الحسناء واحلى بعبصه
ملكة جمال بمعنى الكلمة ومرتاحه ماديا وعايشه في وسط عالي جدا مكنتش متوقع ابدا ان حييجي يوم واكلم واحدة من المستوى ده وتقريبا كل اللي بقابلهم من مستوى متوسط او اعلى شوية او اقل شوية وعلشان ده نفس مستوايا فانا فاهم اللي بتتعرض ليه البنات من قصص وتجارب بحكم اني بكلم وبقابل بنات كتير
اغلب اللي بقابلهم كانوا بيسالوني انت بتستفاد ايه من كده خصوصا اني مش بعمل اكتر من اني امتع البنت بايدي وحتى لو استجابت وعايزة اكتر الموضوع مش بيتعدى حدود البعبصة والتقفيش والاحضان وكله من فوق الهدوم فالبنت بتبقى مطمنة وببقى محافظ عليها وبتتمتع بكل حاجة نفسها فيها معايا وبتعيش حياتها عادي جدا بشكل عادي ومحترم لانها بتخرج رغباتها معايا اول باول وانا محترف في كده.
في مرة لقيت واحدة بتكلمني وطبيعي جدا بنتعرف على بعض في الاول وبنتكلم شوية وبعدين نتقابل لكن دي لقيتها عايزة تقابلني على طول وبسرعة فقولت ليها على الاقل اديني وقت اركب المترو ونتقابل في اي محطة فقالت لا انا حجيلك بعربيتي.
وفعلا جت لي على المكان اللي اتفقنا عليه ولقيت فعلا فلقة قمرة وبتقولي اركب فركبت ووقفنا في منطقة هادية وبدانا نتكلم.
قالت ليا انا بحب قصصك اوي وفرحانة اني لقيت حد بيفكر زيي كده فقولت ليها زيك الزاي؟ فقالت اسلوبك ده بحبه وعايزاه منك فقولت ليها طب نتعرف ببعض فقالت حعرفك كل حاجة بس عايزه منك حاجة دلوقتي حالا فقولت ليها ايه هيا ولقيتها بتقرب مني وبتبوسني من شفايفي لقيت زبي وقف من حلاوة شفايفها بس.
محبتش ابين حاجة بس هيا خدت بالها من زبي وهو واقف من بنطلوني فقالت انا حعرفك بنفسي انا معملتش علاقة مع اي راجل وعندي شركة كلها بنات بس فقولت ليها طب وجمالك ده كله مين بيهتم بيه؟ فقالت انا بصبر نفسي بالافلام والقصص والبنات لحد مالاقي اللي احس انه شبهي وارتاح معاه فقولت ليها انتي جسمك فاجر بصراحة اي حد يتمنى لمسه منه فقالت انا مبسوطة انه عجبك علشان ده حيبقى بتاعك من النهاردة فقولت ليها انتي مجنونة فقالت مجنونة بيك.
حسيت للحظة اني عايش في حلم مش في الحقيقة لان الموضوع كله غريب من اوله انا بقابل بنات كتير وعارف اللي بيحصل واصلا اللي في الوسط ده معندهمش وقت للنت والقصص والشباب والبنات مقضيينها مع بعض اصلا بس البنت دي كانت حالة خاصة.
فقولت ليها كلميني بصراحة اشمعنى انا؟
فمسكت ايدي ولقيتها بتدخلها جوة بنطلونها وفي ثانية حسيت بكسها على ايدي ومكانتش لابسه اندر وطبعا بدات العب بصوابعي زي مابعمل ديما بس اول مرة احس بالمتعة دي كلها كنت ديما بعمل كده علشان امتع البنت اول مرة انا اللي اتمتع وهيا بتبص لي بابتسامة جميلة وبتقولي علشان مفيش ايد تلمسه غير ايدك انت
ومفيش دقايق لقيتها حطت ايديها على ايدي ونزلت ميه على ايدي وشوفت راحة وفرحة في عنيها كانها حققت حاجة كان نفسها فيها من زمان وانا بقول جوايا وليه لا لما امتع الجمال ده كله انا اصلا ببقى فرحان لما اشوف نظرة المتعة في عين البنت اللي بمتعها فمابال ملكة جمال زي دي.
