دكتورة نفسية ADHD
بداية كده ده اختصار لكلمة بالانجليزي اتكلم عنها الدحيح واللي متابعينة اكيد حيكونوا شافوها وبما اني رجعت اكتب قصص تاني فانا ححط شوية الغاز وافكار في قصصي علشان اللي بيسرق قصصي يتوه فيها واللي تساله عنها تعرف انه حمار ومش فاهم حاجة 😂
انا حتكلم عن الحالة دي بالتفصيل في القصة وقصة الدكتورة النفسية اللي روحت ليها لما جالي اكتئاب لما لقيت قصصي بتتسرق واللي سارقينها مجموعة هكرز بيسرقوا بيانات الناس وحساباتهم وبيبتزوا البنات ودي عصابه استغلت قصصي علشان يوصلوا بيها للبنات وطبعا انتحلوا شخصيتي والبنات بقت بتنخدع فيهم وبتكلمهم على انهم انا فقررت في الاول احاربهم بس مقدرتش عليهم لانهم كانوا كتير وانا لوحدي وحتى لما كنت بقول للبنات تساعدني علشان نقفل الحسابات الوهميه اللي بيعملوها مكانش كفاية برضو
سبت كل حاجة وعلشان ابرا نفسي من ذنب كل بنت وقعت في المصيدة دي قررت اني اتكلم مع حد عنده خبره وانا كده كده ماليش اصحاب معرفش غير البنات اللي بقابلها من قصصي او بعرفهم في المواصلات بعد مابتحرش بيهم وانا حياتي اصلا تحرش في تحرش ومقابلات وبنات كتير بتتبعبص مني يوميا ودي حاجة غريبة محدش كده .. هو انا مريض؟ ممكن .. انا حروح لدكتور نفسي .. لا دكتورة!
بطلت كتابة قصص جديدة لان اي حاجة بنشرها كانت بتتسرق فورا وبلاقيها على حسابات الهكرز دول ويكسبوا بيها تفاعل ومشاهدات اكتر فقولت دي رسالة اني ابطل بس انا بدات الوم نفسي وحاسس اني شايل ذنب البنات اللي بيضحكوا عليها بقصصي وعندي كمية افكار ومشاعر رهيبه مفيش حد يتحملها وبعدين انا سني بيكبر ليه مش بفكر اتجوز؟ وليه شغلي حر مش مستقر في وظيفة؟ وده سبب تاني خلاني اقرر اروح لدكتوره نفسية
تفاصيل حالتي اتشرحت بالتفصيل في حلقة الدحيح *دي دعاية صريحة للحلقة 😂* وسببها فترة الطفولة وانا فعلا كانت طفولتي غريبة ومختلفة عن اي حد لاني كنت عايشها في السعوديه وكل اللي اتقال في الحلقة هو اللي حصلي بالظبط
مش حندخل في تفاصيل حالتي النفسية وندخل على القصة على طول...
بعد ماقررت اوقف اي نشاط ليا على النت واركز في حياتي والبنات اللي ببعبصها كل يوم وحطيت خطة مواصلات ومقابلات يوميا وبما اني شاطر في شغلي فكنت اقدر اجمع شغلي كله في يومين بس كل اسبوع اركز فيهم في الشغل (طبعا بيكونوا اقل يومين في الزحمه 😉) وباقي الاسبوع مقابلات ومواصلات وكمان مفيش قصص ولاكلام مع بنات هما عارفين يوصلوا ليا الزاي فكان عندي وقت ابعبص بنات اكتر وامتع بنات كتير بالتحرش والتزنيق والبعبصه وصباعي مكانش بيبطل بعبصة
حياتي بقت احلى بكتير بس انا مكنتش مبسوط وكل ماادور على النت على قصصي الاقيها على حسابات الهكرز دول ومسميين نفسهم المايسترو فازعل على البنات اللي حتكلمهم وهما فاكرين انهم انا وده تعبني نفسيا وانا اصلا لما بحس باي مشاعر بتبقى اضعاف اي حد عادي بسبب حالتي واللي عرفتها لما روحت لدكتورة نفسيه ومن هنا بدئت القصة...
