البنطلون الضيق 👖




بنت جميلة جدا ومن مستوى عالي عرفتني من القصص وكلمتني علشان اقابلها وامتعها بالبعبصه وده عادي جدا وبيحصل كتير

بس اللي مش عادي هو لبسها اللي كان جريء جدا وكمان جسمها ملفت للنظر ومثير جدا جدا ولبسها كله كان ضيق وممكن دي اول بنت متكلمش معاها في موضوع اللبس اللي حتقابلني بيه لان لبسها كله كان مثالي للتحرش والبعبصه

حددنا معاد ومكان المقابله في مكان مشهور في وسط البلد وانا كنت بفكر اركب معاها المواصلات في الزحمة بس الزاي دي شكلها مش وش مواصلات اصلا وبدات اشك ان صورها دي مش حقيقية وعموما كله حيبان في المقابله

كانت مستنياني من بدري وكل الناس بتبص عليها وطبعا اتعرضت لمعاكسات كتير بلبسها ده ولما قابلتها بصت ليا وهيا مش مصدقة اني انا كاتب القصص وبعمل كل ده لانه مش باين عليا خالص وشكلي محترم جدا وذوق وزي مابيقولوا ابن ناس

من هنا حكتب قصتها من ناحيتها ...

كنت مذهولة لما شوفته وحسيت فيه بقوة ورجولة ولقيته عامل حساب كل حاجة ودي كانت اول مرة اقابل حد كلمته على النت بس ده مش اي حد

انا كنت بقرا قصصه من زمان ومتابعاه وكنت معجبه جدا بشخصيته واسلوبه وفكرة انه يحافظ على البنت كانت اكتر حاجة بتشدني ليه وبتميزه عن اي حد بس كنت خايفة وقتها اني اقابله وكمان ظروفي مكانتش تسمح لاني وقتها كنت مرتبطه بواحد غيور جدا جدا ومش عايز حد يبص عليا حتى وانا بقوله مش ذنبي اني حلوة وكرهت نفسي بسببه

ارتبط بيه سنين وكان بيراقبني فيهم ويراقب حتى تليفوني لحد مافاض بيا وقررت اني ابعد عنه وبعد صراع كبير قررت اني اقطع علاقتي بيه وانتهى الموضوع.

بعدها فكرت اني ادور على كاتب القصص اللي كنت بقراها طول السنين دي قبل مانام واحلم بيه واتخيل اني مكان بطلة القصة وانه بيتحرش بيا وبيبعبصني واعيش الاحساس ده كانه حقيقه واتمتع بكده لحد مابقت قصصه هيا كل متعتي ومش عايزه حاجة تانية

حتى صحباتي كانوا بيغيروا مني لاني جميلة علشان كده اول حد فكرت اقابله واكلمه هو حد غريب ميعرفنيش ويكون راجل بحد يحافظ عليا وعلى اسراري

b3bsx.blogspot.com

قررت اعيش حياتي بدل ماكنت عايشه حياة خطيبي اللي كان بيحدد لبسي وامتى اخرج ويبقى عارف مكاني كل لحظة ولما سبته حسيت اني خرجت من سجن ففكرت اعيش الحرية بشكل مختلف عن اي واحدة علشان كده غيرت استايل لبسي وبقيت البس البناطيل الضيقة الخفيفة ورغم ان شكلي بيبقى ملفت للنظر اوي باللبس ده بس انا مكانش بيهمني حد انا يهمني اني اقابل كاتب القصص ده وانا لابسه احلى لبس وقررت وقتها اعيش الحياة اللي كنت بحلم بيها كل ليلة من القصص دي وكنت بحسد كل محظوظة بتقابله وفرحانة اني حقابله انا كمان

لما شوفته لقيت فيه كل حاجة انا عشتها وتخيلتها وحالة الخوف والتوتر وانا واقفه مستنياه راحت اول ماشوفته واول ماسلم عليا قالي ايه رايك نتمشى شوية؟ فقولت له ماشيb3bsx.blogspot.com