بعدها لعبت شوية في كسها وقولت ليها ده متلمسش؟ فقالت ايدك اول ايد تلمسه فقولت ليها حعمل حاجة كده هديه مني ليكي فاقالت ايه هيا وبدئت تحس بايدي وهيا بتلعب بشقاوة في زنبور كسها بفن واحتراف واتحولت الجراة اللي هيا فيها لكسوف لانها حست انها حتعملها بجد من شقاوة ايدي وانا عارف انها مش حتقدر تقاوم شقاوة صوابع ايدي اللي بتلعب في كسها بعنف اوي وعارف انها حتعملها وانا مش عايزها تنسى اللحظة دي وبعدين قولت ليها لو عملتيها تاني ليكي مني هدية اعلى كمان فقالت ايه هيا؟ فقولت ليها حبعبصك وهيا اول ماسمعت مني الكلمة دي عملت ميه في ايدي وقالت انت راجل اوي فقولت ليها ولسه لما تتبعبصي مني اكتر كمان وفضلت العب في كسها وادعكه وانا بكلمها عن البعبصة اللي حعملها فيها لحد مانزلت ميتها وهديت وبعدها باستني كام بوسه في شفايفي برقة اوي وبعدين قالت تحب تجيلي الشركة بكره؟ فقولت ليها ماشي واوعدك اني مش حعمل اي حاجة فقالت بلعكس انا عايزاك تعمل كل حاجة.
فقولت ليها كلميني بصراحة انتي بتحبي التحرش وكده؟ فقالت ايوه وانت خبير فيها وبتقابل البنات وبتمتعها بكده فقولت ليها طب مش حتغيري؟ فقالت انا بحب اللي بتعمله في البنات وعارفة انك مش حتخوني مع اي واحدة ولاحتغدر بيا وحتفضل معايا مهما قابلت ومتعت بنات علشان كده انا عايزة نتفق على اننا نفضل مع بعض وتحكيلي عن قصصك فقولت ليها وايه المقابل؟ فبصت ليا بابتسامة وقالت اللي انت عايزه فمديت ايدي على كسها وبدات العب فيه بالراحة بايدي وقولت ليها كنوز الدنيا متساويش حاجة جنب كسك ده فباستني برقة اوي بوسه طويلة في شفايفي وقالت وهو ملك ايدك تلعب فيه زي مانت عايز فقولت ليها انا حدعكه علشان ينزل الميه اللي بحبها زي مصباح علاء الدين وطبعا مفيش امنيه احلى من اني كسك يرتاح في ايدي وينزل ميتك كلها فقالت يخرب بيت كلامك شكلي حعملها تاني
قربت منها وهيا قاعده مكانها وايدي جوة بنطلونها وبتتمكن من كسها كويس وبدات ابوسها جامد وبهيجان في شفايفها وهيا بتتلوى من عنف وشقاوة ايدي في كسها بس مش عارفة تتحرك وانا بدخل شفايفي في شفايفها جامد علشان احسسها برجولتي شوية مش كله حنية كده لان اي بنت بتحب الراجل اللي تشوف فيه الرجولة والحنية مع بعض بس انا علشان حنين اوي فانا في المقابل راجل اوي لدرجة انها فقدت السيطرة على نفسها وحسيت بكسها الجميل وهو بيستسلم تماما لايدي وبعد مااستسلمت بدات اخد راحتي مع كسها واعمل فيه بايدي كل حاجة بحب اعملها خصوصا ان زنبور كسها كان بارز وحاسس بيه اوي على ايدي فكنت بلعب فيه براحتي بصوابعي زي مانا عايز وكسها مستسلم تماما وهيا من استسلامها ارتاحت وسابت نفسها على الاخر وفتحت رجليها شوية وسابتني العب براحتي في كسها وادعك فيه واشوف ايه حكاية شفايفها الحلوة دي وابوس في شفايفها برقة وفن واحتراف وانا بدعك كسها وبعد شوية لقيتها بتحط ايديها على خدي وبتبوسني برقة اوي وهيا بتنزل اخر شوية ميه حلوين من كسها على ايدي وبعدين قالت بحبك.