وانا بكلمها عن حالتي كنت حاسس في عنيها اني بابالغ او عندي هيجان زيادة وعندي مشكلة مع علاقتي مع الطرف الاخر زي اغلب الشباب والبنات اللي بييجوا ليها واللي اغلب مشاكلهم مشاكل جنسية واللي حلها انها تكتب ليهم على مهدئات وتنصحهم انهم يبعدوا عن اي مثيرات على النت زي القصص بس لما تلاقي مصدر الاثارة نفسه قاعد قصادها وهو اللي بيتكلم معاها يبقى الموضوع مختلف .. لا دي حالة خاصة وتستاهل الاهتمام!
كانت متوقعه في بداية الكلام ان دي حالة تحرش وفيه كتير كده بس استغربت اني بعمل كده كتير جدا وفي اليوم الواحد مش بتعب ولابزهق ولو عندي وقت فاضي بكتب قصص ولو صورت حاجة بظبطها واخليها على تليفوني وافرجها للبنات اللي بقابلها علشان تتاكد ان انا اللي بعمل كده والموضوع كان بزيادة اوي فكان تشخيص الحالة ADHD اللي اتكلم عنها الدحيح...
قولت للدكتورة انا مصور حاجات كتير وممكن افرجك عليها علشان اثبت ليكي صحة كلامي لتكوني فاكرة ان دي تخيلات وانا عايش احلام اليقظه وعلى فكرة فيه كتير بيقروا قصصي وبيقولوا كده ومش مصدقين ان قصصي حقيقية بس انا حثبت ليكي ان ده مش خيال وكل كلمة بكتبها حقيقية
قومت من مكاني ووقفت جنبها وهيا قاعدة على مكتبها ووريتها موبايلي وشغلت فيديوهات صورتها وانا ببعبص البنات وانا مصورها باذنهم (بالمناسبة كان فيهم فيديو نشرته من فترة على قصصي لبنت ببعبصها على السلم وهيا كانت موافقة لانها مش باينة في الفيديو بس شلته لما لقيته اتسرق وبيتنشر على مواقع اباحيه وبعت للمواقع دي انهم يشيلوها, ده فيديو من فيديوهات كتير صورتها وممكن اللي تقابلني تشوفها على تليفوني علشان تتاكد ان انا المايسترو الحقيقي)
لقيت الدكتورة بتتفرج على البنات وهيا بتديني ظهرها واحنا على السلم او في اسانسير وانا بدخل صباعي جوة اطيازهم واحرك صباعي جواهم بطريقة متطلعش غير من فنان بعبصة مايسترو فعلا في بعبصة البنات وتلاقيني افضل ابعبص وابعبص في طيز البنت واحرك صباعي جامد وبعنف جوة طيزها وهيا تتمتع وانا مش بتعب ولابزهق وهيا كدكتورة عارفة ان فيه بنات كتير بحكم القيود عليها والمعاملة من الاهل والمجتمع بتبقى حابة فكرة السادية وانها تتعاقب ومفيش احلى من العقاب اللي يحسسها بانوثتها وجمال جسمها وكمان بعاقبهم في اكتر مكان حساس في جسمهم وده بيضاعف احساس البنت بالمتعة وهيا كدكتورة عارفة احساس البنت اللي بعمل كده معاها كده واحساس الرغبة عندها هو اللي وصلها انها تقابلني غير طبعا فكرة اني بحافظ عليهم وعلى اسرارهم ورغم كل البنات اللي بقابلها والشهره دي مفيش بنت واحدة فتحتها لاني اصلا مش عايز كده
بقول للدكتورة وبعد مابنخرج من العمارة واسيبها كنت بركب الباص ولا المترو وهو زحمة وابعبص بنات تانية وعايش في ده اليوم كله فانا اكيد مش طبيعي صح؟