فطلب عربية وركبنا وروحنا منطقة هادية كلها عمارات واول مانزلنا والعربية مشيت قالي تعالي ندخل العمارة دي ومسكني من ايدي ودخلنا واول ماطلعنا السلم مسكني من وسطي وحضني من قدام وكنت حاسه بزبه الواقف على كسي اللي كان باين اوي من بنطلوني الضيق الخفيف وانا بصراحة قاومته شوية في الاول وهو من رجولته مسكني جامد من وسطي وفضل يزنق زبه مابين رجلي ويمتع كسي بزبه اللي كان مثير ويهيج اوي وبدات احس بمتعه لانه رغم انه كان ماسكني جامد الا ان ايده كانت حنينه على جسمي وانا مش عارفة اتحرك من مسكته وزبه مابين رجلي واقف بطريقة مثيرة اوي وعمال يمتع في كسي ويطلع وينزل ولقيته بيبص ليا بحنية اوي ولما سرحت شوية في عنيه رفع جسمي كله على زبه وبدا ينيكني بالراحه من على الهدوم

زبه كان ممتع اوي وكنت حاسه بيه وببوزه الكبيرة المدورة وانا بستمتع بيه ومطمنه انه مش حيفتحني وفضل زانقني من قدام كده لحد ماحسيت بنشوة حلوة روحت حاضناه اناكمان وهو لما لقاني دايبه فيه كده عمل فيا الحركة اللي بتتمناها اي بنت بتقابله

حسيت بايده بتقفش في طيزي وهو بيقولي بنطلونك ضيق اوي, فيه واحدة تخرج كده؟ فقولت له وانا هايجة من احساسي بزبه اللي طالع نازل على كسي وعمال يمتع فيا وايده اللي بتقفش في فلقتين طيزي وتلبس اكتر من كده انا لابسه كده علشان حقابلك انت فقالي انتي تستاهلي الحركة دي ودخل صباعه جوة طيزي واعمل فيا احلى وامتع بعبصه

b3bsx.blogspot.com

كنت حاسه بصباعه وهيا بتدخل جوة طيزي وبتعمل فيا البعبصة اللي كنت بحلم بيها وانا بقرا قصصه وبنطلوني الخفيف سمح لصباعه انه يدخل كله جوة طيزي واول ماحسيت بصباعه كله جوايا وبعبصه حلوة بتتعمل فيا من صباعه قفلت بطيزي على صباعه علشان ميخرجش وفضل يلعب بصباعه جوة طيزي ويبعبصني لحد ماهجت ومن هيجاني حطيت ايدي على خده بحنيه اوي وبوسته احلى بوسه في شفايفه

سبت له طيزي يبعبصها براحته لحد ماحسيت ان البعبصه بقت مثيرة وعنيفه وبدات احس ان صباعه وصل لفتحتي واتمكن منها وطبعا بنطلوني الخفيف كانه مش موجود قصاد قوة صباعه وشقاوته فقولت له بحبك وسبت له طيزي للاخر يمتع صباعه بيها وانا بفتكر كل قصه كتبها والبنات اللي قابلها وبتمنى ان صباعه يحب طيزي ويبعبصها على طول علشان كده كنت بحاول ابوسه برقة ودلع وامتعه على قد مااقدر وصباعه شغال بعبصه جوة طيزي مش بيبطلb3bsx.blogspot.com

فضلت اتبعبص منه جامد وجسمي بيقشعر من شدة المتعة وهو من رجولته حب يمتعني اكتر كمان وبدا يزغزغني بصباعه جوة طيزي وهو بيبعبصني ويدخل صباعه جوة طيزي اكتر ويبعبصني بيه اكتر واكتر وكان فعلا فنان في البعبصه وعارف يمتع بيها كويس وانا ببص ليه بحب وفجاة ضحكت لما حسيت بزغزغة حلوة اوي من صباعه وفضل يزغزغني جوة طيزي لما لقاني بضحك وقالي بحب ضحكتك اوي وانا كل شوية ادوب واسرح شوية وبعدين افوق تاني وامسك نفسي واتحكم في رغباتي زي ماهو كمان بيتحكم في رغباته ومن فرحتي بالبعبصة لفيت قصاده وانا بضحك واديته ظهري علشان يبعبص طيزي براحته

