المحجبه الخجوله .. واحلى بعبصه


اتقابلنا وقعدنا في كافيه مشهور بوسط البلد وانا لما شوفتها انبهرت من الجمال والرقي وحتى ستايل لبسها وشكلها مرتاحة ماديا

قعدنا واتكلمنا وسالتها سؤال واحد: اشمعنى انا؟

فقالت علشان حسيت من قصصك انك بتحافظ على البنت وبتهتم بيها لقيت فيك رجولة كده وانت بتمتعها من غير ماتضرها او تعمل فيها حاجة وكنت حاسه اني لقيت حد كويس حيفهمني ومش حيستغل الحالة اللي انا فيها

قلت ليها حالة ايه؟ احكيلي

قالت انا بنت ملتزمة جدا ومش برضى حد يلمسني حتى لو مش قاصد وطبعا مش بركب غير عربية السيدات في المترو حتى لو كنت متاخرة على المحاضرة

قلت انتي بتركبي المترو؟

قالت انا جامعتي بعيده والمترو اسرع واسهل فبركبه كل يوم

قلت ليها وبعدين؟

قالت انا بتعامل مع اي واحد بجدية اوي ومش بسمح لحد انه يقول كلمة خارجه وانا بحاول اني اكون متزمة في كل حاجة واحافظ على نفسي على قد مااقدر لحد ماحد قريبي اتقدم ليا وطبعا اهلي وافقوا

b3bsx.blogspot.com

بدا يظهر على حقيقته بانه عايز يستغلني كان بيحاول يقرب مني ويتكلم بجراه اكتر لحد ماقفلت منه وحسيت انه حيوان عايز يشبع رغبته وبس زي اي حد دلوقتي وانه عايزني لمزاجه وبس

لما جه البيت حاول يقرب مني ولما بعدت اعتدى عليا وحاول يحضني جامد لولا اني عرفت افلت منه وقرفت منه ومن نفسي

قلت ليها: وتقرفي من نفسك ليه هو اللي غلطان معرفش يحافظ عليكي

قالت علشان من جوايا كنت حاسة اني غلطانة واني انا اللي عملت في نفسي كده

قلت ليها الزاي؟b3bsx.blogspot.com

قالت انا ادمنت قصصك والرغبة دي جوايا من زمان بس انا كنت ببين الالتزام وبحاول اني ابعد وفي صراع مع نفسي ديما مابين الرغبة دي والالتزام لحد ماجالي اكتئاب وقرفت من الرجالة كلهم لانهم مش بيهتموا برغبة البنت وعايزين يقضوا شهوتهم وخلاص

قلت ليها فيه رجالة كويسة وبعدين ايه التشاؤم ده كله

كلميني بصراحة احنا اصحاب

انا شايف في عنيكي سبب تاني للمقابلة دي

قالت انا مدمرة نفسيا والكبت اللي عندي ده لازم اشوف ليه حل

قلت ليها اهدي انا حفضل جنبك وحسمعك

اتكلمنا شوية وحكت لي عن نفسها بكل صراحة وبعدين خرجنا نتمشى

فبسالها: مالك سرحانة كده ليه؟ وانا عارف بتفكر في ايه

b3bsx.blogspot.com

قلت ليها تعالي حنطلع للدكتور في العمارة دي فلقيت وشها الجميل اتحول من سرحان واحباط لابتسامه

قلت ليها مش حناخد وقت ودخلنا العمارة وحظها ان اول دور كان مهجور واول ماوقفنا لقيت جسمها الجميل كله في حضني واحلى واطعم شفايف في شفايفي وعماله تبوس فيا شهوة ورغبة قوية ظهرت فجاة

فضلت تبوس شفايفي وتدخل شفايفها في شفايفي زي مابيحصل في الافلام وبعدين بقت تبوس خدي ورقبتي بحنية ورقة ورغبة قوية

لقيت هيجان غريب وانا ايدي على الفلقتين من ورا بفعصهم وبتمتع بطراوتهم هيا كانت لابسه بنطلون قماش خفيف اوي تحت الجيبة القصيرة اللي لابساها وطبعا كنت بضم جسمها كله ليا وانا بمسكها من ورا علشان احسسها اني محتوي جسمها كله في حضني واني بحافظ عليهb3bsx.blogspot.com

شوفت في عنيها هيجان مش عادي وببص ليها بحنية اوي وبقولها مالك؟ فاجئتني برد مكنتش متوقعه ابدا

بعبصني!