قولت ليها انتي حتبقي بيتي موافقة؟
فقالت موافقة على اي حاجة ابقى فيها معاك بس يعني ايه بيتك؟
فقولت ليها المكان اللي بسكن وارتاح فيه فقالت وانت كمان حتبقى بيتي اللي برتاح فيه فقولت ليها بيتك حيكون كله امان وراحه ومتعة وبس فقالت يخرب بيت كلامك انا حاسه بكل كلمة بتقولها فقولت ليها بس فيه مشكلة فقالت ايه هيا فقولت حتسوقي الزاي وانتي كده ده انتي تعبانة خالص فقالت سوق انت ووصلني فقولت ليها ماشي.
خرجنا من العربية علشان نبدل الاماكن وقولت ليها وهيا بتعدي من جنبي اقفي ثواني كده فوقفت وظهرها ليا وبدات اغرف طيزها المدورة بايدي وابعبصها من ورا وادخل صباعي جوة طيزها بسرعها واديها كام بعبوص حلوين وهيا بتدوب وبتتمتع اوي وبعدين ركبنا على طول علشان محدش يشوفنا فقالت يابخت كل واحدة بتبعبصها انت صباعك حلو اوي في البعبصه فقولت صباعي بس فرحان علشان كان مع كسك من شوية فحب يرد الجميل فمسكت ايدي وبصت لايدي بهيجان ومسكت صباعي وباسته فقولت ليها انتي هايجة بشكل غريب انا عمري ماقابلت بنت كده فقالت نفسي ابقى بيت صباعك ده ويدخل جوايا وقت مايحب وفي اي مكان فقولت ليها البعبصه كانت حلوة اوي كده؟ فقالت جننتنتي فقولت ليها حبعبصك بصباعي ده على طول فقالت وانا حفضل احب فيك على طول وانا متاكده انك حتحافظ على الحب ده.
روحنا في اليوم ده وروحت ليها الشركة تاني يوم وانا بقول لنفسي اروح واجرب انا مش خسران حاجة ورغم كل اللي حصل انا برضو مش مصدق انه حقيقي بس لما روحت الشركة صدقت.
الشركة فعلا في العنوان ده وكانت في برج اداري كبير وفيه زي مكتب في مدخل العماره وامن وانا داخل فقولت ليهم انا طالع شركة كذا والامن مكانش راضي يطلعني فكلمتها على التليفون ولقيتها جت بنفسها وكلمته وقالت ليه هو معانا في الشركة لما ييجي تدخله فقالها تحت امرك ولما دخلنا عرفت هو كان مانعني ليه لان الشركة فعلا كلها بنات فده كان رد فعل طبيعي جدا.
ركبنا الاسانسير وكان زحمه وكله بنات طبعا وانا واقف وراها ببعبصها من ورا وببعبص البنت اللي واقفه جنبها بايدي التانية وهيا بتتمتع قصادي مش بس باللي بعمله فيها لكن باللي بعمله في البنت التانية كمان
روحنا مكتبها وانا شايف حواليا بنات كتير وكلهم لابسين بناطيل ضيقة وخفيفة واي بنت ابعبصها صباعي بيدخل جوة طيزها اوي من خفة بنطلونها اللي هيا لابساه وهيا سايباني عادي جدا
وطبعا هيا معايا وشايفاني وانا ببعبص البنات في الشركة وبتهيج من المنظر
اول مادخلنا مكتبها كنت متوقع حتعمل ايه من تصرفاتها وحتى طريقة مشيتها وهيا ومعايا وانا كل شوية ابعبصها من ورا وهيا بتتمتع اوي من كده
قفلت الباب وحضنتني وفضلت تبوس في شفايفي بهيجان اوي اوي وتحك جسمها بيا اوي فحضنتها ومسكت جسمها بذراعي كويس بحيث ماتعرفش تتحرك وفضلت ابعبصها بايدي من ورا وهيا في حضني وهيا تفضل تبوس فيا بهيجان اوي.
