لعبتي 😉
دي قصة احلى لعبة قابلتها وانا بقول لعبة بناءا على كلامها هيا وانا عارف ان بنات كتير بتحب تبقى لعبه لما بتكون هايجة وتعبانة علشان كده كتبت القصة دي ليهم
ده كان طلبها اول ماكلمتني على الواتس وقالت ليا انها بتحب الشقاوة فقولت ليها يعني ايه؟ فقالت عايز احس اني لعبة وانا معاك فقولت ليها ده احساس بتوصل ليه اغلب البنات اللي بقابلها بس اول مرة واحدة تطلبها مني
فقالت ليا انها متابعة قصصي من زمان وكان نفسها تقابلني بس الظروف مانعاها والظروف اتغيرت وتقدر تخرج وتقابلني وكمان اشترت اللبس اللي حتقابلني بيه
وبعدين قالت ليا انا خايفة فقولت ليها ده طبيعي اول مرة اغلب البنات كده فقالت لا مش من المقابله انا خايفه معجبكش فقولت ليها ابعتيلي صورة ليكي وبعتت صورتها وشوفت بنت زي القمر وفي عنيها رغبة وهيجان رهيب وقالت انت ممكن تشوفني محترمة اوي في الصور بس انا جوايا رغبه قوية اوي خلتني ابقى مدمنة قصصك واستنى كل قصة جديدة تنزلها ولما لقيت فرصة اني اخرج واقابلك كلمتك على طول فقولت ليها ايدي حتلعب فيكي وحتبسطك ومش بس حتتبعبصي انتي حيتلعب فيكي من كل ناحية لحد ماتحسي انك لعبة في ايد راجل بجد حيخليكي تدوبي من نظرته ليكي وهو بيلعب فيكي بايده اللي مجننة البنات
هاجت من كلامها معايا وقالت انا تعبت من الكلام امال لو بجد فقولت ليها انتي حتبقي لعبتي فقالت ياريت .. انا اول مرة اكلم حد فقولت ليها وانا مش اي حد وانتي عارفة فقالت علشان كده فرحانه اني حقابلك وواثقه فيك
الكلام من ناحيتها...
بعد ماكلمته قومت وانا فرحانه وبفتح الدولاب واشوف البناطيل والدريسات الخفيفة اللي جبتها وبشوف انا ناقصني ايه وكان لسه فاضل اسبوع على المقابله وكنت مهتمه جدا بشكل جسمي طول الاسبوع ده وبحاول اخلي جسمي كيرفي اكتر وشكلي احلى علشان عارفة اني طول مانا شكلي حلو حيلعب فيا ويمتعني اكتر
اتقابلنا في محطة المترو واول ماشوفته هجت اصلا من قبل مانتكلم وبقول يخرب بيت جمال عيونك دي لوحدها تدوب اي بنت وقعدت جنبه وحاولت اتكلم معاه وهو بكل ذوق بيفتح معايا كلام وبيكلمني زي الاصحاب عادي جدا لحد ماطمنت شوية وبعدين سالني قصادك وقت قد ايه؟ وانا سرحت شوية في عيونه وقولت له انا معاك لحد بالليل وانا ماسكه نفسي من الهيجان وببص لايده وهو طبعا فاهم احساسي علشان كده مضيعش وقت في الكلام ولما المترو جه قالي يلا بينا
وقفت قصاده على الرصيف والبنطلون الخفيف كان داخل جوة طيزي ومبيناها قصاده وانا طويله وطيزي مدوره وكبيرة وطريه اوي وحاسه من نظرته لطيزي اني عجبته واكيد حيمتعني باحلى بعبصه
