صاحبتي الهايجة



دي قصة صاحبتي الهايجة وهيا صاحبتي من صغري وعارفاها كويس وتعتبر اقرب واحدة ليا وبنحكي لبعض على كل حاجة وبدات احس ان سلوكها اتغير ولبسها وحتى كلامها بقى جريء معايا ومع البنات.

بدات احس انها تعبانه او هايجة ومش عارفة تتحكم في رغبتها وكنت عايزة اعرف السبب اللي خلاها كده.

لقيتها كمان مش عايزة تروح معايا بعربيتي وكنت مستغربة لحد ماجيت في مرة واصريت اعرف منها ايه الحكاية وايه البناطيل الخفيفة والضيقة اللي بتلبسها دي.

قالت ليا انها اتعرفت على واحد فقولت ليها وهو عرف ياثر عليكي كده الزاي؟ فقالت انه اتحرش بيها فسالتها الزاي؟ فقالت انه بعبصها ومكانش بعبوص عادي فقولت ليها انتي بقيتي جريئة اوي في كلامك وهيا بتدوب قصادي لمجرد انها افتكرت اللي عمله فيها وبتقولي كان بيلعب بصباعه من ورا وبيدخله جوة اوي ده محترف بعبصه.

تعبت من كلامها وحسيت باثارة كده وطلبت انها تحكيلي اللي عمله معاها تاني فقالت ليا احكيلك عن اخر مرة ركبنا فيها المواصلات فقولت ليها هو عمل فيكي ده في المواصلات؟ علشان كده مش عايزاني اوصلك؟ فقالت انا بعشق ايده وصباعه فقولت ليها اكيد بيعمل كده في بنات كتير فقالت كتير اوي وبيحكيلي عنهم فقولت ليها شوقتيني ليه .. ممكن اقابله؟ فقالت ممكن بس تحكيلي كل حاجة بيعملها معاكي فقولت ليها اتفقنا.

كلمته قصادي ولقيتها بتلعب بايديها مابين رجليها وهيا بتكلمه فعرفت ان صوته هيجها امال ايده بتعمل ايه؟

طلبت منها اني اقابله في كافيه الاول علشان اتعرف عليه فضحكت وقالت ده غير اي حد ومش بيحب يضيع وقت فقولت ليها فيه مكان هناك نقدر نبقى فيه لوحدنا فقالت انتي شكلك ناويه على حاجة.

اتقابلنا في الكافيه واعجبت بيه من اسلوبة وطريقة كلامه واهتمامه بينا وارتحت ليه اوي ورغم كل الكلام اللي قولناه الا ان مفيش كلمة واحدة جريئة كان كله كلام عادي ومحترم ولاحتى بص لينا بصه شهوة رغم ان شكلنا كان ملفت اوي قصاده.

بعد ماتكلمنا قلت ليهم يلا بينا وروحنا لمكان هادي خالص مكانش فيه حد ولقيته بيطلب من صاحبتي انها تمشي قصاده وفجاة لقيته غرف طيز صاحبتي بايده واداها بعبوص جامد اوي نطرها لقدام ولقيتها هاجت اوي ووقفت مكانها وهو واقف وراها عمال يبعبصها من ورا بايده وانا اتعب من المنظر لان ايده عنيفة وشقيه اوي زي ماصاحبتي وصفت ليا واتاكدت وقتها ان كل كلمة قالتها صاحبتي عنه حقيقيه.

اتحركت وجيت قصاده جنب صاحبتي واديته ظهري لقيت نفسي بحس باحلى بعابيص بتدخل جوة طيزي من ايده التانيه بس كانت رقيقه وحنينه لاني اول مرة اتبعبص وحسيت بفرحة وسعادة اني لقيته وبتبعبص منه كمان وبدئت الاهات تخرج مني من شقاوة صباعه جوة طيزي وصاحبتي جنبي بتتبعبص بس بعنف اكتر وشايفه جسمها كله بيتحرك على ايده من عنف البعبصه وتصرفاتها هيا كمان كانت بتثيرني وبتطمني في نفس الوقت.