قلت ليها كده؟

وبدات امشي صباعي جوة فلقتين طيزها بالراحة العب بصباعي جوة فلقيت ابتسامه جميلة على وشها وبتقولي اكتر

b3bsx.blogspot.com

فبقيت ابعبصها اكتر والعب بصباعي جوة طيزها اكتر واكتر لحد مالقيتها بتعض شفايفها من المتعة وبتقولي اكتر كمان عايزة اتبعبص منك اكتر

بعبصتها جامد وكنت بحاول اوجعها بس هيا بتهيج اكتر واكتر وفجاه مدت ايدهاي على ايدي اللي بتبعبصها وبتحاول تدخل ايدي جوة بنطلونها

نفذت رغبتها ودخلت ايدي جوة بنطلونها الخفيف وبدات ابعبصها من على الكلوت وكان خفيف اوي على ايدي خلاني اعرف ادخل صباعي جوة طيزها كويس لحد ماحست بيه على فتحتها بتبعبصها وبتزغزغها بهيجان اوي

قالت ليا: عايزاك تبعبصني اكتر من اي واحدة بعبصتها

فقولت ليها انتي كده حتحسي انك شمال اوي فقالت انا اصلا كده من جوايا بس كنت ماسكة نفسي

فقولت ليها ماسكة نفسك الزاي؟ وبحاول اشغلها بالكلام علشان تنشغل عن ايدي اللي كانت بتحاول تدخل جوة الكلوت بتاعها

وهيا بتتكلم انتفضت فجاة وجسمها قشعر جامد لما صباعي دخل جوة فلقتين طيزها ووصل لفتحتها من غير حائل وهاتك يابعبصة

قالت: كنت عارفة انك راجل وحتعرف تحسسني الاحساس ده من غير ماتستغلني وتستغل ضعفي قصادك... اه... بعبص كمان

b3bsx.blogspot.com

لما لقيتها بالحالة دي مكانش قصادي غير اني ادخل صباعي جوة فتحتها وابعبصها بعنف وفجاة لقيت شفايفها في شفايفي لما صباعي دخل جوة فتحتها وبقيت ابعبصها بعنف اوي وهيا تبوس في شفايفي وتقول كمان

اول مرة ادخل صباعي كله جوة فتحة بنت مكن بسبب جمالها وهيجانها المبالغ فيه وطبعا بمتع شفايفها وفتحة طيزها على قد مااقدر كالعادة مع اي بنت جميلة بقابلها

وانا بلعب بصباعي جواها سابت نفسها وارتاحت اوي بعد ماطبعت ارق واحلى بوسه في شفايفي ولقيتها بتفتح شفايفها وانا بدخل صباعي جوة فتحتها للاخر وبتقول احححححححححححح

كنت ببص لوشها وانا مش مصدق ان بنت بالادب والاحترام والتزام ده كله يطلع منها كده وبعدين بدات اطلع صباعي من جواها بالراحة لقيتها هاجت اوي وجسمها قشعر جامد وبتقفل بطيزها على صباعي وانا بخرجه من جواها وانا شايف في عنيها متعة موصلتش ليه اي واحدة قبلها بس هيا تستاهل لانهاكانت اجمل بنت قابلتها فطبيعي انها تحس بكدهb3bsx.blogspot.com

بعبصتها شوية وانا بخرج صباعي وزغزغت فتحة طيزها وعملت فيه كل حاجة وهيا واقفة مستسلمة خالص وبدئت تهدى لوحدها ودي كانت مفاجاة ليا

البنت دي اكتفت بالبعبصة بس ولما خلصت وخرجت ايدي من جوة بنطلونها ظبطت لبسها ومسكت ايدي اللي كانت بتبعبصها وباستها وانا بستغرب اكتر تصرفاتها دي

خرجنا من العمارة واتمشينا وهيا مش بتتكلم وانا سايبها ساكته ومش بسالها حتى مالك لحد ماتخلص تفكير وتتكلم من نفسها لاني عارف ان اللي حصل ده اول مرة يحصلها في حياتها

قالت ليا عايزاك توعدني بحاجة فقولت ليها ايه هيا

b3bsx.blogspot.com

قالت تفضل معايا وتحافظ عليا ومتفضحنيش

فقولت ليها دي مش حاجة واحدة دول 3 حاجات فضحكت

قلت ليها اوعدك وخدتها وقعدنا في محطة اتوبيس كانت فاضية

قالت عايزاك تبقى معايا على طول وتتحرش بيا

قلت ليها غيري لبسك وخليكي متحررة اكتر فقالت بس انا مش حسمح لحد يلمسني انت وبس

قلت ليها اشمعنى انا

فضحكت وقالت علشان انت خبره وحتعرف تتعامل مع رغبتي دي وتحافظ علياb3bsx.blogspot.com

قلت ليها موافق بس تسمعي الكلام

فقالت انا بتاعتك من النهاردة فقولت ليها انتي بقيتي جريئة اوي في كلامك فضحكت وقالت مانا بقيت شمال على ايدك

قلت ليها انا كده حتحرش بيكي في زحمة المترو كل يوم فقالت زي اي بنت شمال وبتحب التحرش عايزاك تتحرش بيا جامد وميهمكش حد انا حعرف اتعامل في اي موقف

قلت ليها نتي طلعتي حكاية فمسكت ايدي وقالت حكايتي ابتدت على ايدك

اشهر القصص

دكتورة نفسية ADHD

شوفت البعبصه بعيني واتمتعت بيها

حبيبي ❤

بعبصة في الاجازة

البنت السافله عملت ميه في ايدي

خطيبتي المحترمه 😉

متعة الجنس الحقيقية .. للبنات فقط

المتمرده

قصه بنت جريئه

لقيته اخيرا 🥳