ركبنا المترو وفي الزحمة كان واقف ورايا وبدات احس بصباعه وهيا بتدخل جوة طيزي وفجاه حسيت باحلى بعبوص بيتعمل فيا والبنطلون الخفيف كان مساعد صباعه انه يدخل جوة طيزي اوي ولما حسيت بصباعه بيتشاقى جوة طيزي وبيبعبصني اوي عرفت ان طيزي عجبته وبقيت اقول جوايا اح اح اح مع بعبصة صباعه جوة طيزي اللي كانت حلوة اوي اوي بسبب خفة بنطلوني وكمان مكنتش لابسه اندر فكان سهل ان صباعه يدخل جوة طيزي ويبعبصني براحته وانا ماسكه نفسي من المتعة علشان ميبانش عليا وحاسه بصباعه وهو شغال بعبصه جوة طيزي وبدات اخرج من كسوفي من المتعة اللي حاسها وبدات ارجع بطيزي على ايده واحك طيزي في ايده علشان اعرفه اني عايزة اتبعبص اكتر من صباعه ووقتها حسيت بصباعه وهيا بتدخل جوة طيزي للاخر وبتغرفني بعبوص ورا التاني وبترفعني من ورا بخفه علشان ميبانش عليا وانا احس بمتعة رهيبه من كده وبقول ده خبير بعبصه ايه المتعة دي اح اح بعبصني كمان بصباعك الممتع اوي ده
فضلت اتبعبص من صباعه وانا واقفة قصاده في زحمة المترو لحد ماجت محطة اغلب الناس بتنزل عندها وبعدين قالي يلا انزلي واتحركت قصاده وغرفني احلى بعبوص في طيزي نطرني لقدام وحنا نازلين من المترو وانا ببص ليه بهيجان وعايزة اركب معاه المترو تاني
قالي تحبي نركب المترو ولا ندخل عمارة؟ وانا ببص له ومش عارفة ارد وبقوله انا معاك في اي حاجة فقالي تعالي وخرجنا بره محطة المترو واتمشينا ودخلنا عماره وانا فرحانه اني قابلته وحلمي اللي كنت بحلم بيه وانا بقرا قصصه اتحقق وبقيت معاه وفي لحظة جميلة لقيت نفسي على السلم وايده بتلعب فيا وتقفش في بزازي وبعدين يقولي لفي فاديله ظهري فيبعبصني من ورا وبعدين يلف جسمي تاني زي كاني لعبة ويقفش في بزازي تاني ويفعصهم بايده لحد مايهيجوة وبعدين يلعب في كسي وايده التانية على طيزي من ورا وصباعه جواها وانا عمالة اتحرك مابين ايديه زي اللعبه واتنطر من ورا من عنف وشقاوة البعبصه اللي بيعملها واتنطر من قدام من لعب ايده في كسي اللي كانت بتتشاقى وبتدعك كسي اوي وفضل يعمل فيا كده لحد ماحسيت اني لعبة مابين ايديه يلعب فيها براحته وهو شغال تقفيش ولعب فيا لحد ماهجت وبوسته في شفايفه من الهيجان
حتى وانا بابوسه كان صباعه بيدخل جوه طيزي اكتر وبيبعبص براحته وايده التانية بتقفش في طيزي من بره وبتضربها وانا بحضنه جامد ونازله بوس في شفايفه ببهيجان اوي
وانا حاضناه لقيته بيدخل صباعه جوة طيزي بعنف اوي وبيلعب بصباعه جواها جامد اوي وانا شايفه المتعه في عنيه روحت بايساه بالراحه وبقوله خد راحتك رغم الوجع اللي بدات احسه عنف البعبصه اللي حاساها جوة طيزي فعرفت ان صباعه بيتمتع بطيزي اوي فبدات احرك طيزي واسيبها ليه اكتر واقفل على صباعه بالراحة وهو جوة علشان امتعه اكتر بطيزي لحد ماحسيت ببعبصة عنيفة اوي اوي بتتعمل جوة طيزي فقولت اه من هيجاني وبدا صباعه ياخد راحته اكتر ويدخل جوة طيزي للاخر ويرفعني جامد من ورا ويدخل جوايا اكتر وانا بترفع منه فحضنته اوي من هيجاني وسبت طيزي كلها لايده يبعبصها براحته وهو من رجولته بيزود عنف البعبصة وبيضرب طيزي وبيمتع فيها كانها لعبة مابين ايديه وانا بحب الاحساس ده اوي