لقيتها ساكته ومش بتتكلم لانها قصاد حالة خاصة عمرها ماعدت عليها فقولت ليها فيه فيديو تاني صورته لبنت في المنصورة فقالت انت بتسافر كمان لكده؟ فقولت ليها وفيه في اسكندرية كمان وحفرجك بس مش حينفع تشوفيهم وانتي قاعدة لازم تقفي فلقيتها بترفع سماعة التليفون وبتطلب من السكرتيرة انها متدخلش حد مهما يحصل وقامت من على الكرسي وهيا عارفة انا بطلب منها كده ليه وانا طبعا رفعت البالطوا الابيض اللي لابساه والبلوزه من ورا ودخلت صباعي جوة طيزها من على البنطلون اللي هيا لابساه ولقيته خفيف وقماشته متجاوبة مع صباعي وانا مش عايز اكتر من كده علشان امتعها بصباعي من ورا
بقيت احرك صباعي جوة طيزها وابعبصها وانا حاسس بطراوة الفلقتين على ايدي وصباعي جواهم كان احساس فاجر اوي وكنت بحرك صباعي جوة طيزها بنفس المنظر اللي هيا شايفاه على تليفوني علشان متعتها تبقى مضاعفة ولما اقرص البنت بصباعي في طيزها وتقول اه في الفيديو كنت بقرص طيزها هيا كمان في نفس اللحظة ولما تقول اه كنت بابوسها في شفايفها وهيا طبعا قمر وشفايفها زي العسل
حبيت جمالها وجمال جسمها وقولت ليها حدخل ايدي جوة بنطلونك بس بشرط .. وهيا ساكته ومش عارفة تقول ايه لانها المفروض انها دكتورة والكلام ده مينفعش بس في نفس الوقت هيا معاها حالة خاصة تقدر تاخد كل متعتها منها في امان وسرية والفضول خلاها تسمح لايدي انها تدخل جوة بنطلونها علشان تعرف الشرط ده وحست بايدي وهيا بتتسحب واحده واحده على لحم طيزها بعد مادخلت جوة بنطلونها والاندر كمان ماهيا عارفة اني محترف بعبصه من الفيديوهات اللي شايفاها على تليفوني وعارفه صباعي حيعمل ايه جوة غير فضول انها تعرف الشرط ده ايه
قولت ليها وانا بدخل صباعي جوة طيزها لو جت لك بنت جميلة وعندها مشكله نفسية قولي ليها عليا فقالت الزاي؟ فقولت ليها اعتبري صباعي اللي انتي حاسه بيه دلوقتي جوة طيزك علاج للبنات فقالت انا عمري ماقابلت حد كده اه اه اه صباعك .. اححححح حلو اوي وانا بحرك صباعي جوة طيزها ومستمتع بطراوة لحم طيزها اللي زي الملبن وانا مستغرب الزاي دكتور معروفة وشاطرة وبنات كتير بتروح ليها تستسلم ليا كده "وافتكرت البنات اللي اختارت ليا الاسم ده وبقول عندكم حق لاني فعلا مايسترو لما اسيطر على واحدة جامدة زي دي ودكتورة نفسية كمان ده انا عديت كل الخطوط 😂" ولما دخلت صباعي كله جوة طيزها حسيت بخرم طيزها وده اكتر احساس بحبه وفضلت ابعبص خرمها بطرف صباعي بزغزغة حلوة علشان ادلعها وهيا جواها انها تاخد متعتها كلها الاول مني وبعد كده يبقى تفكر تعالجني 😉
حبيت طيزها اوي وبالذات لما سمحت لصباعي انه يدخل جوة طيزها وانا بقولها سيبي نفسك للاخر ولا انتي مش عايزاني اتعالج؟ .. فضحكت من احساسها بزغزغة صباعي جوة طيزها وقالت وقالت لا 😂 وهيا بتقفل بطيزها الملبن على صباعي علشان ميخرجش ويفضل جوة يمتع لها خرم طيزها اللي هاج من كتر البعبصه وانا عمال ابعبص وابعبص وبايدي التانية بقلب في الصور والفيديوهات على تليفوني وهيا بتتفرج على حاجات محدش عنده الجراة انه يصورها زي تحرشات في المواصلات وفيديوهات ليا وانا ببعبص البنات على السلالم والاسانسيرات في العمارات علشان اثبت ليها ان مفيش حد يقدر يبعبص بالمتعة دي كلها بالساعات زيي وبدئت