المشاركات

عرض المشاركات من سبتمبر, 2024

لقيته اخيرا 🥳

صورة
انا من اوائل البنات اللي قابت كاتب قصص التحرش وكنت بتبعبص منه يوميا وانا راكبه معاه المواصلات الزحمه وفي العمارات كنت في اخر سنة في ثانوي وقتها ودخلت الجامعة وكنت بقابله كل مابخرج حتى لو رايحه اي مشوار غير مقابلتي معاه وانا رايحه وراجعه من الجامعة وكنت بحب اقابله كل يوم ومش بشبع من تحرش صباعه بيا من ورا لانه كان بيغرفني بصباعي من ورا كل مااقف قصاده ودي حاجة كانت بتمتعتني اوي واتعودت على صباعه ومتعته وبقى جزء من يومي كنت شايفة فيه الرجولة وانه حيحافظ عليا ويحميني لو حصل حاجة وحكيت ليه على مشاكلي وكان ديما بيقف معايا وبيحل مشكلتي وعنده خبره في الحياه وهو يتحب اصلا من شخصيتة كان كاريزما ومسيطر وانا بضعف كتير قصاده ولما بيبعبصني بدوب واستسلم ليه اكتر واكتر ورغم كده كان بيحافظ عليا رغم كل السنين دي وايده اللي كانت بتتحرش بيا يوميا وبتدعك في جسمي وصباعه اللي بيدخل جوة طيزي ويبعبصني جامد كنت بحس بحنية صباعه واهتمامه بطيزي حتى وهو عنيف معايا بنات كتير حبته وحبت تقابله بسبب شخصيته وكان بيفرجني على التليفونه على صور البنات اللي بيقابلها وفيديوهات بيبعتوها ليه ورغم كده مفكرش يجيب سيرة اي بنت في ...

بعبصه صاحبه الشركه

صورة
روحت اقدم في وظيفة في شركة والغريبة ان الشركة كلها بنات دخلت الشركة وسالت على ال HR فقالوا ليا الدور الخامس ووقفت قصاد الاسانسير بعد شوية لقيت واحدة جميلة جدا صحيح كل البنات قمرات وعلى الفرازه بس دي كانت مميزه وبدات اعجب بيها رغم وجودها وسط الجميلات دول كلهم وكمان كان فيها حاجة مميزة وواضح من لبسها وشكلها انها غنية وفيه اهتمام بيها بدليل انها ركبت الاسانسير اول واحده رغم انها جت الاخر وانا طبعا ركبت وراها ووقفت وراها جوة الاسانسير وانا ببص على جسمها وهيا واقفه قصادي وانا شايف طيزها باينه اوي من البنطلون الخفيف اللي هيا لابساه ومستغرب انا واقفه قصادي تحديدا رغم ان جنبها فاضي من خبرتي بعرف من لبس البنت وتصرفاتها هيا عايزه ايه علشان كده اختصرت كل المقدمات اللي بعملها في المواقف اللي زي كده وجبت من الاخر دخلت صباعي جوة فلقتين طيزها مرة واحده وغرفت طيزها الملبن احلى بعبوص ولما لقيتها مش لابسه اندر كمان والبنطلون خفيف اوي ومساعدني دخلت صباعي جوة طيزها اكتر وطبعا صباعي وصل لفتحتها بسرعه من خفة بنطلونها وفضلت العب بصباعي في فتحتها وازغزغه وابعبص القمراية دي وهيا واقفه قصادي ومفيش رد فعل منها غ...

خطيبتي المحترمه 😉

صورة
بعد ماتعرفنا على بعض قررت اني اتقدم ليها بشكل رسمي خصوصا بعد مالقيت القبول من ناحيتها وانا طبعا كنت معجب بيها جدا درسنا بعض كويس الاول قبل مااخد الخطوة دي واحنا معروفين بالادب والاخلاق عند المعارف سواء قرايب او زملاء العمل لانها كانت بتشتغل ومكنتش محتاج اسال عنها مش حطول في المقدمة الروتينيه اللي بتحصل مابين اي اتنين بيتعرفوا على بعض وحدخل في المفيد الفكرة من المقدمة دي اننا محترمين في تصرفاتنا ومظهرنا ولبسنا يعني ملناش في جو الشباب بتوع اليومين دول خالص وهيا انسانة بسيطه جدا وطيبه زيي لما بنتقابل كنا بنتكلم بشكل عادي جدا بس كنت بحس بيها وشايف نظرات الاعجاب في عنيها وانها مرتاحه ليا وعايزة فعلا تعيش بقية عمرها معايا بس كان فيه حاجة غامضه وده ظهر بعد كده بعد زيارتي للاهل وحصل اتفاق مبدئي واتكلمنا كتير في التفاصيل وطلبت منهم اني اقعد معاها لوحدنا فقالوا ليا ده حقك طالما داخل البيت من بابه احنا حنقوم وهيا بتجهز نفسها وحتيجي بعد ماقاوموا بشوية لقيتها دخلت وقعدت جنبي واتفاجئت بلبسها b3bsx.blogspot.com البنت اللي لبسها محتشم جدا ومحترمه جدا في تصرفاتها وخجوله جدا لقيتها لابسه بنطلون قماش بيت...

