجه اني حسيت انها عايشه علشان تتبعبص وبتزنق ايدي جامد في الحيطه علشان ابعبصها اكتر وانا طبعا كنت ببعبصها جامد اوي وبقول دي مش طبيعيه اكيد وانا عمال ابعبصها جامد واطمنها وبقولها اطمني انتي لقيتي اللي يمتعك بيها وحفضل معاكي مش حسيبك وهيا مش بتتكلم عايشه في العالم بتاعها كان أكلها وشربها البعبصه وبس لدرجه انها سايبه نفسها وحياتها علشان تتبعبص وبس

b3bsx.blogspot.com

بدأت اهيج جامد من حلاوة طيزها على ايدي لأنها كانت بتحرك طيزها على ايدي جامد من الهيجان اللي هيا فيه وهيا شكلها جميل اوي قصادي وانا بحاول امتعها واشبعها باحلى بعبصه لما عرفت انها بتعمل كل ده علشان تتبعبص والبعبصه حياتهاانا قولت دي اكيد مش مختلفة عن اي بنت لأن اي بنت مكانها كانت زهقت من كتر البعبصه في طيزها بس دي مهما ابعبص فيها مش بتزهق

من هيجاني بيها و بجمالها قربت من شفايفها علشان ابوسها لقيتها بتلف وشها فقربت من خذها لقيها تبعد وبتقولي انا اسفه بس مفيش حد قرب مني وباسني انا بحب كده بس فقولت ليها مفيش مشكله وكملت بعبصه فيها وهيا مطمنه اني مش حعمل فيها اكتر منb3bsx.blogspot.com

قولت جايز هيا مش متقبله اني ابوسها وانها عايزاني لمتعه البعبصه بس وانا موافق لاني بحب ابعبصها اوي واني مختلف عن اي شاب زي ماهيا مختلفه عن أي بنت

من هيجاني بدأت ارفع ايدي وادخله جوه بنطلونها لقيتها بتمسك ادي وبتقولي لا محدش لمس جسمي بس المره دي اتفاجئت اني مصر ادخل ايدي جوه بنطلونها وهيا تقاوم بس انا فاهم هيا عايزة ايه والمقاومة دي بسبب انها مش عايزة حد يلمس جسمها الجميل ده لكن انا مش اي حد

رجعت ابعبصها جامد اوي وبعنف من فوق البنطلون الخفيف لحد مادابت خالص وبعدين دخلت ايدي جوة بنطلونها فجاة وهيا دايبه كده ملحقتش تمسك يدي وتبعدها وفي لحظة كانت ايدي جوة بنطلونها وبسرعه صباعي بدا يبعبصها بجراة وبعنف في خرم في طيزها فعرفت ان اللي معاها راجل بجد وقشعريرة جامدة تملكت جسمها

سالتها وانا ببعبصها كده وبقولها احكيلي بقى انتي مش لابسه اندر ليه؟b3bsx.blogspot.com

قيتها هاجت اوي ومستغربة اني بكلمها عادي ومش هايج اوي زيها وعارف اتحكم في نفسي وطبعا مردتش فقربت من ودنها وقولت علشان تتبعبصي كويس مش كده؟ لقيتها حضنتني من هيجانها من صباعي اللي دخل جوة خرم طيزها في الحظة دي وباستني في شفايفي بهيجان وبتسلمني جسمها الجميل

وفضلت تبوس في شفايفي جامد وهيا حاضناني من قدام بهيجان اوي وانا مستغرب هيجانها وبتقولي انت اول واحد اعمل معاه كده عايزاك توعدني انك تفضل معايا

b3bsx.blogspot.com

فبوستها في شفايها الحلوة وصباعي بيبعبصها كويس في خرم طيزها من تحت البنطلون لحد ماهاجت اوي ونزلت ميتها من رعشتها بشقاوة صباعي جوة طيزها وانا طبعا شغال بوس في شفايفها الحلوة وبتمتع بيها وانا ببعبصها في نفس الوقت

دي كانت اجمل لحظة في حياتها لانها مدمنة بعبصه ومجنونة بيها وانا طبعا قمت بالواجب وزيادة معاها مقابل احلى بوسه من شفايفها الحلوة دي في شفايفي وهيا من دوبانها بشقاوة صباعي جوة طيزها كانت بتبوسني بمزاج اوي وذراعها حوالين رقبتي بوسة ورا التانية وتدوب اكتر لما العب بصباعي جوة طيزها وابعبصها اكتر واكتر وفجاة دخلت صباعي جوة طيزها اوي مرة واحدة فاتنتفضت من المتعة وقالت بحبك ❤

وانا ببعبصها كده قولت ليها كفاية كده؟ فقالت زي مانت عايز انا بتاعتك من النهارده فدخلت صباعي جوة طيزها اوي وبدات ابعبص خرم طيزها لحد مادابت خالص وقالت اه من المتعة وقولت ليها انا عايزك تفتكري صباعي في كل مرة بتتبعبصي فيها لقيتها بتدخل شفايفها في شفايفي وبتبوسني بهيجان اوي وبتقولي ايه الكلام ده محدش بيقول كده فقولت ليها وانا مش اي حد فقالت شكلي ححبك بجد

فقرصت بصباعي جوة طيزها اوي وقولت ليها وكده حبتيني ولا لسه؟ فقالت اه بحبكb3bsx.blogspot.com

فضلت ابعبص فيها كتير اوي لحد ماقولت كفاية مش علشان شبعت لاني مش ممكن اشبع من البعبصة فيها ولاهيا حتشبع لكن المكان اللي احنا فيه مش حيسمح باننا نفضل فيه اكتر من كده احنا على سلم عماره!