بعد ماخلصنا قولت ليها بهزار ايه المهزلة اللي في الشركة دي المفروض ده مكان شغل فقالت وهيا بتضحك انا مش محتاجة الشركة دي في حاجة اصلا انا محتاجة راجل بجد ولقيته فقولت ليها الراجل ده ياما بنات اتمتعت بايده ودابت فيه فقالت ولسه حيمتع بنات اكتر وانا معاه ومن مستوى تاني خالص فقولت ليها مشوفتش غيره كده بصراحة فضحكت وقالت انا عارفة انه مش حيعمل مع اي واحدة اكتر من انه يبعبصها ويلعب فيها بايدي الحلوة دي ويمتعها بايده علشان كده مطمنه.
فقومت ودخلت ايدي جوة بنطلونها على كسها ولقيته سخن وهايج فبدات العب فيه وهيا بتبص ليا بحنيه وبتقولي عجبتك الشركة؟ فلعبت في كسها اكتر وقولت ليها مفيش بنت في الشركة الا وجسمها حيبقى تحت سيطرة ايدي اللي على كسك دلوقتي فضحكت وقالت ايدك حتقدر تبعبص وتقفش البنات دي كلها؟ فلعبت بصوابعي في كسها بهيجان اوي وقولت ليها ايدي حتعمل اي حاجة علشان كسك ده يتمتع وبدات ازغزغ زنبور كسها جامد وكانت حتصوت من عنف صباعي عليه وقالت اح بقى كده كتير فقولت ليها السكرتيرة بتاعتك حبعبصهالك بصباعي اللي على كسك دلوقتي ايه رايك؟ وهيا مش قادرة تتكلم من الهيجان اللي هيا فيه لان صوابعي بتدعك وبتلعب في كسها بطريقة تخليها تهيج وتتمتع اوي ودي حركات ميعملهاش غير محترف وفنان بيقدر جسم البنت وبيعرف يمتعه.
قولت ليها طالما مش بتردي حخلي كسك هو اللي يرد وبدات العب فيه جامد وبعنف اوي وبحركات مثيرة من صوابعي لحد مانزل ميه على ايدي فقولت ليها كده معناه انك موافقة لقيتها ارتاحت على ايدي وهيا بتنزل ميتها وبعدين حضنتني وفضلت تبوس في شفايفي ورقبتي وبتقولي مفيش راجل كده انت جيت لي منين.
قولت ليها افتحي الباب وابدئي شغل احنا مش جايين نهزر هنا فقالت لا احنا جايين نحضن ونبوس بعض فقولت ليها ده مكان شغل عيب الحاجات دي
ودخلت علينا بنت زي القمر لابسه بنطلون اسود خفيف اوي وضيق مبين رجليها وداخل جوة طيزها اوي وشايف اخدود طيزها كله باين من بنطلونها الخفيف الضيق ووقفت البنت جنب المكتب بتكلم المديرة فانا قمت من مكاني ووقفت وراها وبدات ابعبصها وطبعا صباعي دخل جوة طيزها اوي من اول لمسه بسبب خفة قماشة البنطلون اللي هيا لابساه فالبنت اتفاجئت لما لقت نفسها بتتبعبص والتفتت ليا فالمديرة بتقولها بصيلي هنا وكلميني عن الورق ده فالبنت اتلبخت واضطرت تبص للمديرة وتكلمها عن الورق وانا طبعا واقف ورا البنت عمال ابعبص طيزها الحلوة الطرية وهيا قصادي مش قادره تلف او حتى تبعد وانا شغال بعبصه في طيزها اللي كانت طرية اوي على ايدي ومهيجاني والبنت واقفة قصادي مش قادرة تتحرك والمديرة تقولها مالك مش واقفة على بعضك ليه فهي ساكته ومكسوفه تتكلم وانا من هيجاني بحلاوة جسمها حضنتها من ورا وزنقتها في المكتب وشايف المديرة قصادي وهيا بتهيج واحدة واحدة من منظر السكرتيره قصادها وانا حضنها من ورا بالشكل ده وزانقها في المكتب وعمال احك في جسمها جامد بجسمي واتمتع بيه والبنت مش عارفه تتحرك ومديت ايدي كمان ومسكت بزازاها وبقيت افعص فيهم بيدي وانا حاضنها من ورا قصاد المديره والمديرة تقولها اقفي عدل ومتتحركيش والبنت تقولها حاضر وتسيبلي جسمها وانا بحضنها جامد من ورا وعمال افعص في بزازها جامد وبهيجان اوي.