بعدها قالي يلا بينا مش حينفع نطول عن كده انزلي قصادي فنزلت قصاده على السلم بالراحة وهو كل شوية يغرف طيزي بايده وصباعه يدخل جوايا اوي بالراحة وانا اتمتع اوي من كده وبعد ماخرجنا بقيت ماشيه معاه ومستعده اروح معاه اي مكان يروحه وجه في بالي قصص الاستوديو ووقتها قالي ايه رايك نروح الاستوديو؟ كانه بيقرا افكاري فقولت له انا معاك في اي مكان فقالي بس حنروح بالمترو فهجت شوية لاني افتكرت البعبصه الحلوة اوي اللي عملها فيا في المترو واحنا جايين وبقوله براحتك وهو بيبص ليا بهيجان لاني بقوله طيب وحاضر وممكن ده بيهيجه اكتر من اي حاجة تانية اصلا لانه راجل بجد
احساس اني بقوله انا معاك في اي حاجة بيهيجني انا كمان خصوصا اني عارفة ومتاكده انه حيحافظ عليا وحيمتعني اوي وانا اصلا بعشق كل حاجة بيعملها فيا وبالذات البعبصه بقيت اعشقها من ايده
بقيت افتكر كل كلمة اه طلعت مني لما كان بيبعبصني وبقيت ماشية معاه ببص على العمارات وعلى المواصلات علشان اتبعبص منه تاني اكتشفت انه محضر ليا مفاجاة
خدني على الاستوديو وانا طبعا كنت عايزة كده من الاول اصلا بس مكنتش بطلب حاجة منه لان انا لعبته وهو بيعمل فيا اللي هو عايزة بس هو علشان راجل اوي كان حاسس بيا وبيعمل اللي انا عايزاه وجابلي ميه لاني كنت عطشانة من غير مااطلب ووداني الاستوديو علشان يلعب فيا براحته لاني بحب ابقى لعبته اصلا
اول مادخلنا بعبصني من ورا وانا اتنطرت قصاده وبعبصني تاني ورفعني بايده من ورا وهو بيبعبصني وانا بترفع وسايباله نفسي على الاخر وبقوله حلو الاستوديو وبعدين زنقني في الحيطه وفضل يزنق وينيك فيا من على الهدوم وبعد شوية سابني وفضل يلعب في بزازي وكسي بايده وانا بحط ايدي على خده بحنيه وفرحانه انه مبسوط بجسمي وبيلعب فيه براحته ومستنيه يخلص لعب فيا وهو بيقولي حلو اوي بنطلونك ده لفي كده ولفيت واديته ظهري وطيزي كانت واضحه ومتحدده بالبنطلون الخفيف اوي اللي كنت لابسه ومفيش حاجة تاحتها فكان شكلها مهيجه اوي فنطرني احلى بعبوص من ورا وهو بيقول قماشة بنطلونك ناعمه وخفيفة وبتدخل مع صباعي جوة طيزك وانا بقوله عاجبك؟ فقالي وطيزك كمان عاجباني, سيبي نفسك كده؟
فتحت رجلي شوية وسبت له طيزي وحسيت احلى بعبوص دخل جوة طيزي ومن احلى راجل لدرجة اني كنت عايزة الف واحضنه وابوسه من حلاوتها بس افتكرت اني لعبة فوقفت مكاني وطيزي سايباها لايده يبعبصها براحته لحد ماهجت اوي من سفالتها وهيا بتبعصني وبتنطرني جامد ومش بتشبع بعبصه في طيزي وبقيت عايزة اقوله بحبك بس ماسكه نفسي فقالي قولي بحبك كده؟ فقولتها له بدلع وكسوف فصباعه دخل جوة طيزي جامد اوي اوي وبعنف ونطرني جامد
