بعبصة محجبه


ليه سميت القصة دي بعبصة محجبه وايه علاقة البعبصه بالحجاب وباللبس عموما؟

بركز في القصة دي على البس والحجاب عن تجارب مريت بيها وياريت محدش يحكم ويعمم ويقول ان كل المحجبات كده

الفكرة اني اتكلمت مع البنت دي عن اللبس المحتشم وعن الحجاب وروحنا محلات ملابس وكان مجرد كلامنا عن اللبس بيهيجها ودي حاجة كنت مستغربها جدا

البنت دي كانت لابسه حجاب مغطي راسها لحد حواجبها ولما سالتها عن التحجيبه دي قالت ليا ان الحجاب بالنسبة ليها حاجة اساسية وفيه بنات صحباتها لما قلعوا الحجاب هيا قطعت علاقتها بيهم

مش حنكر ان اغلب اللي قابلتهم محجبات ولبسهم محتشم جدا وفيه كان لبسهم ضيق ومثير بس كانوا محجبات برضو وكان عندي فضول ايه علاقة الحجاب واللبس المحتشم بحب البنات للتحرش والبعبصه والبنت دي كانت فرصة ليا اني اعرف اجابة السؤال ده

قلت ليها احنا نتقابل في محطة المترو ونشوف موضوع اللبس ده فطلبت مني اننا نروح وسط البلد علشان تشتري لبس ليها وبالمرة تاخد رايي في اللبس اللي حتجيبه وانا وافقت

اتقابلنا في محطة المترو وشوفت فلقة قمر لابسه بنطلون جينز ضيق اوي وكعب عالي وبلوزه قصيره والتحجيبه مغطيه شعرها وراسها ومش باين غير وشها

وكمان جسمها ملفت وفرعه اوي والناس بتبص عليها من شده جمالها ولبسها الضيق

b3bsx.blogspot.com

بصيت ليها وانا مستغرب وبقول لنفسي يعني انتي اهتميتي بالتحجيبه وان محدش يشوف شعرك والباقي مش مهم ولا ايه؟

قلت ليها حلو الحجاب هو ده الاحتشام ولابلاش فابتسمت وهيا فاهمه انا قصدي على ايه وقالت ليا انا عايزة اروح وسط البلد اشتري لبس وعايزاك تبقى معايا وانا فاهم هيا عايزاني معاها ليه

المترو جاي فسالتها انتي مش حتركبي عربية السيدات؟ فقالت لا انا حركب معاك المره دي ففهمت انها عايزة تتبعبص رغم انها مش مبينه كده

المترو جه وكان زحمه جدا وهيا كانت قصادي واحنا بنركب وفجاة مديت ايدي على طيزها وبعبصتها ودخلت صباعي جامد جوة طيزها وهيا عارفة اني خبير بعبصه وعامله حسابها علشان كده لبست البنطلون الضيق دهb3bsx.blogspot.com

غمست صباعي جوة طيزها جامد واحنا بنركب طبعا دي شغلتي وهيا خدت البعبوص في طيزها من غير ماتتكلم ووقفنا جوة في الزحمه وانا شايف وشها الجميل والتحجيبه مغطيه نص من وشها وحتى البلوزه كانت واسعه شوية بس البنطلون ضيق اوي ومبين كسها وطيزها اوي

الاغرب انها وقفت قصادي من غير ماتتكلم ولاعلقت على اي حاجة

من منظرها قصادي فكرت اعمل حاجة مجنونة اول مرة اعملها خصوصا ان المترو كان زحمه جداوانا قريبين من بعض وايدي تحت وفي حركة سريعه والمترو بيقف هيا جت عليا روحت مادد ايدي على كسها ومبعبص كسها من على البنطلون في حركه سريعه كانها مش مقصودة

كان احساس تحفة واحساس المفاجاة ده بيمتع اي بنت حتى لو رافضه خصوصا اني حطيت ايدي كلها مابين رجليها ومسكت كسها جامد وانا ببعبصها كانت حركة متطلعش غير من محترف وهيا واقفه قصادي ومتكلمتش برضو

b3bsx.blogspot.com

قلت ليها خلاص فاضل محطتين وننزل لقيتها اتحركت ناحية الباب وبنعدي في الزحمه والناس حتاكلها بعنيها لان فعلا شكلها كان ملفت جدا وحسيت انها قاصده كده