بعد وقت طويل البنت خلاص استسلمت ولقت ان مفيش امل من المقاومة لانها اتاكدت ان اللي زانقها من ورا محترف وعارف يتمكن من جسمها الجميل كويس ويمتعها صح وبدئت تحس بزبي اكتر وهو بيقف بكل متعة ورجولة جوة طيزها وبيدخل جواها اكتر فكان طبيعي انها تستسلم ليه مهما كان مستواها وجمالها وقالت للمديرة عايزة مني حاجة تانية؟ وهيا بتتزنق وبتتفعص وفاكرة انها بكده حتهرب مني بس المديره قالت ليها استني لما ابص في الورق والبنت بدئت الاهات تخرج منها من اللي بعمله فيها خصوصا اني كنت زانقها جامد وبدخل زبي جوة طيزها وبحركه جواها لفوق ولتحت بهيجان اوي اوي لحد مالبنت دابت واستسلمت خالص.
انا لما لقيتها استسلمت كده اتمكنت من جسمها اكتر وبدات ادخل ايدي جوة البلوزه من قدام وايدي التانية جوة بنطلونها الخفيف وانا حاضنها من ورا جامد والبنت حست اني حتمكن من جسمها اكتر وحلمس لحم جسمها بايدي الشقية دي فانتفطت وقالت لا بقى وحاولت تبعد ايدي فالمديرة بتقولها متتحركيش واسمعي الكلام وهيا بتقولها بس كده عيب اوي فقالت مش حيحصل حاجة حتغرقي الاندر بتاعك وحتمشي وانا كنت خلاص دخلت ايدي جوة بنطلونها وحاسس بلحم كسها على ايدي وبقولها دي مش لابسه اندر فالمديرة بتقولي علمها الادب علشان تبقى تيجي الشركة من غير اندر وبدات ادعك كسها جامد اوي علشان تعمل ميه والمديرة شايفه منظر ايدي وهيا جوة بنطلون السركيرة بتدعك كسها جامد اوي وبتهيج هيا كمان من المنظر وبتقولي اكتر كمان لحد مالبنت قالت اه بصوت عالي والبنات بره سمعوها وبدئت تعمل ميه كتيرة لدرجة انها غرقت البنطلون اللي هيا لابساه وانا طبعا شغال لعب في كسها حتى بعد مانزل ميه والمديرة بتقولها خليكي كده شوية علشان تتعلمي الادب والبنت بتعتذر وبتتاسف وتحسب بايدي وهيا بتدعك كسها اكتر فتعمل ميه اكتر على ايدي غصب عنها وانا شغال لعب في كسها بايدي مش ببطل.
بعد ماخلصت وشبعت من كسها سبتها والمديرة قالت ليها خلاص كده خدي الورق والبنت ضبطت لبسها من سكات وخرجت كان مفيش حاجة حصلت فالمديرة قالت حتطلع تحكي ليهم على اللي عملته فيها وبصت ليا بهيجان وقالت مكنتش عارفة انك راجل اوي كده فقومت ووقفت جنبها ومديت ايدي جوة بنطلونها ومسكت كسها وهيا قاعدة ولعبت فيه شوية وقولت ليها اذا كنت قدرت على كسك الغالي ده مش حقدر عليهم؟ فقالت هو انا غالية اوي كده؟ فدعكت كسها اوي وبدات العب فيه بصوابعي جامد وقولت ليها حتعرفي من شقاوة ايدي على كسك هو غالي عندي قد ايه ومفيش ثواني لقيت احلى ميه بتخرج من كسها لاني لعب فيه جامد وبعنف اوي وهيا مقدرتش تمسك نفسها وقالت انا عملتها كتر واحنا لسه اول اليوم انا عايشة في الجنة من اول مانت ظهرت في حياتي فقولت ليها انا كمان عايش في الجنة اول ماعرفتك سيبي نفسك وخلي كسك يفضفض براحته عن كل اللي جواه وانا حهتم بيه وحتحافظ عليه كمان فسابت نفسها وارتاحت اوي لحد ماعملت ميتها على ايدي وقالت بحبك.