فوقفت مكاني وبقيت اقول احححححححح بقى انت مش بتبطل بعبصه؟ فقالي لا فقولت له ممكن ابوسك؟ فقالي استني لما اخلص
فضل يبعبص فيا جامد من ورا وانا واقفه ووشي للحيطة ومستنياه يخلص بس هو كان بيهيج اكتر من بعبصة طيزي وبيدخل صباعه جواها وبيبعصها اكتر وبعدين دخل زبه الواقف جوة طيزي وزنقني بيه جامد في الحيطه فعرفت انه هايج لان زبه كان واقف اوي جوة طيزي وبيحك جوايا جامد فارتحت بطيزي وسبتها لزبه يدخل جواها ويحك بفتحتي اللي عشقته زي ماعشقت صباعه وايده ماسكه بزازي وبتفعص فيهم جامد وانا الاهات بتطلع مني من الهيجان وسايباله نفسي
وانا مزنوقة في الحيطة بصيت على الكنبة واتمنيت انام عليها لقيته في ساعتها سابني وضرب طيزي بايده فاهتزت قصاده وقالي روحي للكنبة يلا وغرفني احلى بعبوص من ورا وانا رايحة للكنبة وبتنطر كل شوية وانا ماشيه على مهلي وهو يغرفني بعبوص احلى من اللي قبله
وقفت شوية قصاد الكنبه وهو ورايا وصباعه داخل جوة طيزي للاخر اوي وبيبعبصني بيه جامد اوي اوي وانا حاسه بسفاله صباعه جوة طيزي لدرجة اني بصيت في الارض من الكسوف وهو شغال بعبصه فيا جامد اوي لحد ماهجت اوي وهو بيقولا يلا نامي مستنية ايه؟ ووقفت اتمتع شوية بالبعبصه الجريئة اوي اللي كان بيعملها صباعه جوة طيزي وبعدين نمت على الكنبة على بطني وانا هايجة وهو نزل البنطلون ودخل وشه جوة طيزي بسرعه وفضل يبوس ويلحس فيها من جوة وانا سايباها ليه على الاخر
بعد شوية لقيته بيلحس طيزي جامد من جوة وبيدخل لسانه جواها اوي فهجت جامد وبدات ارتعش فلقيته بيلحس مابين رجلي وبعدين بقى يلحس كسي وفضل يلعب بلسانه في كسي فهجت اكتر وبعدين طلع لفوق وبقى يلحس بطني لحد ماوصل لبزازي وبدا يرضع منهم جامد
لحس وبوس ورضاعه في جسمي وايديه شغالين تفعيص ولعب وبعبصه من كل ناحية وانا سايبه نفسي على الاخر وهو من رجولته لاكان بيزهق ولابيشبع وانا زي اللعبه قصاده سايبه نفسي ليه للاخر وبزازي مدورين وكبار مكانش بيشبع رضاعه فيهم وده كان بيهيجني اوي
بعد مارضع من بزازي كمل بوس ولحس في صدري ورقبتي وبعدين خدي وانا بقشعر من الهيجان واول ماوصل لشفايفي حضنته جامد ودخلت شفايفي جوة شفايفه وفضلت ابوس فيه بهيجان اوي اوي رغم اني اول مرة ابوس حد بس هيجاني خلاني ابقى جريئة معاه وكنت بتمتع بالبوس معاه اوي
وانا بابوسه كانت ايده على طيزي شغاله بعبصه وصباعه مش بتخرج من جوة طيزي عمال تلعب في خرمي وتبعبص فيها وانا بقوله مش بتبطل بعبصه؟ فقالي لا عندك مانع؟ فسبت طيزي لايده وصباعه جواها وانا بقوله خد راحتك انا لعبتك وبتاعك وبقيت ابوسه برقة في شفايفه وادخل لساني جوة شفايفه بدلع اوي وانا سايبه له طيزي يبعبصها زي ماهو عايز وبفتكر كل بنت بعبصها وصباعه دخل جوة طيزها واهيج اوي وهو اول ماحس بهيجاني دخل صباعه كله جوة طيزي للاخر اوي فهجت اوي وارتعشت ودخلت شفايفي جوة شفايفه للاخر وانا هايجة اوي كده ومع اول حركه لصباعه في خرمي ارتعشت وانتفضت في حضنه وانا بقول جوايا هو ده الراجل اللي انا كنت بدور عليه