لما جت المحطة قولت ليها يلا مستنيه ايه وطبعا الناس مش بتستنى لقيت الناس هجمت علينا علشان تركب وبتزقنا لجوة روحت غارف طيزها بايدي ودخلت صباعي جوة طيزها على قد مااقدر وهيا بتيجي عليا بقوة الدفع وخرجتها بره المترو بالعافيه وصباعي جوة طيزها بيبعبصها جامد اوي

صباعي دخل جوة طيزها اوي واحنا خارجين من المترو وهيا اتنفضت قصادي من قوة البعبصه ولما نزلنا من المترو قولت ليها بنطلونك ضيق اوي فقالت حاجيلك ببنطلون واسع بعد كده فقولت ليها انا مش بتكلم عن البعبصة انا بتكلم عن نظرة الناس ليكي لازم يبقى لبسك محتشم عن كده فقالت علشان كده حجيب اللبس ده وانت معايا علشان تعرفنيb3bsx.blogspot.com

شوفنا اكتر من محل وقولت ليها فيه لبس عجبني ممكن اشوفه عليكي ودخلت تقيسه وانا دخلت وراها وبعد ماخلصت قلت ليها خلاص؟ قالت استنى اضبط التحجيبه كان اهم حاجة ان شعرها ميبانش ولما قالت خلاص فتحت الستاره وهيا قصادي بتبص في المرايه وظهرها ناحيتي ومديت ايدي على طيزها وبعبصتها بالراحة لان البنطلون كان خفيف فمجرد مادخل صباعي جوة طيزها دخل جواها اوي ووصل لفتحتها كمان رغم اني بعبصتها بالراحه وبرقه اوي

قلت ليها حلو البنطلون ده قالت ليا يعني ينفع؟ قلت ليها اكيد واهم حاجة انه واسع ومحتشم علشان يمشى مع التحجيبه دي

وجربت بنطلون تاني خفيف برضو وبعبصتها بعد مالبسته علشان نشوفه حلو في البعبصه ولا لا وبرضو لقيت صباعي بيدخل جوة طيزها للاخر وهيا كانت طيزها طرية وملبن على ايدي واول ماصباعي دخل جوة طيزها وصل لفتحتها وبعبصتها وقولت ليها ده كمان حلو واشترينا الاتنين

قالت انا عايزة اشوف الجيبات والفساتين وكانت عامله حسابها في الفلوس ودخلنا كذا محل وكل لبس تقيسه لازم ابعبصها وهيا لابساه ولما الاقيها دابت شوية واشوف ابتسامه جميله على وشها اعرف ان صباعي وصل لفتحة طيزها

b3bsx.blogspot.com


احلى حاجة ان اللبس ده مش غالي يعني بناطيل الجينز الضيقه اغلى منها ومش حلوة في البعبصه لكن لو بنطلون او جيبه قماش طريه وخفيفة حتبقى احلى بكتير

زي اخر جيبه جبناها ودي كانت اختياري وقولت ليها جربي ده فقالت ليا ماشي ولو اني مش مقتنعه بيه فقلت ليها انتي قابلتيني علشان تعرفي احلى لبس للحاجات دي وطبعا مش بنقول بعبصة وتحرش والكلام ده لان المحلات فيها ناس سامعانا

خدته ودخلت تجربه واتاخرت شوية فسالتها خلاص؟ فقالت من بدري فبصيت من ورا الستاره وانبهرت من المنظر

الجيبه خفيفه اوي وماسكه في طيزها وطريه اوي ومبينه اخدود طيزها اوي وهيا واقفه بتبص على نفسها وبتقولي مش متخيله انه حلو اوي كده وانا بصيت ورايا علشان اتاكد ان مفيش حد ورحت مادد ايدي على طيزها ومدخل صباعي جوة وبدات ابعبصها بالراحه لقيتها دابت اوي وليها حق تدوب لان الجيبه من خفتها مكنت صباعي انه يدخل جوة طيزها للاخر وقماشة الجيبه كانت مطاطه وبتدخل مع صباعي جوة طيزها لحد ماصباعي دخل جوة طيزها اوي لحد ماوصل لفتحتها وطبعا بخبرتي زغزغت وبعبصت ولعبت بصباعي في فتحتها لحد مادابت واتمتعت اوي وقلت ليها خليكي لابساه النهارده فقالت ماشيb3bsx.blogspot.com

