كل يوم - قصه قصيره
وع ده ولما تابعت قصصه اكتشفت انه بيعمل كده وانها مش قصص وخلاص وقررت اكلمه
حسيت باثارة في جسمي اول ماكلمته ولما عرفت انه بيركب نفس المترو اللي انا بركبه طلبت اقابله
نزلت بدري عن معادي نص ساعة ولبست البنطلون الخفيف اللي بنزل بيه كل يوم والاندر شلته في شنطتي علشان البسه لما اوصل الشغل وصورت له نفسي قصاد المرايه وبعت له صورتي
وقفت في محطة المترو استناه ولما المترو جه بعت لي على الواتس وقالي اركبيه
لما جيت اركب حسيت ببعبوص دخل جوة طيزي مش ممكن انساه من اثارته ومتعته لدرجة انه نطرني بيه ودخلت المترو مرفوعه بصباعه اللي كان داخل كله جوة طيزي بيعمل فيا اكتر حاجة بحبها وهي البعبصه
وقفت في الزحمة جوة المترو وانا حاسه بصباعه جوة طيزي بتبعبصني بعبصه متواصلة وانا واقفه في الزحمة بتمتع بصباعه اللي شغاله بعبصه متواصله جوة جوة طيزي وانا واقفة اتمتع ومحدش واخد باله من حاجة ولما بصيت اشوف اللي بيبعبصني دلوقتي هجت اكتر من شكله وقررت اني ادخل معاه اي عماره ابوسه فيها لان ده ميتسابش
بصيت في الساعة فهمس في ودني وقالي اطمني انا عارف معاد شغلك ومش حتتاخري وقرص بصباعه جوة طيزي جامد لحد ماحسيت بصباعه في فتحتي بتبعبصها جامد وبعدين حسيت بزغزغه حلوة خلتني اتكسف اوي من متعتها وشقاوتها وفضل يزغزغ فتحتي بصباعه بشقاوة اوي لحد ماكنت حضحك من زغزغة صباعه بس مسكت نفسي فهمس في ودني وقالي بحب ابتسامتك اوي
فكرت وقتها وقولت انا كده كده بركب المترو والباص وانا رايحة شغلي ايه المانع اني اركبها معاه واتمتع؟
بقيت ارتاح على ايده علشان اعرفه اني عايزه اتبعبص اكتر وهو بقي يبعبص بمتعه اوي وزود شوقي لصباعه مع كل حركة بيعملها جوة طيزي لحد مابقيت عايزة اكتر ووصلت لنشوتي بس للاسف محطتي قربت
همس في ودني وقالي محطتك قربت فبصيت ليه وانا هايجه من البعبصه اللي عملها جوة طيزي ومستنيه يقولي حنتقابل تاني في المترو بس هو قالي حاجة احلى بكتير
قالي انا حنزل معاكي ونركب كمان الباص سوا فقولت له ماشي وانا مبسوطة علشان حتبعبص تاني
نزلنا من المترو ووقفنا في محطة الباص ولقيت الباص وكنت حركبه فقالي استني اللي بعده حيكون زحمة اكتر واطمني فيه وقت
فعلا كان الباص اللي بعده زحمة اكتر لانه كان متاخر وركبناه بالعافية وهو دفع ليا الاجرة لاني مكنتش عارفه اصلا اطلع الاجرة من شنطتي من التزنيق اللي انا فيه ومش عارفة اتحرك اصلا من الزحمة
وانا واقفه في الزحمة مزنوقه حسيت ببعبوص بيدخل جوة طيزي وبيمتعني اوي وهو برجولته وحنيته بياخد طيزي بايدي بالراحة ويبعبصها ويغرفها بايده تاني ويبعبصها براحته لاني مزنوقة قصاده وظهري ناحيته ومش عارفة اتحرك كان احساس جميل اوي بالضعف والاستسلام قصاد واحد بالرجولة دي وكان بيهتم بطيزي الهايجه ويبعبصها بمزاج اوي ويزغزغها من جوة بصباعه ويبعبصها براحته اوي وانا بقول جوايا خد راحتك طيزي بقت بتاعتك خلاص وفضل يبعبص طيزي ويدلعها بصباعه ويعمل فيها احلى بعبصه لحد مادوبت فيه وبقيت مش عايزة انزل
كان لسه فاضل نص ساعة على معادي وقررت اني افضل معاه فيهم بس مكنتش عارفة حنعمل ايه؟
قالي تعالي ننزل هنا واتحركت قصاده وصباعه لسه جوة طيزي عمالة تبعبصني وتمتعني لحد مانزلت من الباص وبعدين خدني من ايدي ودخلنا عمارة
دخلت معاه واول ماطلعنا السلم حط صباعه جوة طيزي وبعبصني اوي وانا وقفت مكاني من المتعة اللي حاساها وفضل يبعبصني من ورا ووقف جنبي واطمن ان السلم امان ومد ايده التانية على كسي وحسس عليه بالراحة وقالي ده كسك هايج اوي .. اطمني بعد كده حتتعودي وكسك حيهدى