بعد مابعبصني شوية عمل حاجة كان نفسي احققها معاه اول ماشوفته وهو انه يحضني من ورا.

b3bsx.blogspot.com

جسمي محدش لمسه رغم انه جميل واجمل من جسم صاحبتي وانا عارفة ان بتاعة قوي وبيقف جامد لما بيبعبص البنات وكان نفسي احس ببتاعه جوايا من ورا واريحه بطيزي اللي بتلفت الانظار مهما لبست وهو حس برغبتي دي وحضني من ورا بكل جسمه وكان جسمه دافي وبتاعه واقف اوي وراشق كله جوة طيزي من ورا وانا بحرك طيزي عليه وبفتح رجلي شوية علشان يعرف يدخل بتاعه كله جوة طيزي على قد مايقدر انا اصلا كان نفسي احس بيه اوي جوايا من كلام صاحبتي عنه.

وهو حاضني اوي كده قالي في ودني طيزك طرية وحلوة اوي فقولت ليها عجبتك؟ فقالي طالما زبي مبسوط جواها تبقى عجبتي فقولت ليه انا بتاعتك من النهارده فزنقني جامد اوي من ورا لدرجة اني حسيت اني بتفعص من كتر ماملك جسمي برجولته خصوصا ان جسمي طري اوي زي الملبن وهو شقي وعنيف وايده بتفعص كل جسمي بطريقه مثيرة اوي كانه فنان بيحاول يمتع الجسم الجميلل ده على قد مايقدر وانا حاسه ببتاعه وهو بيدخل جوايا اوي اوي من ورا وبعدين باسني برقة في رقبتي وورا خدي كام بوسه يهيجوا اوي وقالي انتي فعلا بتاعتي وانا حفضل معاكي وانا شايفه ايده التانية في طيز صاحبتي عماله تبعبصها جامد وهيا دايبه خالص لدرجة انها مش واخدة بالها انه حاضني من ورا ولاسامعانا اصلا هيا عايشه متعة البعبصة من صباعه وبس.

فقولت له انت مش بتتعب؟ فقالي من طيز صاحبتك ولا من الجنه اللي فيها زبي دلوقتي؟ فقولت له للدرجة دي جسمي عجبك؟ فقالي جسمك احلى هدية ليا علشان بعبصت صاحبتك الهايجة دي ودخل صباعه جوة طيز صاحبتي جامد اوي قصادي وبعبصها وهيا بتقول اه من شدة المتعة وانا شايفه صباعه جوة طيز صاحبتي مش بتبطل بعبصه فيها وبيغرف طيزها جامد اوي بايده بمنتهى الرجولة والمنظر هيجني اكتر وخلاني ابوسه غصب عني ولما عملت كده لقيته بيدخل ايده جوة بنطلون صاحبتي وفضل يبعبصها وهيا تهيج اكتر فبوسته تاني في شفايفه لقيته بيدخل ايده جوة الاندر بتاعها فهجت وتعبت اوي اوي ولقيت نفسي بابوسه ثالث مرة لقيته بيدخل صباعه كله جوة طيز صاحبتي وبيبعبصها جامد اوي اوي لدرجة انها تعبت وهاجت اوي لدرجة انها عملت ميه من هيجانها وانا كمان كنت تعبانة وعلى اخري من شقاوة زبه جوة طيزي وكان بيحك جوايا اوي وبيمتعني جامد ولما مسك بزي جامد بايده التانية وهو حاضني من ورا جسمي قشعر وحسيت بنشوة رهيبه ونزلت ميتي وحسيت بزبه وهو بيدخل جوة طيزي للاخر اوي مرة واحدة وبيحك جوايا اوي لفوق ولتحت لحد مانزل ميه هو كمان وبقى يمارس معايا من ورا بس من فوق الهدوم ولبسنا الخفيف الناعم كان مهيجنا اوي وبيمتعنا ببعض اوي.b3bsx.blogspot.com

بعد مانزلت ميتي خرج ايده من جوة بنطلون صاحبتي وارتاحت ومسك بزازي بايديه الاتنين وبدا يحركهم بحنيه وبالراحة ويبوسني برقة اوي في خدي ورقبتي لحد ماهديت خالص ومكنتش مصدقة ان فيه حد بالحنية دي كلها رغم انه كان عنيف وهو بيبعبص صاحبتي بايده وبيفعص جسمي بايده التانية وهو زانقني جامد من ورا ولما سابني بوسته في شفايفه بوسه حلوة اوي وقولت له متشكرة فقالي ده اقل واجب اعمله مع جسمك الجميل ده.