خرجنا من المحل وهيا مستغربة لبسها وبتقولي انا اول مرة البس حاجة زي كده انا بلبس بناطيل ديما وطبعا الجيبه سوده وكنا بالليل فشكلها مش باين اوي بعكس البنطلون الجينز الفاتح اللي كانت لابساه فقولت ليها انتي عايزة الناس تعليكي وتبص عاكسك ولا عازة تتمتعي بالتحرش وتتبعبصي كويس؟ فقالت علشان كده قابلتك

طبعا قمراية زي دي مكانش ينفع اسيبها من غير ماامتعها باحلى بعبصه خصوصا انها قابلتني اصلا علشان كده وانا كنت شايف ده في عنيها طول الوقت

روحنا منطقة هادية ودخلنا عماره وهيا معايا وبتسمع كلامي وواثقه فيا لانها عارفه اني خبير في كده وبعملها كتير ولقيتها بتطلع معايا السلم ومسلمه نفسها ليا وببص على جمال جسمها والجيبه الخفيفه مبينه طيزها المدورة اوي فقولت ليها اقفي شوية ولفي كده لقيتها بتسمع الكلامي فورا وبتلف وبتديني ظهرها وطيزها قصادي باينه اوي من الجيبه الخفيفه اللي هيا لابساها وطبعا بدات احسس الاول على فلقه طيزها وكانت طرية اوي وهيا مستنيه تحس باجمل لحظة في حياتها وانا قاصد ازود اشتياقها للحظة دي باني احسس على فلقة طيزها وانزل بايدي واحسس على فخذها من جوة وارجع احسس على فلقة طيزها الطرية من بره وهيا بتدوب رغم اني لسه مبعبصتهاش بس قماشة الجيبه نفسها تهيج لوحدها

b3bsx.blogspot.com

قربت منها وبدات ابص ليها بحنيه وهيا واقفه قصادي وانا بحسس على طيزها من بره بالراحه وهيا تبص لي وكانها بتقولي بعبصني بقى مستني ايه؟

فجاه غمست ايدي في نص طيزها ودخلت صباعي جوة اخدود طيزها جامد وهاتك يابعبصه لحد ماشوفت اجمل ضحكه على وشها ودوبان وعض شفايف وترجع بظهرها وتزنق ايدي في الحيطة علشان ابعبصها اكتر ولما لقتني ببعبصها بفن وخبره وبتتمتع اوي باستني في شفايفي وانا طبعا مكمل بعبصه في طيزها وصباعي مش بيخرج وفضلت ابعبص فيها وقت طويل بعبصه متواصلة وعمال ادخل صباعي جوة طيزها على قد مااقدر وابعبصها اكتر واكتر وهيا مستغربة اني مش بمل ولاببطل وقالت ليا انت فعلا خبرة كنت فين من زمان

مكنتش محتاج ادخل ايدي جوة لان الجيبه كانت بتسهل حركة صباعي جوة طيزها اكتر وده كان بيمتعها اكتر واكتر وطبعا هيا كانت لابسه اندر خفيف جدا فالمتعه بالنسبة ليها كانت اضعاف مضاعفه مقارنة بالبنطلون الجينز الي كانت لابساه رغم انه كان فاتح وملفت اكتر

طيزها اتهرت بعبصه وكانت ملبن على ايدي وبتهيجني فكنت بدخل صباعي جوة طيزها اكتر واكتر وانا ببعبصها وهيا تدوب وتديني بوسه حلوة في شفايفي وهيا مبسوطة بس اللي كنت مستغربه انها بتضبط التحجيبه علشان شعرها ميبانشb3bsx.blogspot.com

كانت بتحاول تبين انها محتشمه ومش عايزة شعرها يبان فانا حبيت استفزها وبدات اشيل التحجيبه بايدي فبعدت ايدي فنزلت بايدي على كسها فبعدت ايدي برضو قلت ليها ليه فقالت لا فقلت ليها علشان تفضلي مقتنعه انك محتشمه ومحترمه وان محدش لمسك مش كده؟ فاتكسفت وسكتت