فضل يبعبصني من ورا وانا حاسه بصباعه جوة طيزي اوي وقماشة بنطلوني الخفيفه داخله كلها مع صباعه وبتتحرك مع صباعه جوة طيزي لحد ماوصل لفتحتي فارتعشت ومسكت سور السلم ووطيت شوية علشان طيزي تبقى باينه اكتر وصباعه يدخل جواها ويتمكن منها اكتر واكتر

بعبصني بعنف واثارة لحد ماقولت له بحبك راح زانقني من ورا بجسمه وزبه كله دخل جوة طيزي بكل قوته ورجولته وكان واقف زي الحديدة جوة طيزي وعمال يطلع وينزل وزنقني جامد اوي في سور السلم وعمال ينيك فيا براحته

b3bsx.blogspot.com

حسيت اني متناكة الراجل اللي مجنن البنات بصباعه وزبه اللي حاسه بيه دلوقتي جوة طيزي وبتناك بيه وانا فرحانه وبسال نفسي ياترى لو انا معاه لوحدنا في الاستوديو كان عمل ايه تاني؟

سبت له نفسي وانا مزنوقة وهو عمال يزنقني اكتر كمان بزبه من ورا ويمتع في طيزي بزبه لحد ماجسمي ساب من شدة النشوة فحضني جامد من ورا وسالني في وداني ايه رايك نروح الاستوديو؟ فقولت له موافقه

سابني وقالي انزلي قصادي روحت بايساه لاني عارفة اني حتبعبص وانا نازله قصاده ونزلت قصاده على مهلي سلمه سلمه وصباعه يدخل كله جوة طيزي ويغرفني احلى بعبوص من ورا مع كل سلمة بنزلها لدرجة اني بقيت اقف شويه علشان اتمتع ببعبصه صباعه جوة طيزي واتمتع بزغزغتها الحلوة جوايا لحد ما اتمتعت باحلى بعبصه وانا نازله السلم لحد ماخرجنا من العمارة وانا مقرره اني اول ماابقى معاه لوحدنا حبوسه كتير اوي على البعبصه الحلوة اوي ديb3bsx.blogspot.com

طلب عربية ووداني الاستوديو واول مادخلنا قالي ايه رايك؟ فقولت له ده جو رومانسي اوي وهادي فقالي علشان يليق بالجميلات اللي زيك فقولت له هما كتير؟ فقالي كتير جدا ومسكني من وسطي وبدا يزنقني تاني من قدام وانا حاسة بزبه اللي كله جوة ورجوله على كسي ومستغربة انه بيحب يحضني من قدام كمان مش من ورا بس وفضل يرفعني بجسمه وزبه على كسي واقف بقوة لحد ماضعفت لرجولته ولقيت نفسي بحضنه ونازله بوس في خده وشفايفه ورقبته وبحرك كسي على زبه علشان اعرفه قد ايه هو مشتاق ليه وحضنته اوي بكل جسمي لحد ماحسيت بزبه جوايا وهو كمان وهو من رجولته عمل حركه خلتني ادوب فيه واحبه بجد

حسيت بايده وهيا بتحاول تدخل جوة بنطوني من ورا وبنطلوني علشان كان ضيق اوي مكانش سامح لايده انها تدخل فلقيته بيوسع البنطلون بايده التانية وبيدخل ايده جوة بنطلوني واول ماحسيت بملمس ايده على طيزي جسمي قشعر جامد لاني اول مرة اتلمس من حد فقولت له طب براحه فقالي من عنيا حاضر وفجاة دخل ايده كلها جوة طيزي بسرعه وعمل بصباعه حركة الكماشة جوة طيزي خلت صباعه كله يدخل جواها وفي لحظة كان صباعه على خرم طيزي واول مادخل طرف صباعه جواها وبعبصها انتفضت في حضنه وبوسته جامد اوي في شفايفه ولفيت ذراعي حوالين رقبته علشان شفايفي تفضل جوة شفايفه وبدات ابوس فيها والعب بلساني جوة بوقه من هيجاني وانا حاسه بايده كلها جوة بنطلوني الضيق وصباعه كله جوايا اوي عمال يلعب جوة فلقتين طيزي ويبعبصني جامد

b3bsx.blogspot.com

عرف منين اني بحب العنف؟ وايه البعبصه الحلوة اوي اللي بتتعمل جوة طيزي دي؟ وكمان انا معاه في الاستوديو في جو هادي وامان ولوحدنا واقدر اخد راحتي مع حبيبي ده وانا مطمنه؟ ففتحت رجلي شويه وسبت طيزي كلها لايده يبعبصها براحته وحسيت اني بقيت مباحة للراجل الممتع اوي ده اللي حيحافظ عليا ويمتعني برجولته اللي ملهاش زي