سبته يبعبصني تاني جامد اوي وانا هايجه وعلى اخري لحد مارتحت شوية وخرجت شفايفي من جوة شفايفه وهو لسه مكمل بعبصه بصباعه جوة طيزي وانا ببص لعنيه بحنيه اوي وبدات ابوس وشه وخده ورقبته عايزة امتعه زي مابيمتعني واول ماوصلت لشفايفه تاني عمل بصباعه حركة الكماشة وقرصني بصباعه جامد اوي جوة طيزي فارتعشت ودخلت شفايفي جوة شفايفه جامد وهو مكمل بعبصه طيزي بصباعه السافل اوي ده ومش بيبطل بعبصه
هجت اوي لما قالي ببعبص بنات كتير وبرضو مش ببطل بعبصه ولا بتعب من كده وبدا يكلمني عن البنات اللي بيبعبصها وانا حاسه بصباعه جوة طيزي واقول له هما البنات لما بتبعبصوا منك بيبوسوك كده؟ وروحت بايساه في شفايفه بهيجان اوي فقالي لو بعبصتهم كده ممكن, وبدا يعمل حركات سافله اوي بصباعه جوة طيزي فقولت اه من هيجاني وبوسته في شفايفه اوي وبقوله انت مش بتشبع من كده؟ فقالي بحب ابسط البنات الحلوة اللي زيك لحد مايرتعشوا فقولت له انت ممتع اوي اوي مفيش حد كده فقالي علشان وثقتي فيا وبقيتي لعبتي فكان لازم تشوفي رجولتي اللي بجد
هجت من كلامه وبقيت ابص لعيونه بهيجان وحنيه وانا فرحانة اني لعبة راجل حقيقي زي ده بعنية اللي تسحر اي بنت وهيا بتبص ليا بهيجان وهو بيقولي انتي لعبتي وصباعه بيدخل فيا اوي من ورا وبيعمل حركات سافلة اوي اوي جوة طيزي وبدات اقول اح اح اح مع كل حركة من صباعه جوة طيزي وجسمي بيسخن اوي مش بس من بعبصة صباعه لكن من نظرته ليا وهو بيعمل فيا كده
قفدت الامل ان صباعه يخرج من جوة طيزي بعد البعبصه السافله اللي عملتها جوة وبقيت اتكسف اوي من جرئة وسفالة صباعه اللي شغاله بعبصه جوة طيزي مش بتبطل ورغم كده كنت سايبه طيزي لصباعه يبعبصتها بكل الاشكال وكمان بحرك طيزي على ايده بالراحة علشان امتع صباعه باخدود طيزي اكتر وهيا بتبعبص وبتتشاقى براحتها جوة وكل ده وانا شايفه عنيه وهيا بتبص ليا بحنيه اوي
فضل يبعبصني كده لحد ماهجت اوي وخرجت من كسوفي وحضنته فخدني عليه على الكنبه وانا عماله ابوس في شفايفه من هيجاني وبدات ادخل لساني جوة بوقه وانا بابوسه جامد وبجراه اوي وبدات ارتاح بجسمي على جسمه واحك كسي على زبه وهو بيمشي صباعه جوة طيزي بالراحة وبيزغزغه من جوة بلطف ويمسك فلقتين طيزي ويقولي طيزك طرية اوي فبوسته بالرحه في شفايفه وقولت له من هيجاني وصباعك بيحب التوته الطرية صح؟ فقالي حنشوف بيحبها ولا لا ودخل صباعه جوة طيزي للاخر اوي وبدا يبعبصني بيه جامد فقولت له احححححححح صباعك اح اح اح وانا بحك جسمي عليه وبدعك زبه بكسي جامد من هيجاني وشايفه في عنيه الرجولة كلها وانا هايجة كده لحد مادوبت فيهم