اول مره اجرب البعبصه

صورة
انا مدمنه كاتب قصص التحرش وبستنى كل قصه جديده يكتبها لان اسلوبه ممتع اوي وكمان اللي بيعمله مع البنات اللي كنت بتمنى اني اكون مكانهم في كل قصة واعيش الاحساس كاني انا بطله القصة ومع الوقت قررت اني اكلمه وبعت ليه رساله ورد عليا ورغم ان ده عادي لكن بالنسبة ليا مش عادي لاني اول مرة اكلم حد معرفوش وكنت متلخبطه جدا وهو كلمني بذوق واحترام اوي واتعرف عليا وكنت خايفة ياخد عني فكرة وحشه لاني بكلمه بخصوص القصص اللي بيكتبها مكنتش عارفة ان تفكيره ناضج ومتفتح وبيقدر البنت وبيفهم رغباتها بدون احكام عليها وقالي ان تقريبا كل اللي بيعمل معاهم كده بنات كويسة ومحترمه بس بتحب تحس الاحساس المثير اوي دي وانا بمتعها بالاحساس ده وفي نفس لوقت احافظ عليهم فقولت له احساس ايه؟ فقالي احساسها بحركه ايدي من ورا والتحرش و التزنيق في المواصلات وكده فاعجبت بطريقة كلامه لانه مقالش لفظ خارج رغم اني فاهمه قصده من الكلام ومتخيلاه وبيحسسني باثارة ممكن اكتر من انه يقول الفاظ جريئه وكان ممكن وقتها اتكسف منه جدا ومعرفش ارد قولت له انا مش عايزاك تاخد عني فكرة وحشه فقالي انتي بنت كويسه ولازم اعاملك برقي واحترام فقولت له انا بكلمك ...

بنت بتتحرش بالرجال

صورة
دي قصه بنت بتتحرش بالرجاله وانا كنت قريت عن الموضوع ده بس مكنتش مصدق رغم اني متعت بنات كتير وكتير بيحبوا التحرش وانا بكتب القصص دي ليهم لكن مش لدرجه ان البنت هيا اللي تتجرأ وتتحرش هيا بالراجل لما قريت عن الموضوع ده على النت مصدقتش زي ماكتير مش مصدقين قصصي وكنت بقول ده واحد عايز يحس انه جذاب وان البنات حتتجنن عليه لدرجه انهم بيتحرشوا بيه في المواصلات ومطالب بحمايه الراجل من التحرش وجو كوميدي كده على النت مش عايز ادخل في تفاصيله خلينا في القصة البنت دي مختلفه عن أي بنت متعتها وده سبب كتابه قصه عنها لاني بمتع بنات كتير ومش بكتب عنهم لأن قصتي معاهم زي قصصي هنا بالضبط انا بكتب المميز بس ودي كانت اكتر بنت مميزه شوفتها الباص كان زحمه جدا وانا كنت جوه في اخر الباص وطبعا واقف ورا بنت متفق معاها وببعبصها كالعاده الباص وقف في محطه زحمه ولقيت بنت لفتت نظري وسط الناس في المحطه مش بسبب جمالها وبس رغم انها تعتبر اجمل بنت شافتها عيني بس اللي لفت نظري لبسها كانت لابسه بنطلون ضيق اوي وفاتح ودي حاجه غريبه لأن أغلب البنات حتى لو بتحب التحرش بتبقى لابسه بناطيل او جيبات خفيفه بس غامقه وعليها بلوزه طويله أو ...

حبت البعبصه على ايدي

صورة
انا بنت مؤدبة جداومحترمة وخجولة ورغم لبسي المحتشم بتعرض لمعاكسات كتير بسبب جمال وشي وجسميانا ديما بركب المترو والباص وكنت بركب عربية السيدات في المترو زي اي بنت محترمة وماليش في التحرش ولا الجو ده خالص الباص بيكون زحمه بس كنت بتفادى اي واحد بيحاول يقرب مني وابعد عنه في مرة كنت راكبه الباص وكان زحمه جدا ولقيت شاب بيركب وسط الزحمه شكله راقي ومحترم اوي وبيتكلم مع الناس بذوق وخلى ست كبيرة تركب الباص في الزحمه وساعدها في الركوب وكمان طلب من حد يقوم من مكانه علشان يقعدها مش حنكر اني عجبت بشكله وشخصيته وحنيته على الست دي رغم انه ميعرفهاش وبعدين دخل جوة طرقة الباص لحد ماوقف ورايا الباص كان زحمه جدا بس كنت مستغربة من وقفته ورايا رغم انه كان ممكن يدخل جوة وبعد شوية حسيت بايده بتحسس من ورا وفي الاول قولت ده مش قاصد بس لقيته بيزودها وبقى يحط ايده كلها عليا من ورا وواحده واحده بدا يبعبصني انا اتفاجئت بايده من ورا وكمان بيحط صباعه جوة طيزي بمنتهى الجراة وبيبعبصني بمنتهى السفالة وانا بحاول استوعب ان الشاب الوسيم المحترم ده يلمسني بالشكل ده , ده مش طبيعي b3bsx.blogspot.com ده مريض اكيد وشاذ كمان لانه ...

اشهر القصص

دكتورة نفسية ADHD

شوفت البعبصه بعيني واتمتعت بيها

حبيبي ❤

بعبصة في الاجازة

البنت السافله عملت ميه في ايدي

خطيبتي المحترمه 😉

متعة الجنس الحقيقية .. للبنات فقط

المتمرده

قصه بنت جريئه

لقيته اخيرا 🥳