تحس برغبة وضعف وخضوع بحكم انها انثى وعندها رغبة لكده مهما كانت دكتورة وعندها خبره ودراسة في التحكم في النفس والمشاعر بس برضو ضعفت قصادي ومتقدرش تقاوم متعة صباع المايسترو وهيا عارفة ان اي واحدة مهما كانت متحكمه في نفسها وشخصيتها قوية هيا ضعيفة قصاد الراجل (الراجل اللي بجد) ورغبة الخضوع والضعف قصاد الراجل طبيعة في كل واحدة واكتشفت بحكم دراستها اني اشتغلت على الحته دي كويس واقدر اسيطر على اي واحدة وبصباعي بس
اححححح بقى ايه ده؟ .. صباعك جامد ... سيبي نفسك ... امممم كمان جامد ... لو لقيتي بنوتة قمراية ولقيتيها هايجة اديها رقمي وفهميها ان ده علاجها وانتي عرفتي حالتي انا مش بنيك اصلا يعني حتبقي حافظتي على البنات من انهم يقعوا في مصيدة اي حد ممكن يستغلهم بسبب هيجانهم ده صح ولا ايه؟ اعتبريني علاج جديد 😂 .. فضحكت من كلامي كمان وقالت انت طلعت حكاية .. فوريتها قصصي اللي عدت ال 150 قصة وقولت ليها مش حكاية واحدة دي حكايات كتير ومش بتخلص انا حبعتهم ليكي وانتي اقري براحتك
فضلت ابعبصها من ورا وهيا بتقرا قصصي وبتتمتع بصباعي في نفس الوقت وهيا علشان دكتورة وعارفة حالتي فكانت متاكده اني امين وبحافظ على الاسرار وان اللي بيحصل ده مستحيل يطلع برة ولا تتفضح بدليل صور البنات والفيديوهات الكتير على تليفوني وارقام ومعلومات عن بنات كتير وكلها اسرار مفيش حد غيري يعرفها وهيا نفسها متقدرش تاخدها *باستثناء القصص لاني بعتهم ليها بصراحة 😂* فهيا كانت متاكده انها لو اتمتعت معايا حيبقى كله في السر فكانت بتتمتع بصباعي على الاخر وهيا مطمنه
قولت ليها يبقى حضري فيا الماجستير ايه رايك؟ فقالت انا واخدة الماجستير فقولت ليها يبقى الدكتوراة 😂 فضحكت وقالت انا علشان دكتورة وعارفة حالتك سايباك تعمل اللي انت عايزة فقرصت بصباعي جوة طيزها جامد وبقيت ابعبص خرم طيزها بعنف وهيجان وهيا بتتلوى وبتقول اه من المتعة فقولت ليها سايباني اعمل كده علشان تعالجيني ولا علشان عايزة كده ياشرموطة؟ اتبعبصي جامد يامتناكة وخدي صباعي كله جوة طيزك خليه يفشخك .. انتي حتضحكي عليا علشان دكتورة وكده؟ ده انا اللي حعالجك ياوسخة .. وقررت اوريها المرض النفسي اللي بجد بما انها شايفاني مريض وبقيت ابعبص طيزها بعنف اوي وصباعي كان بيبعبص بقوة وبيخبط خرم طيزها وبيزنقها في المكتب ويلعب في خرمها ويبعبص فيه بعنف وبراحته اوي كاني ملكت طيزها وجسمها كله وهيا مزنوقة في مكتبها بايدي ومش عارفة تتحرك وهيا حاسه انها متهانة وبتتشتم وبتتبعبص بعنف وبدون رحمة وانا عملت كده لان كلمتها استفزني هيا سيباني علشان تعالجني طب انا حثبت ليها العكس وطبعا هيا علشان دكتورة عارفة ازاي تستفزني علشان ابعبصها اكتر واكتر وهيا تتمتع اكتر واكتر