وبعد مامشينا صاحبتي قالت ليا استني لما يمشي وبعدين نركب العربية فقولت ليها ده شبعان مش حيطمع في فلوس ولاعربية وانتي شوفته لما اصر يدفع الحساب في الكافيه ولما متعنا احنا الاتنين وحافظ علينا ومعملش حاجة تضرنا رغم اننا كنا تعبانين ومستسلمين قصاده ولو قلعنا ودخله فينا مكناش حنقوله لا واحنا في الحالة دي, انا مش مصدقة ان لسه فيه حد كده في الزمن ده فصاحبتي قالت ليا شوفتي بعبصني قد ايه؟ فقولت ليها ده راجل بجد وعارف يتحكم في رغباته كويس والاحلى من كل ده انه بيمتع حلو اوي فصاحبتي قالت بقيتي جريئة اهو في الكلام فقولت ليها من اللي عمله فيا فقالت كان بيبعبصك صح؟ فقولت ليها ايوه فهاجت من الكلمة وانا مستغربة انها مخادتش بالها انه كان حاضني من ورا وسالت نفسي للدرجة دي كانت دايبه من شقاوة صباعه؟

b3bsx.blogspot.com

بقيت اكلمه كتير كل مايبقى نفسي اتبعبص منه وهو كان بيكلمني لما يبعبص بنت جامده زي صاحبتي كده وبتاعه يقف اوي من البعبصه في طيزها وكان بيقابلني بعدها علشان يمارس معايا من ورا لحد مازبه يرتاح جوة طيزي وانا كنت محظوظة بكده خصوصا ان عندي الحريه اني اخرج في اي وقت واروح اي مكان فكان سهل عليا اني اقابله واسيبه يتمتع بجسمي ويحضني ويخرج رغبته كلها معايا وانا ابوسه في شفايفه بحنيه وامتعه على قد مااقدر.

مع الوقت بقيت اقابله كل يوم ويحكيلي عمل ايه مع البنات وهو معايا في العربية ويلعب بايده في كسي وهو بيحكي وابوسه بعد كل قصة ولما نتعب من قصصه نروح اي مكان فاضي واسيبه يبعبصني ويحضني من ورا وانا ابوسه برقة علشان اشكره على المتعة دي كلها ورغم استسلامي ليه الفترة دي كلها كان برضو محافظ عليا.

مع الوقت لقيت شوقي ليه بيزيد ورغبتي بتزيد اكتر واكتر للبعبصه من صباعه الشقي ده وفي كل مرة بقابله فيها بتبقى كانها اول مرة بعكس اي اتنين رغبتهم بتقل مع الوقت لحد مايزهقوا من بعض لكن احنا العكس واي بنت بيعمل معاها كده كانت رغبتها لكده بتزيد مش بتقل وبتبقى حابه يعمل فيها كده اكتر واكتر لانه غير اي حد عادي.b3bsx.blogspot.com

في مرة حضنته من قدام وبوسته في شفايفه جامد اوي من هيجاني وصباعه طبعا كان جوة طيزي من ورا شغال بعبصه وكل ماصباعه يدخل جوة طيزي اكتر ادخل شفايفي جوة شفايفه اكتر وانا بابوسه لحد ماعملتها ثلاث مرات وهو حس بميتي وهيا بتنزل على زبه الهايج فقالي كده تغرقي هدومك؟ وحسيت بصباعه وهو بيدخل جوة طيزي للاخر اوي وهو بيسالني السؤال ده وحسيت بيه وهو بيبعبصني جامد لدرجة انه خلاني انزل ميه اكتر من هيجاني فقولت له فيه هدوم في العربية انا عامله حساب كل حاجة فقالي طب عامله حسابك لكده؟ وحسيت بايده وهيا بتدخل جوة هدومي وبحس بيها على لحم طيزي ورغم اني دي اوي مرة بس انا كنت جريئة اوي وسبت له طيزي لحد مادخل صباعه كله جواها وبقى يمشي صباعه جوة اخدود طيزي من تحت لفوق بحركة مثيرة اوي ولما اتاكدت ان صباعه الشقي اوي ده دخل كله جوة طيزي قفلت بطيزي على صباعه مرة واحدة لقيته من شدة رجولته بيحرك صباعه جوايا وبيلعب في خرمي وبيزغزغها لحد مادوبت خالص وبدا يبعبصها بالراحة وهو بيلعب فيها كده لحد مادوبت على اخري وقولت له بحبك وانا دايبه كده لقيته هو اللي بيبوسني في شفايفي وبحنيه اوي اوي وصباعه كمان شغال بعبصه جوة طيزي بحنيه اوي وبيلعب في خرمي وهو بيبعبصني اوي كده وانا عايشه في عالم تاني مش دريانة بنفسي من اللي بعمله فيا.