حسيت انه راجل اوي لانه رغم كل ده عمال يمتعني ولسه حيمتعني اكتر ومفكرش انه يقلع ويدخله فيا ويفتحني زي مااي حد بيعمل لما بيهيج وهو مع بنت لوحدهم وبقيت ابص لعينه وانا مستغربة تحكمه في نفسه واقوله معقوله في راجل كده؟ طب وهو فيه راجل يبعبص بالشكل ده وطول الوقت ده؟ اعمل ايه علشان امتعه زي مابيمتعني اوي كده؟
ارتحت بجسمي على جسمه للاخر وبقيت احرك كسي على زبه علشان امتعه بكسي واحرك طيزي على ايده علشان امتع صباعه بيها واستلمت وشه كله بوس بدلع ورقه من كل شكل ولون واقوله بحبك بعد كل بوسه وانا حاسه بصباعه جوة طيزي شغاله بعبصه مش بتخرج ولا بتبطل
فضلنا كده وقت طويل اوي بنتمتع وبس وانا من هيجاني مكنتش بشبع منه ومن رجولته وعملت معاه كل حاجة كان نفسي فيا
بعد ماخلصنا قومت من عليه وقمنا من على الكنبة ومسك موبايله ووراني محادثه مع بنت بيقابلها وبتجيله الاستوديو فهجت من كلامهم ولما شوفت صورتها حسيت بصباعه وهيا بتدخل جوة طيزي بتبعبصني بالراحة وبقت اتفرج على الصور وانا بتبعبص من صباعه وهو بيقولي صباعي ده كان جوة طيزها هيا كمان فهجت من كلامه اوي
وانا مشغوله بالصور لقيت نفسي بتحضن من ورا وزبه كان راشق كله جوة طيزي بيتمتع بيها وحسيت بهيجانه اوي فقولت له انت مش بتشبع؟ فقالي يعني انتي بتشبعي؟ ومسكني من وسطي ورفع جسمي كله بجسمه وزبه كله راشق جوة طيزي
وبعدين رفعني تاني بزبه بمنتهى الرجوله فقولت له زبك حلو اوي فقالي علشان كان جوة طيز البنت دي فهجت اوي وقولت له وهيا عملت ايه؟ فقال سلمت طيزها لزبي وفضل ينيكها جامد من على الهدوم لحد ماقالت بحبك
وبعدين قرب من ودني وهو زانقني من ورا اوي وقال انه كان زانقها في الحيطة على الواقف بس انتي حزنقك وانتي نايمة على بطنك على الكنبه علشان ينيك براحته
هجت اوي من حركة زبه جوة طيزي لانه كان بيرفعني بزبه اوي وانا ارتاح واسيب طيزي لزبه للاخر فيدخل جواها اكتر ويمتعني اكتر فقولت له اشمعنى انا عايزني نايمة على الكنبة؟ فقالي علشان انتي شرموطة وزقني على الكنبه وانا ترميت عليها وانا بستوعب المفاجاة من الشتيمة اللي بسمعها منه لاول مرة
نمت على الكنبة على بطني وهو نام عليا وبقى ينيكني جامد من على الهدوم الخفيفة اللي احنا لابسينها وانا حاسه بانفاسه وهيجانه في خدي ورقبتي وهو بيشتمني في ودني وبيقولي ياشرموطة يامتناكة وانا بتشتم وفي نفس الوقت بتناك وجسمي بينتفض من الهيجان وسايبه نفسي ليه خالص لاني عرفت انه هاج عليا وعلشان هو راجل بجد فكان لازم اسلم ليه واسيب له نفسي للاخر