هجت اكتر وانا في حضنه من شقاوة صباعه جوة طيزي وعنف البعبصة اللي بيعملها فيا وانا انتفض واهيج واحس بقشعريرة جامدة وصباعه عمال يبعبص بعنف جوة طيزي ويعمل بعبصه الكماشة كل شوية وهو بيقرصني جامد بصباعه جوة طيزي وانا من هيجاني قولت له صباعك راضي عني؟ فقالي انتي حتعرفي لوحدك وراح رافعني بصباعه من ورا ودخله كله جوة طيزي وهو بيرفعني بيه جامد وصباعه لسه بيلعب جوة طيزي في فتحتي وبهيجان اوي لحد ماقولت اححححححححح كده بقى كتير فقالي مفيش حاجة تكتر على الجمال ده كله وراح مدخل صباعه كله جامد اوي وعمل بيه احلى كماشه وجعتني بس باثارة وهيجان وخرجت شفايفي من جوة شفايفه وفضلت اقول اح اح من عنف البعبصة فقالي اتبعبصي يامتناكة ورحت مدخله شفايفي في شفايفه ومدياه احلى واطعم بوسه في شفايفه وهو كان بيبعبصني بعنف اوي بصباعه جوة طيزي لحد ماحسيت ان طيزي بقت مباحه لصباعه من عنف وقوة البعبصه اللي بيعملها فيها وصباعه بقى حر جوة طيزي يدخل جوة خرمي ويبعبصها براحته ويعمل فيها كل حاجة عايزها حتى لو بتوجع وفضل يلعب بصباعه جوة طيزي ويبعبص ويزغزغ ويعمل كل حاجة بدون حدون لحد ماحسيت باحساس سافل اوي من حركات صباعه جوة طيزي وجسمي سخن اوي وهو من رجولته حب يشوف ضحكتي فزغزغ بصباعه جوة طيزي فضحكت وانا حاسه اني متهانه من كتر ماصباعه دخل جوة طيزي وبيعمل فيها كل اشكال البعبصة اللي ممكن تتعمل وهو لما شافني بضحك من زغزغة صباعه راح مدخل صباعه جامد اوي جوة طيزي مرة واحدة وعمل فيا بعبصة الكماشة تاني فقولت اه من الوجع وسبت نفسي للاخر لحد مايخلص بعبصة الكماشة اللي بيعملها جوة طيزي بصباعه وكنت حاسة برجولته اوي وبعدها حسيت بزغزغه حلوة من صباعه تاني جوة طيزي فضحكت ومن ضحكتي كنت بقرب بشفايفي من شفايفه وببقى عايزة ابوسه من حلاوة الزغزغة اللي بتخليني اقشعر من المتعة واول ماشفايفي تلمس شفايفه يقرصني بصباعه جامد جوة طيزي مرة واحده ويوجعني بيه اوي ومن قوته بيرفع جسمي كله بيه فاقول احححححححححح من الهيجان وبعدين يرجع يزغزغ ويدلع خرم طيزي بصباعه ويزغزغه فاضحك وابقى عايزه ابوسه فيقرص بصباعه ويعمل حركة الكماشة جوة طيزي تاني فانتفض واترفع بصباعه اللي كله قوة ورجولة واقول اححححححححححح وانا فاتحة رجلي وسايبه نفسي على صباعه وهو جوة طيزي يبعبص ويقرص ويزغزغ براحته جوة وانا اقول احححححح واضحك كانه بيتحكم فيا امتى اتعب واهيج وامتى اضحك وفضل يعمل فيا كده وهو بيقولي انتي مش بس متناكة انتي شرموطة كمان فاقوله عيب كده انا بنت محترمة فيروح قارصني بصباعه جامد ورافعني بيه وعامل بصباعه احلى بعبصه جوة طيزي فاقول اححححححح بهيجان اوي فيقول ماهو باين فابوسه في شفايفه من هيجاني واقوله انا كده معاك انت بس