الدكتورة كانت قمر ونظيفة اوي وشكلها بنت ناس وطيبه كمان وانا بصراحة كنت قاسي على طيزها وببعبصها بعنف اوي مانا مريض في نظرها وهيا رغم عنف صباعي جوة طيزها كانت بتسيب طيزها خالص وتوطي على مكتبها كمان وتسيب صباعي ينتهك خرمها ويبعبصه بمنتهى الجراة والسفالة وتسمح ليه انه يدخل جوة طيزها اكتر لحد مانا هجت عليها وقلعت بنطلونها ودخلت وشي بسرعة جوة طيزها وفضلت الحس في خرم طيزها وابوس فيه وانا بقولها هو ده علاجي فارتاحت بطيزها الطرية اللي زي الملبن على وشي كانها قاعدة عليا وبتقول لنفسها اعالجه بما اني دكتورة وسابت طيزها خالص ورتاحت بيها على وشي وحاسه بلساني كله وهو داخل جوة طيزها بيلعب في خرمها ويلحسه ويبعبصه ويعمل فيه كل حاجة وهيا مرتاحه ومستمتعه بحركات لساني جوة طيزها ولعبه في خرمها وزغزغته فيها
اتمتعت الدكتورة اوي بصباعي وبلساني وخدت اقصى متعة مني وانا كنت مستمتع بطيزها اوي كانت بيضة وطرية وبتترج لما بضربها لدرجة اني لما لبستها البنطلون حضنتها من ورا ومتعتها بزبي كمان وانا كمان لبسي كله خفيف وهيا كان بنطلونها خفيف هيا كمان فكانت حاسة بزبي اوي وزنقتها جامد في المكتب وزبي الواقف راشق كله جوة طيزها ورفعت جسمها كله على زبي من صلابته وقوته وهيا سابت نفسها ولقت نفسها بتترزع رزع في المكتب وزبي بيدخل جوة طيزها جامد مرة ورا التانية زي المدفع بيخبطها في المكتب من خرمها وينيك فيها ولما يفضل زانقها في المكتب جامد بتسيب طيزها خالص وزبي جواها بيتعامل مع خرم طيزها الهايج ينيك ويتمتع بيه وفضلت تتناك من زبي من على الهدوم
جالها تليفون فعملته صامت فعرفت انه خطيبها فقولت ليها بارد؟ فقالت جدا فزنقتها بزبي جامد في المكتب ودخلته جوة طيزها اوي لاني عرفت انها محتاجة ليه لما قالت كده وانا اصلا هريت طيزها لحس وبعبصه فطيزها بقت مباحة ليا خلاص انيكها براحتي وافشخها نيك زي مانا عايز خصوصا ان طيزها جامده وتستاهل
قولت ليها الجلسه مدتها ساعة وانا عديت اكتر من ساعة كلمتك فيها عن حالتي ربع ساعة بس والباقي تحرش ونيك وبعبصة فقالت عادي مش شرط ساعة فقولت ليها لو فيه حالات تانية ممكن تسيبيني مع السكرتيرة لحد ماتخلصيها ونكمل بعدها وانتي طبعا مش محتاجة اقولك اني مش بزهق ولابتعب من كده زي مابقول للبنات اللي بقابلها انتي دكتور وعارفة فضحكت وارتاحت على زبي اوي وهيا بتضحك علشان تاخد كل متعتها منه وهو جوة طيزها وانا زبي جميل وبوزه كبيرة ومدورة زي السهم فبيبقى ممتع اوي في النيك واللي بتجربة بتدمنه اصلا
سابتني انيك فيها نص ساعة كمان لانها حبت تزنيقها في المكتب بزبي واحساسها بزبي وهو بيبخبطها جامد وهو بيدخل جوة طيزها وسابت نفسها تتناك منه لحد ماخدت متعتها كلها منه وانا علشان الوقت والحالات اللي بره زنقتها بجسمي في مكتبها كويس ولعبت في كسها بايدي جامد وانا زانقها بزبي من ورا وانا طبعا ايدي سافلة وشقية وفي نفس الوقت كنت بابوس رقبتها وخدها من ورا بس بهيجان وعنف وكنت قاصد اهيجها وتجيب رعشتها علشان تهدى وتفضى للحالات اللي بعدي وفضلت ابوس فيها وادعكلها كسها جامد بايدي وزبي راشق جامد جوة طيزها عمال يخبطها لحد مارفعت جسمها كله على زبي كانها متعلقه عليه وانا بقولها اتناكي ياشرموطة فهاجت اوي وجابتهم وجبتهم انا كمان من جمالها وجمال جسمها اللي زي الملبن ولما ارتحنا سبتها وقعدت قصادها على المكتب وخدت تليفوني كان مفيش حاجة حصلت وهيا مش محتاجة تقولي ان اللي حصل ده كانه محصلش لانها عارفة اني اصلا بنسى وده السبب الرئيسي ورا كتابة القصص دي علشان افكر نفسي بكل حاجة حلوة وانسى الباقي كانه محصلش