لقيته بيخبط بزبه جوة طيزي خبطة ورا التانيه وبيدفع زبه جوة طيزي اوي وبيقولي المتناكة مبسوطة بالنيكه دي؟ فضحكت وقولت له ايوه فقالي حفشخك ففتحت له رجلي وسبت له طيزي يطلع هيجانه كله عليها وينيك فيها براحته بزبه الهايج اوي ده اللي كان بيدخل جوة طيزي للاخر اوي مرة واحدة مع كل خبطة وانا نتفض من النيك وبعدين نام بجسمه كله عليا وزنق زبه بكل متعته وهيجانه جوة طيزي وبقى يحركة جوة اوي على خرم طيزي وانا اهيج اوي من كده وهو يقولي انتي لعبتي يعني ابعبصك وانيكك وقت مااحب اتفقنا؟ فقولت له بحبك اوي فقالي اتفقنا ولا لا؟ فقولت احححححح لما حسيت بزبه وهو بيدخل جوة طيزي للاخر اوي وبينكني احلى نيكه فقالي متناكة زيك مش حتقول ايوه موافقه حتقول احححححح لانها متناكة وشرموطة بس انا حعتبرها موافقة
هجت اوي من كلامه وانا حاسه بزبه بيرشق اكتر جوة طيزي بهيجان اوي فعرفت ان طيزي مهيجه زبه ومش حيشبع من النيك فيها زي ماصباعه مش بيشبع من البعبصه فيها فسبت جسمي ليه اكتر واكتر وهو فضل ينيك فيا ويزنق فيا بجسمه وانا حاسه بزبه داخل خارج جوة طيزي ولما يهيج اوي يدخل جوة طيزي للاخر اوي وبينيك فيا براحته
فضلت نايمة كده اكتر من ساعه بتناك وبتبعبص وبتلحس من طيزي وهو مكانش بيبطل وانا اهيج واتعب اكتر وهو يقولي ممكن افضل كده لبكره بس انتي مينفعش تتاخري عن كده فقولت له انا لعبتك وانا كنت بقول كده لاني من جوايا كنت عايزة اكتر
فقالي يلا وقمنا من على الكنبة ووقفت قصاده وفضل يلعب في جسمي ويتحرش بيا زي اول مادخلنا الاستوديو وانا حاسه بلمساته كانها اول مرة وده كان احساس غريب لان اي اتنين لما بيخلصوا بيكونوا خلاص شبعوا ومش عايزين يعملوا حاجة وغالبا مش بيكونوا طايقين بعض بعد العلاقة الكاملة لكن ده متعني بالساعات ولسه بيمتع فيا ولافتحني ولاضرني وعرف يحافظ عليا
ورغم حلاوة ايده وشقاوتها وهيا بتلعب في كسي وبزازي وبتفعصهم الا اني حضنته وبوسته في شفايفه علشان اشكره وايده برضو كانت بتمتعني وانا حاضناه وبعبصتني احلى بعبصه في طيزي وانا بابوسه برقة اوي في شفايفه وبعد مابوسته قولت له بحبك
فبص ليا بحنيه وانا حاضناه وذراعي حوالين رقبته وقالي انتي بنت محترمة فاتكسفت اوي وبعدين قالي وشرموطة في نفس الوقت فحضنته اوي وبوسته تاني في شفايفه لانه عرف يطلع الهيجان والرغبة اللي جوايا ويمتعني بيها بحب واهتمام ورجولة من غير مايقلل مني او يهيني ورغم كل اللي حصل عاملني بمنتهى الاحترام والرقي وقالي وانا حاضناه كفاية كده انا مش عايزك تتاخري والمقابلات الجاية كتير
وانا عمالة ابوس فيه وفرحانه اني لقيته وعايزة افضل لعبته على طول يلعب فيها زي ماهو عايز لانه اثبت ليا انه راجل بجد وحيحافظ عليا 😉
للتواصل اكتبي ahmedhlmy على تيليجرام او b3bsx على انستجرام وانتي تلاقيني 😉