قولت ليها يلا بينا ويبقى نشوف مكان تاني وخرجنا من العمارة وقولت ليها تحبي نقعد في كافيه فقالت انا اعرف كافيه كويس نقعد فيه وكان كافيه غالي وانا قولت مش مهم الفلوس هيا تستاهل لانها جميلة جدا

اتفاجئت وانا بتكلم معاها انها مرتاحة ماديا لدرجة انها مش محتاجة تشتغل والمفاجاة الاكبر انها مش مرتبطة ولابتفكر في الارتباط وطبعا سالتها ليه فقالت انت عارف ليه ففهمت

قولت ليها وده نفس السبب اللي خلاني مرتبطش باي واحدة لحد دلوقتي فقالت انت كمان؟

شربنا الفاكهه وبعدين قولت ليها يلا بينا علشان احلي بيكي فضحكت وقالت بص انا موافقة تعمل كل حاجة بس تحافظ عليا قلت ليها انا مش حفكر في كده اصلا لان رغباتي ورغباتك واحده واحنا مختلفين عن اي حد

b3bsx.blogspot.com


فقالت امال حتعمل ايه؟ فقلت ليها تعرفي مكان نبقى فيه لوحدنا فقالت ماما بتزور قريبتنا وانا لوحدي في الشقة فقولت ليها خلاص يلا بينا بس هيا كانت متردده وانا عارف ليه فقولت ليها اطمني انا حشوف حاجة كده وحمشي على طول فقالت حتشوف ايه فقولت ليها خليها مفاجاة

لما وصلنا وهيا بتقفل الباب كنت انا بنزل بنطلونها وبمسك في فلقتين طيزها وببعدهم بايدي علشان اشوف خرم طيزها وهيا بتقول انت كانت تقصد انك تشوف خرمي فقولت ليها ايوه

وفجاة دخلت وشي جوة طيزها وفضلت الحس اخدود طيزها من جوة وهيا تتمتع جامد والعب بلساني في خرم طيزها والحسه جامد وطيزها كانت ممتعة اوي ونظيفه فسالتها انتي مزنوقة ولا لا؟ فقالت الكلام ده بيهيجني اوي انت مش طبيعي فقولت ليها اقعدي على وشي وانا نايم على الكنبة لقيتها بتبص ليا وهيا مش مصدقة ان فيه حد ممكن يطلب الطلب ده وهيا اصلا بتحب كده بس عمرها ماجربت وطبعا وافقت وقعدت على وشي وفضلت تحرك طيزها وانا بلحس اخدود طيزها من جوة وخرم طيزها جامد وبقولها هو ده ده السبب اللي خلاكي كده

فضلنا كده وقت كبير اوي وبعدين قامت ونامت عليا وفضلت تبوس في رقبتي وشفايفي بهيجان اوي وبتقولي كنت بدور عليك من زمان انا بتاعتك من النهاردة فقولت ليها مش حنيكك برضو فقالت علشان كده انا مطمنه وانا معاكb3bsx.blogspot.com

قولت ليها يلا قومي من عليا ونامي على بطنك علشان الحس طيزك شوية فقالت انت مش بتتعب؟ فقولت مش ممكن اتعب وانا معايا القمر ده

فنامت على بطنها قصادي وورتني اجمل طيز ممكن عيني تشوفها وقولت انا لازم امتعها على قد مااقدر دي تستاهل كل خبرتي في بعبصه البنات وبدات العب بصباعي في خرم طيزها الاول وده هيجها اوي وبعدين دخلت وشي جوة فلقتين طيزها وفضلت الحس طيزها جامد من جوة وبهيجان اوي وفضلنا كده وقت طويل ومكناش نشبع

بعد كده قولت ليها كفاية علشان الوقت متاخر واول ماقمت لقيتها بتبوسني في شفايفي وبتقولي عايزة اشوفك تاني ممكن؟فقولت ليها وانا عايز افضل معاكي طول العمر ممكن؟

فقالت وانا مش حسمح لحد يلمسني غيرك فقولت ليها لو من فوق الهدوم عادي فضحكت وقالت انت مجنون انا مش مصدقة اني حلاقي حد بيفكر زيي فقولت ليها وانا موجود

حنتمتع بالتحرش ونحكي لبعض فقالت انا كنت لسه حقول كده فقولت ليها احنا بنفكر زي بعض

فضلنا نبوس بعض بعض وقت طويل بعد الكلام ده واتفقنا على مقابلاتنا بعد كده بحيث نركب مواصلات كتير سوا وندخل عمارات كتير ونحكي لبعض عن مغامراتنا مع التحرش...

اشهر القصص

دكتورة نفسية ADHD

شوفت البعبصه بعيني واتمتعت بيها

حبيبي ❤

بعبصة في الاجازة

البنت السافله عملت ميه في ايدي

خطيبتي المحترمه 😉

متعة الجنس الحقيقية .. للبنات فقط

المتمرده

قصه بنت جريئه

لقيته اخيرا 🥳