قالت ليا انا مش حكتب ليك على مهدئات قولت ليها انا برتاح بطريقة واحدة وانتي عارفها فقالت انك تجيبهم مش كده؟ فقولت ليها بس الفرق بيني وبين اي حد انه بيجيبهم مع نفسه لكن انا بجيبهم جوة اطياز البنات بعد ماافشخهم تحرش وبعبصة .. فقالت نهدى بقى وكفاية كلام في الموضوع ده ولقيت نفسي بكلم واحدة هادية وعاقلة بعد ماخليتها تجيبهم على زبي بعد اكتر من ساعة نازل فيها تحرش وبعبصه
قالت انا حتابع حالتك اول باول بالتليفون غير الجلسات فقولت ليها يعني حخف يادكتوة؟ فضحكت من الكلمة لانها عارفة اني بهزر فقولت ليها رقمي معاكي وانتي عارفة حتعملي ايه فقالت انت اول حد يسيطر عليا كده فقولت ليها انتي اكيد عارفة من حالتي اني دماغي مش عادية ومبتكر ديما ودي فكرة واحدة من افكاري وزي مانتي عارفة الحالة دي لما بتحط دماغها في حاجة بتبقى ناجحه فيها اكتر من اي حد وانا دماغي اتحطت في موضوع التحرش وبعبصة البنات وافكاري كلها عن كده فتخيلي بقى من دراستك عن الحالة دي انا ممكن اعمل ايه .. ده لولا اللي سرق قصصي وبطلت كان زمان بنات مصر كلها عارفاني اصلا انا كنت خلاص سيطرت على بنات المنصورة واسكندرية وكنت داخل على بقية المحافظات 😂 فضحكت وقالت كويس انه عمل كده انت حتلاحق على ايه ولا ايه .. انت لازم كل فترة تفصل وترتاح شوية فقولت ليها انا فعلا بطلت اكتب قصص جديدة بعد اللي حصل بس بكتب عن البنات اللي ببعبصها كل يوم ولو حاجات بسيطة يعني القصص اللي نشرتها دي ولاحاجة جنب اللي عندي غير الفيديوهات والصور فضحكت وقالت ده انت طلعت مكتبة 😂
حددنا معاد الجلسة الجاية بعد ماطلبت مني اني ابطل كتابة القصص فترة ومبصش اصلا على النت علشان متعبش واركز على حياتي وده اللي انا عملته الكام شهر اللي فاتوا وفعلا كلامها طلع صح والافكار والمشاعر السلبيه قلت جدا ورجعت احسن من الاول وشلت من دماغي فكرة الحب والجواز اللي كنت بكتب عنها في قصصي لان الحالة دي مينفعش معاها جواز (الا لو واحدة عندها نفس الحالة وحابه كده) وكمان نظمت وقتي بحيث اقلل تفكير على قد مااقدر وبعد ماتحسنت الاقي الدحيح بنفسه بيتكلم عن حالتي دي 😂
طبعا هو اتكلم عن الحالة بشكل عام بس انا اللي اتحطيت في ظروف خلتني اوجه دماغي وعبقريتي دي في المتعه دي وقمة متعتي نظرة البنت وهيا دايبة من المتعة وصباعي جوة طيزها بيبعبصها .. مفكرتوش شغل ايه يومين في الاسبوع اكسب منه بالدولار غير السفر وامتيازات كتير علشان بس افكار عملتها في الشغل؟ .. ده انا لو حطيت الهكرز دول في دماغي حخليهم يسيبوا الشغلانه 😂 بس انا اللي مش عايز ومش فاضي كمان لان عندي حاجات تانية اهم 😉
للتواصل اكتبي ahmedhlmy على تيليجرام او b3bsx على انستجرام وانتي تلاقيني 😉