بوستها في شفايفها بحنيه اوي وبوسه طويلة وبعدين قالت ليا حنقوم علشان اعرفك مكتبك فين فقولت ليها وانا موافق بس بشرط فقالت كل البنات دي حتبقى حوالك تبعبصها وتتحرش بيها زي مانت عايز فقولت ليها انا شرطي اني شغلي يبقى فيه ترقية مش حفضل فيه على طول فقالت يعني ايه؟ فقولت لها يعني اترقى من بعبصة البنات الحلوة دي كلها لبعبصة الملكة الحسناء اللي قصادي دلوقتي فهاجت من كلامي وقالت انا مش حارماك من حاجة فقولت ليها كل لحظة ايدي مش على جسمك فيها تبقى حرمان فقالت حتى بعد مابعبصت البنت السركتيره وزنقتها فقولت ليها دول حاجة وجنتي الحقيقة حاجة تانية واحلى ترقيه اني اقعد هنا وانتي قاعدة عليا وبتشغلي وانا كل شغلي اني امتع فيكي وبس فقالت مفيش راجل كده فقولت ليها الراجل اللي بجد هو اللي بتملى عينه واحدة بس فحضنتني جامد وضميت جسمها كلها في حضني بكل حنية وقالت ليا وانا ماليت عينك؟ فبدات ابعبص طيزها جامد من ورا وادخل صباعي جوة طيزها اوي وبقولها حاسه بصباعي وهو بيبعبصك فرحان قد ايه فقالت اح ده بيبعبص حلو اوي الحركة دي بتجنني وانا بكمل بعبصة في طيزها المدورة الطرية ومش قادر اخرج صباعي من جوة طيزها علشان تهدى وتتكلم بسبب حلاوة طيزها على ايدي
زنقت صباعي جوة طيزها وفضلت ابعبصها جامد اوي وهيا سايبه ليا نفسها وبتطلع منها الاهات وانا مش ببطل بعبصه فيها .
بعد ماشبعت بعبصه في طيزها سبتها وهيا صحيت من حلم جميل كانت عايشه فيه وقولت ليها انا حروح مكتبي اشتغل وابقى احكيلك عملت ايه في البنات وهيا مش بتتكلم من احساسها بصباعي جوة طيزها وهو بيبعبصها.
ولما روحت المكتب لقيت كاميرات وعرفت انها مش بس شايفاني دي كمان بتسجل فيديو فروحت ليها المكتب وقولت ليها ايه الكاميرات دي؟ فقالت نسيت اقولك انت حتشتغل ايه فقولت ليها مانا عارف البنات وكده فقالت والفيديوهات اللي حتتسجل من الكاميرات دي حتضبطها على الكمبيوتر وتحطها على النت فقولت ليها انتي مجنونة فقالت لو عايز مرتب معنديش مانع فقولت ليها انا مش محتاج فلوس اصلا بس مستغرب وعلشان ايه كل ده؟ فقالت علشان البنات تجيلك لما تشوف الفيديوهات دي وتبعبص بنات اكتر وانا اتمتع اكتر فقولت ليها طب البنات حتشوف الفيديوهات دي فين؟ فقالت حطها مع قصصك انت حتكتب قصص وتتصور فيديو وانت بتمتع البنات فييجوا وتتمتع ببنات اكتر فقولت ليها تقصدي امتعك انتي فقالت تمتعني وامتعك فقولت ليها فكرة مجنونة بس حلوة
فقالت انت دماغك حلوة وحتفهمني فقولت ليها طالما حاخد مكافئتي خلاص فقالت اللي انت عايزة فقولت ليها مكافئتي ان جسمك الجميل ده يرتاح في حضني اخر اليوم بعد الهيجان اللي حيكون فيه طول اليوم من اللي بعمله في البنات فقالت دي مكافئتي انا مش مكافئتك انت فقولت ليها واحنا واحد ومتعتنا واحده فقالت بحبك اوي ❤ ...