الموقف ده خلاني اتجرا واعمل حاجة مكانتش متوقعاها علشان اشوف رد فعلها وبدات ادخل ايدي جوة الجيبه من ورا وبدات ابعبصها من على الاندر وهيا ساكته وسايباني ولابعدت ايدي ولااتكلمت روحت مدخل ايدي كمان جوة الاندر كمان وصباعي دخل جوة طيزها الملبن والجيبه كانت ضيقه اوي لدرجة انه كان مبين طيزها من فوق وانا مدخل ايدي وبدفعها جوه الجيبه لتحت بحركة سريعه وبدات بالراحة امشي صباعي جوة طيزها بحركة مثيرة اوي ميعملهاش غير حد محترف وبدات العب بصباعي وابعبص طيزها بالراحة بدون حائل

b3bsx.blogspot.com

طيزها كانت سخنه وهايجة والمنظر يهيج اوي واطلع بعيني واشوف وشها الاقي البلوزه المحتشمه والتحجيبه مغطيه نص وشها وانا مستغرب سكوتها واستسلامها بس لقيتها بترفع الجيبه وايدي جواها علشان طيزها متبانش قصادي لاني دخلت ايدي جوة جيبتها جامد مرة واحدة فالجيبه نزلت شوية وهيا مسكتها ورفعتها علشان تبين ليا انها بنت محتشمه وانا ببص ليها ومستغرب لان ايدي على لحم طيزها وصباعي جواها بيلعب وبيبعبص خرم طيزها بهيجان اوي ويزود اثارتها ومتعتها وبدات اشوف الاهات بتطلع منها وانا بابوسها في شفايفها علشان محدش يسمعنا وشغال بعبصه جوة طيزها بصباعي مش ببطل وحاسس باخدود طيزها على صباعي واحلى خرم صباعي بيلعب فيه وبيزغزغه وبيبعبصه وبيعمل فيه كل حاجة ممكن اعملها في طيز حلوة زي دي كانت سخنه وهايجة وطريه اوي وانا مكانش ينفع اقصر مع الطيز الملبن دي وبعبصتها احلى بعبصه

كنت ببص على جسمها وشكلها وايدي جوة جيبتها مش بتبطل بعبصه فيها وانا مستغرب احتشامها ده ودي لوحدها حاجة بتهيجني و بتستفزني اكتر وبتخليني ابعبصها بعنف اكتر واكتر علشان اخليها تقولي كفاية او حتى عيب كده او اي رد فعل يتماشى مع لبسها المحتشم ده

فضلنا كده وقت كبير وهيا مش بتتكلم وانا عارف انها مش حتشبع من البعبصه وقرصت خرم طيزها بصباعي ولعبت فيه جامد وبعبصتها كويس قل مااخرج ايدي من جوة جيبتها الخفيفة الضيقه

بعد ماخلصنا قلت ليها انزلي قصادي ونزلت وانا ببص على طيزها الجميلة وهيا باينة من الجيبة وهيا بتنزل قصادي واتمشينا وانا كل شوية ابص على طيزها واقولها الجيبه دي احلى مليون مرة من البنطلون اللي كنتي لابساهb3bsx.blogspot.com

انا مش ببص لشهوة انا كنت بقارن مابن الجيبه والبنطلون وقولت ليها ده احلى بكتير فقالت ليا ينفع اقابلك تاني؟ قلت ليها ليه؟ فقالت علشان اجرب اللبس اللي جبته ده قلت ليها ماشي

قلت ليها اللبس ده ارخص وعملي اكتر وممكن تنصحي صحباتك بيه فقالت هما كلهم محجبات وحيحبوا اللبس ده

قلت ليها علشان محتشم مش كده؟ فضحكت

b3bsx.blogspot.com


طبعا خدنا ارقام بعض واتفقنا على معاد المقابله التانية علشان نجرب اللبس اللي جابته

البنت دي عرفتني ان اللبس مش مقياس لاي حاجة ولاينفع نحكم على الناس بلبسها بلعكس فيه بنات محتشمه بس جواها طاقة هيجان وحرمان ورغبة قوية للمتعة والبعبصة والتحرش كمان وده مش عيب لان دي غريزه جوانا بس مينفعش نحكم عليهم انهم محترمين بلبسهم او مش محترمين علشان جواهم الرغبة دي والبنت دي دليل على كده

مش حنكر ان اغلب اللي قابلتهم محجبات بس دي اكتر بنت كانت مهتمه بلبسها وبالحجاب وبالاحتشام علشان كده ركزت على اللبس في القصة

القصة دي كمان للبنات اللي بتسالني البس ايه لما اقابلك

اشهر القصص

دكتورة نفسية ADHD

شوفت البعبصه بعيني واتمتعت بيها

حبيبي ❤

بعبصة في الاجازة

البنت السافله عملت ميه في ايدي

خطيبتي المحترمه 😉

متعة الجنس الحقيقية .. للبنات فقط

المتمرده

قصه بنت جريئه

لقيته اخيرا 🥳