قربت من شفايفه وبوسته بالراحة في شفايفه وانا حاسة بصباعه جوة طيزي من ورا بتبعبصني جامد اوي وبايده التانية على كسي بتلعب فيه بالراحة وبحنية يعني كان عنيف بايد وحنين بايده التانية ودي اكتر حاجة حببتني فيه علشان كده بوسته
فضلت ابوسه بوسه ورا التانيه وانا بايديه الاتنين بيلعبوا فيا في نفس الوقت وبيمتعوني اوي وانا هايجة فقالي انتي مش حترتاحي الا لما تتحضني جامد وحضني من قدام وشفايفي كلها في شفايفه وبدات يومي بطعم ريقه لما بوسته بهيجان اوي في شفايفه وانا حاسه بصباع ايده اللي دخلت جوة بنطلوني وانا حاضناه وحسيت بلعبها جوة طيزي ووقتها عرفت انه حب جسمي زي ماجسمي حبه وحب عمايله فيه وفضلنا حاضنين بعض جامد ربع ساعة كاملة نبوس بعض وهو بيبعبصني
بعدها قالي لسه ربع ساعه .. ايه رايك احضنك من ورا؟ روحت بايساه في شفايفه لاني كان نفسي في كده ولفيت واديته ظهري وزنقني بزبه في سور السلم وانا سبت نفسي وحركت طيزي شوية وهو زانقني جامد من ورا علشان زبه يدخل جوايا اكتر ويوصل لخرمي وبعدين همس في ودني وهو بيدخل زبه جوة طيزي اوي وبيقولي تحبي تتناكي كده كل يوم؟ هجت من الكلمة وحسيت ببوسة حلوة في خدي ورقبتي وانا حاسه بانفاسه على رقبتي وقالي في ودني انا حفشخك والكلمة خلت جسمي ساب خالص وهو ماسكني من وسطي كويس وفضل يزنقني من ورا ويدخل زبه جوة طيزي ويحركه جواها لفوق ولتحت وانا حاسه اني بتناك بمتعه اوي وكله من فوق الهدوم الخفيفه اللي احنا لابسينها وفضلت مزنوقه بيه من ورا وبتباس منه بشوق وهيجان في خدي ورقبت لحد ماتاكدت اني عجبته
قالي ايه رايك تروحي كل يوم الشغل وانتي متناكة كده؟ فقولت له بس نركب المواصلات سوا فقالي بتحبي البعبصه اوي كده؟ فرجعت بطيزي عليه اوي علشان زبه الجميل يدخل كله جوة طيزي للاخر ويمتعني باحلى نيكه في طيزي علشان اعرفه اني بحب البعبصه منه زي مابحب تزنيقه فيا من قدام ومن ورا ده كل حاجة فيه متعة
احلى متعه اتمتعتها في الربع ساعة اللي فاضلين وبعدين قالي يلا علشان متتاخريش واطمني حقابلك كل يوم الصبح فقولت له وانا مش عايزة اكتر من كده فقالي يلا انزلي قصادي السلم علشان اختم باحلى بعبوص في طيزك الحلوة دي زي مابداتها باحلى بعبوص واحنا بنركب المترو .. فاكرة؟ فقولت له ومش ممكن انساها ابدا
نزلت قصاده السلم واحده واحدة وانا باخد احلى بعابيص من ايده وكل بعبوص بيدخل جوة طيزي بيشوقني للبعبوص اللي بعده وعند اخر سلمه وقفت وهو فضل يبعبص طيزي جامد ويعمل بصباعه كل انواع البعبصه لدرجة انه رفعني بايده من ورا وصباعه جوة طيزي شغاله بعبصه في خرمي باثارة اوي اوي لحد ماتمتعت على الاخر وحركني بايده لقدام وهو بيرفع طيزي بايده وصباعه بياخد اخدود طيزي كله من تحت لفوق وهو بيقولي علشان مبقاش حارمك من حاجة
خرجت من العمارة وانا فرحانه اني اتبعبصت واتزنقت منه واتمتعت بيه على الاخر ولقيت الباص اللي بيروح شغلي ولحقناه وركبنا ومفيش دقايق كنت وصلت وقالي وصلتي في معادك اهو .. متنسيش تدخلي الحمام وتلبسي الاندر اول ماتوصلي علشان طيزك باينه اوي من بنطلونك وده ميصحش
فضحكت وقولت له انت مرتب كل حاجة كده؟ قالي مصلحتك تهمني وبكره زي دلوقتي حتلاقيني فقولت له لو ينفع بعد الشغل كمان كنت قابلتك بس مش حينفع قالي خلينا كل يوم الصبح واكيد فيه اجازات وفيه ايام بتاخديها نص يوم ووقتها يبقى نقضي وقت اكبر مع بعض
روحت شغلي وانا مبسوطة وبقيت اقابله كل يوم الصبح وانا رايحة شغلي ولو نزلت متاخرة في يوم بيبعبصني في المترو والباص لاني كده كده بركبهم ولما بنزل بدري نص ساعة بندخل عمارة او اتنين قبل مااروح الشغل واتمتع معاه كل يوم في السر من غير ماحد يحس بيا
انا فرحانة لاني لقيت حد زي ده اتمتع معاه في المواصلات كل يوم وانا مطمنة ...