b3bsx.blogspot.com

فضل يبعبصني بصباعه وايده جوة بنطلوني من ورا مش بتخرج وانا بقوله انت مش بتتعب من كده؟ فقالي انتي حافظة قصصي واكيد عارفة الاجابة فقولت له بس كده كتير احنا بقلنا اكتر من ساعة فقالي اعمل ايه بنطلونك الضيق قافل على ايدي ومش سامح لايدي انها تخرج فبوسته في شفايفه برقة وبحب وقولت له وانا مش عايزاها تخرج واتسكفت شوية لما عمل بصباعه حركة سافلة اوي جوة طيزي وبقى يلعب بصباعه في خرم طيزي كانها لعبه وصباعه واخد راحته على الاخر جوة طيزي وانا سرحت شوية في احساسي بشقاوة صباعه جوة طيزي وبعدين قالي حلوة البعبصه؟ فحضنته اوي وفضلت ابوس في شفايفه وانا سايبه له طيزي على الاخر وصباعه جواها عمال يلعب ويبعبص براحته

مع الوقت ومع كتر البعبصة بدات احس برغبة اكتر واكتر وكنت بابوسه بلهفه وشوق اكتر وازنق كسي في زبه اكتر وادلع زبه بكسي على قد مااقدر لاني كنت حاسه برجولته اوي من حركة صباعه جوة طيزي لحد ماهجت اويb3bsx.blogspot.com

فجاه رفع البلوزه ومسك بزازي وفضل يرضع فيهم بعنف اوي ويعضهم وصباعه لسه جوة طيزي عمال يبعبصني وايده كلها جوة بنطلوني وبيرضع من بزازي في نفس الوقت بهيجان اوي فعرفت اني عجبته وبقيت امسك راسه والمس عليها بحنيه وهو ماسك بزازي بايده عمال يفعص فيهم وبيدخلهم جوة بوقه بهيجان اوي اوي

بزازي وقفوا جامد من هيجاني والاهات بقت تطلع مني وهو كل شوية يبوس شفايفي ويرجع يرضع من بزازي وكل ده وصباعه لسه جوة طيزي عمال يبعبصني وفضلنا كده وقت طويل اوي وكنت مستغربة لان مفيش حد عنده طولة بال يفضل يعمل كده طول الوقت ده وكنت معجبه بتحكمه في نفسه بالشكل ده كانه اتخلق علشان يمتع البنات وبس ورغم كده البنات بتحبه وبتحب بعبصة صباعه فيهم ااااااه صباعه عمال يبعبص طيزي مش بيتعب ولا بيقف لحظة ده مالوش زي

لقيته بيضرب بزازي وبيرضع منهم جامد وهو بيقولي دول بزاز شرموطة فقولت له عيب كده انا محترمة فقالي حنشوف وقعد على ركبته وبقى يبص على كسي اللي كانت تفاصيله باينه اوي من بنطلوني الضيق وقالي لما تخرجي وكسك باين بالشكل ده تبقي شرموطة ولا لا؟ فقولت له انا لبست كده علشانك فقرب من كسي وبدا يبوسه بالراحة من على البنطلون الخفيف وكان احساسي بشفايفه مثير اوي وبعدين قالي لفي كده؟ فلفيت قصاده برقه واول ماشاف طيزي وبنطلوني الخفيف داخل جواها ومبيناها اوي قال هيا دي اللي كنت بدور عليها ودخل وشه جوة طيزي وفضل يلحس ويلعب بلسانه جوة طيزي لحد ماهجت اوي من حركة لسانه جوة طيزي كانه بيبعبصني بلسانه ويمتع طيزي اللي بقت هايجة اوي بلسانه بعد مامتعها بزبه وصباعه وبعد مالحسها قال انا كده مش حارم طيزك من حاجة فقولت له بس هيا لسه محتاجة ليك فقالي نامي على الكنبة على بطنك افتحركت قصاده برقة ودلع فغرفني بعبوص جامد اوي نطرني وقالي بسرعة شوية بلاش دلع وانا واقفه مكاني بتدلع على ايده اللي عماله تبعبص طيزي وانا فرحانه باحساسي ببعبصه صباعه جواها اوي