لقيته بيفعص بزازي بايده التانيه علشان يهيجني اكتر وبيحضني اكتر من قدام واحس بزبه الواقف مابين رجلي من قدام وهو بيحك في كسي من على الهدوم وايده التانيه جوة طيزي بتبعبصني اوي وبتلعب فيا جامد من ورا وانا مستسلمه ليه على الاخر.

b3bsx.blogspot.com

فضل يعمل فيها كده وقت طويل اوي مش بيبطل وانا بتمتع وبس لحد ماقولت له كل دي متعة انت ايه؟ فقالي انتي وراكي حاجة؟ فقولت له هو فيه اكتر من كده؟ فقالي الحضن الجميل فقولت له خد دي الاول وبوسته في شفايفه بوسه حلوة وحسيت وقتها بصباعه وهو بيدخل جوة طيزي اوي وانا بابوسه كده لحد ماقولت اه من المتعة وبعدين خرج ايده ولف جسمي وحضني من ورا وفضل يمارس معايا من ورا كتير اوي ويحكيلي في ودني اللي بيعمله في البنات وانا اتعب واهيج اكتر من كلامه لحد ماعملت ميتي وهو كمان عملها في نفس الوقت وكنت بحس بنشوته والميه اللي بتخرج من زبه جوة طيزي فقولت له ايه المتعة دي كلها؟ فقالي وكله من فوق الهدوم يعني مفيش حاجة حصلت فضحكت وقولت له انت بتعرف تتحكم في نفسك الزاي كده؟ فقالي زي مانتي بتتحكمي في نفسك بالضبط فقولت وانا اللي كنت فاكرة نفسي باردة فقالي انتي حافظتي على نفسك وفاكرة ان ده برود لكن ده تحكم في الرغبة ولما لقيتي حد بيعرف يتحكم في رغباته زيك المتعة بقت مستمرة وبتزيد فقولت له انا محظوظة بيك .. احكيلي بقى عملت ايه في صاحبتي فقالي تعالي وحضني تاني من ورا وبقى يحكيلي في ودني بصوته الحنين ده كل حاجة عملها في صاحبتي والبعبصة اللي بيعملها فيها طول ماهيا معاه وانا اتمتع اوي من كده واقوله انت مش حتبطل تمتع فيا كده؟ فباسني في رقبتي بوسه تعبتني اوي وزبه دخل جوة طيزي للاخر اوي وهو بيديني البوسه دي وزنقني جامد وقالي بصوته الحنين ده انتي بتاعتي يبقى تتمتعي بشقاوتي وجناني وبس عندك مانع؟ فبوسته في شفايفه وانا تعبانه من زبه المثير اللي دخل جوة طيزي اوي وبيمارس معايا احلى ممارسة من ورا وقولت له لا وحسيت بميته بتخرج من زبه القوي الواقف جوة طيزي فقولت اه من شدة المتعة وقولت له انا بتاعتك اعمل فيا اللي انت عايزة فقالي اللي انا عايزه حاجة واحدة وساب جسمي بعد ماهدينا وقولت له ايه هيا الحاجة دي فقالي ابتسامتك فلقيت نفسي بابوسه من شفايفه بحنيه اوي وبقوله انا مبسوطة وانا معاك فقالي وانا مش عايز اكتر من اني اخلي القمر ده مبسوط وسعيد فقولت له شكلي ححبك بجد ❤

اتقابلنا كتير اوي ومكناش بنشبع من بعض وكانت احلى فترة في حياتي وانا معاه وبقيت اشوف صاحبتي الهايجة وبلبسها الضيق المثير ونتكلم عن اللي بيعمله فينا وفي البنات طول اليوم ونقابله ويبعبصنا احنا كمان فنتمتع اكتر ونتعب واحنا معاه ونبوسه ونمتعه فيمتعنا اكتر واكتر والمتعة بتزيد واحنا معاه من غير نهايه...

اشهر القصص

دكتورة نفسية ADHD

شوفت البعبصه بعيني واتمتعت بيها

حبيبي ❤

بعبصة في الاجازة

البنت السافله عملت ميه في ايدي

خطيبتي المحترمه 😉

متعة الجنس الحقيقية .. للبنات فقط

المتمرده

قصه بنت جريئه

لقيته اخيرا 🥳