b3bsx.blogspot.com

فضل يبعبصني جامد اوي ويدخل صباعه جوة طيزي بعنف ويعمل جواها كل اشكل البعبصه وانا واقفه مكاني ومش بتحرك لاني عايزة اتبعبص اكتر فقرب مني وقالي اطمني حعمل حاجة حتبسطك اوي وبعملها مع كل بنت بتجيلي الاستوديو فقولت له ايه هيا؟ فقالي نامي وانتي تعرفي

نمت على بطني وهو قعد قصادي على ركبته على الارض وفضل يبوس شفايفي بحنيه ورقة بوسة ورا التانية وبقي يملس على خدي وشعري ويقول ايه الجمال ده؟ وفضل يبوس في شفايفي برقة اوي لحد ماطمنت ليه على الاخر وبدات اروح في النوم وهو بدا واحدة واحدة يحرك ايده على ظهري بحنيه اوي لحد ماوصلت لطيزي وبدا يبعبصني بصباعه بس بالراحة في الاول علشان اطمن ليه اكتر وفضل يبوس في شفايفي ويمتعني باحلى بوس وانا دايبه فيه وسايبه له طيزي يدخل صباعه جواها ويبعبصها براحته لحد ماحسيت بنشوة حلوة من حركات صباعه جوة طيزي وهو بيقولي وبعدين مع بنطلونك الضيق اوي ده فقولت له ماله؟ فقالي بيهيج صباعي على طيزك وبيخليه يدخل جواها كل شوية ويبعبصها فقولت له وهيا بتحب تتبعبص من صباعك فقالي حكتب فيكي احلى قصة ايه رايك؟ فقولت له موافقة وبدات احس بزغزغة صباعه جوة طيزي وحركاتها المثيرة وبقى ياخد اخدود طيزي بصباعه بحنية اوي ويلعب بصباعه جوة طيزي بزغزغة متطلعش غير من فنان بعبصه لحد مادوبت فية وهو فضل يبوس في شفايفي وانا دايبه فيه كده كان احساس مثير اوي اوي وانا بقوله يابخت كل واحدة بتعمل معاها كده فقالي بس انتي مش اي وحدة فقولت له الزاي؟ فقالي حتعرفي دلوقتيb3bsx.blogspot.com

لقيته قام ونام عليا وزبه دخل كله جوة طيزي وفضل يحك زبه جوة طيزي جامد اوي وينيكني بيه بس بعنف وهيجان اوي وهو بيقولي بس انتي شرموطة ومتناكة فلازم تتناكي جامد فقولت اه من هيجاني بزبه اللي كان داخل خارج جوة طيزي وبينيك في طيزي جامد اوي وبعنف وبعدين نام عليا بكل جسمه وقال في ودني انا حفشخك فمسكت المخدة وفضلت اقول اه اه اه اه وزبه شغال نيك في طيزي وكله من على الهدوم الخفيفة اللي احنا لابسينها ووقتها قررت من جوايا انه حيبقى راجلي ومش حتمتع غير معاه لان مفيش حد كده وبدات احس بنشوة ومتعة رهيبه من حركات زبه اللي كانت شغالة نيك في طيزي جامد وانا بقول جوايا افشخني كمان انا متناكتك ياحلى راجل في الدنيا اه اه كمان اه اه اه وهو بيدخل زبه اللي بقى زي المدفع من قوته جوة طيزي وبيدفعه جوايا اكتر وعمال يخبط في طيزي وانا نايمه وافتحله رجلي وانا مستسلمة وهو بيقولي سيبي نفسك على الاخر انتي متناكة وشغلتك انك تتناكي مني وبس فقولت له انا متناكتك اححححححح بقى من زبك

b3bsx.blogspot.com

هجت اوي ووصلت قمة نشوتي وهو كمان كنت حاسه بانفاسه السخنه على رقبتي وخدي وهو نايم عليا وبينيك فيا من ورا فعرفت انه وصل لقمة هيجانه وزنق زبه كله جوة طيزي ودخله كله جوايا للاخر اوي لحد ماتوجعت بيه وحسيت انه بيدخل في خرمي وبيخبطه جامد وكله من على اللبس الخفيف اللي احنا لابسينه

وصلنا لقمة الشهوة وزنقني في الكنبة جامد اوي وهو بيجيبهم وزبه كله كان راشق جوة طيزي للاخر اوي وانا كمان كنت على اخري وجبت ميتي معاه في نفس الوقت ورغم كده فضل زانقني بزبه جامد اوي وانا مش عارف اتحرك لحد مانزلنا شهوتها وبعدها فضل نايم عليا وفضل يبوس في رقبتي وخدي بحنيه ولطف وانا تعبانة بعد اللي حصل

فضل بكل رجولة وحنية يبوس في خدي ورقبتي وزبه لسه جوة طيزي بيمتعني رغم انه نزل ميته وشبع بس هو فضل جوايا لاني لسه كنت محتاجاه وفضل نايم عليا ويبوس فيا بالراحة ويحرك زبه جوة طيزي بطلف لفوق ولتحت لحد مارتحت خالص واتمتعت على الاخر وانا مستغربه حنيته عليا بعد اللي حصل

بقى يحسس على راسي ويبوس خدي برقة ويقولي خلاص؟ فاقول لسه شوية وانام وهو نايم عليا ويفضل يحرك زبه براحة جوة طيزي ويدلعني بيه ويبوس في رقبتي وخدي وبعدين يبوس شفايفي ويقولي مش حقوم الا لما تقولي كفايه فاقوله وانا مش حقول كفاية فقالي يبقى خلينا كده على طول فقولت له وانا موافقة فضحك وقال انتي موافقة على كل حاجة كده؟ فقولت له طالما انا معاك فقالي انا لو قومت وشوفت منظر طيزك ببنطلونك ده تاني انتي عارفة انا ممكن اعمل ايه؟ فقولت له له ايه؟ فقام من عليا وحط صباعه في طيزي وفضل يبعبصني فقولت له انت مجنون! انت مش بتشبع من الحركة دي؟ فضحك وقالي لاb3bsx.blogspot.com

قمت من على الكنبة وهو قعد قصادي وفضل يبوس في شفايفي وخدي ورقبتي وايده بتمسك بزازي بالراحة وفضل يمتع فيا برقة ولطف رغم اننا خلصنا وشبعنا بس هو كان بيمتعني كده لانه كان مهتم بيا اوي ونظرته ليا وهو بيعمل فيا كده كانت بتدوبني فيه

عشت متعه متواصلة ليوم كامل معاه وبعد ماخلصنا قمت ولبست وقولت له حقابلك تاني؟ فقالي وقت ماتحبي فقولت له انا لو قابلتك كل يوم مش حشبع منك فقالي رغم اللي عملته؟ فقولت له مهما تعمل فقالي المرة الجاية حبقى عنيف معاكي اكتر فقولت له حبقى عايزاك اكتر فقرب من شفايفي وباسها بوسه حلوة وحنينه اوي وقالي كنت عارف ان العيون الجميلة دي بتحب العنف من اول ماشوفتها فقولت له وانت مفيش زيك ونفسي افضل معاك فقالي انا بحب جمالك ده وححب امتعه .. الوقت اتاخر .. انا حوصلك, وطلب عربية وخرجنا من الاستوديو ووصلني وكنا بنتكلم ونضحك ونهزر طول الطريق لحد ماوصلت وقولت له مش حنسى اليوم ده ابدا فقالي الايام الجاية كتير والمتعة معايا مستمرة...


اشهر القصص

دكتورة نفسية ADHD

شوفت البعبصه بعيني واتمتعت بيها

حبيبي ❤

بعبصة في الاجازة

البنت السافله عملت ميه في ايدي

خطيبتي المحترمه 😉

متعة الجنس الحقيقية .. للبنات فقط

المتمرده

قصه بنت جريئه

لقيته اخيرا 🥳