قصه بنت جريئه

 


حكتب القصة المرة دي من ناحيتي لان البنت كانت مختلفة عن كل البنات اللي قابلتها حتى وقت التعارف لما اتكلمنا على الواتس

كانت معجبه بقصصي ودي مش حاجة غريبة بس الغريب انها قالت ليا ان اغلب اللي انا كاتبه في قصصي بيحصل ليها اصلاقولت ليها انتي بتركبي مواصلات؟ فقالت انا مندوبة مبيعات لشركة وبشتغل على النت وبروح شركات علشان اعمل شغل معاهم بس اغلب شغلي على النت فعرفت ان دماغها حلوة ومش بتحب التقييد في وظيفة زيي بالضبط بس الاهم فكرة انها تركب المواصلات طول النهار علشان تروح شركات وفيه شركات بعيده بتركب ليها اكتر من مواصلة كانت فكرة غريبة فسالتها ايه اللي يجبرك على البهدلة دي؟ فقالت انا بحب الشغلانه دي ولما اتكلمت معاها شوية اكتشفت انها بتحب حاجة تانية مش حتلاقيها غير في الشغلانه دي

لاحظت في كل صورها انها لابسه بناطيل وفساتين قماش خفيفه وجسمها مدور وملفوف ويهيج اوي وهيا ملامح وشها تهيج اصلا ولو اتنقبت حتهيج الناس على عيونها وملامح جسمها اللي حتكون بارزة اوي من العبايه

لقيت صورة منهم اتصورت في الجيم فسالتها انتي بتروحي الجيم؟ فقالت ايوه علشان اضبط شكل جسمي فقولت ليها انتي مرتبطة فقالت لا ومش حرتبط فقولت ليها ليه؟ فحكت ليا عن قصة ارتباط فاشلة لانه خانها وهيا سبته رغم انها حبته وسابت شغلها علشانه ورغم كده خانها وبعد مامرت بمرحلة اكتئاب قررت تعيش حياتها بشكل تاني

ممكن الحاجة الوحيدة اللي مكانتش غريبة هيا قصة حبها الفاشله لاني سمعتها من بنات كتير لكن اي حاجة تانية كانت غريبة لدرجة الجنان زي انها تقرر انها تتحرر من كل القيود وتشتغل شغل كله خروج وحرية واهلها يوافقوا انها تشتغل علشان تخرج من الحالة النفسيه اللي هيا فيها رغم انها بتخرج من الصبح بدري لاخر اليوم وكل يوم

رغم ان كلامي معاها في البداية كان تعارف عادي جدا بس حسيت انها بترتب لحاجة ولما قولت ليها اني قريب منك فرحت اويقولت ليها خلاص نتقابل بكرة فقالت لو حابب دلوقتي اجيلك معنديش مانع فقولت ليها بس الدنيا مش زحمة دلوقتي فقالت ماحنا حندخل عمارة فقولت ليها للدرجة دي مستعجلة؟

اتفقنا على المقابله في نفس اليوم وبعتت ليا انها وصلت من بدري وانا بعد ماوصلت استنيتها في المحطة وبعت ليها فقالت انها فاضلها محطة وتجيلي فقولت ليها هو انتي مش قولتي انك وصلتي من بدري؟ فقالت لما اوصلك ححكيلك


المترو اتاخر وانا قاعد في المحطة وعارف انه لما بيتاخر يعني حييجي زحمة جدا ولما جه المترو شوفتها وهيا خارجة من المترو في عز الزحمة وكانت راكبه وسط الرجالة وكانوا بيتحرشوا بيها

هجت لما شوفتها وهيا خارجه من المترو بجسمها الفاجر ده وبنطلونها الخفيف اللي كان مبين كسها وتفاصيل طيزها لانها مش لابسه تحته اي حاجه والايادي كانت بتحاول تنول حاجة من جسمها وهيا بتسيبهم وبتخرج من المترو علشان تقابلني وقعدت جنبي وهيا بتبص ليا بهيجان وانا ببص على المترو والمتحرشين جوة هايجين بعد ماهيا نزلت وسابتهم وبيبصوا على اللي راحت تقعد معاه وبيحسدوه عليها

كانت منظر وجسم وجمال ولبس وكانت احلى من الصور اللي بعتتها لدرجة اني كنت مستغرب الزاي دي تتبهدل في المواصلات وكمان نظره عنيها ليا كلها هيجان وكانت بتبص لزبي وايدي بهيجان اوي وانا بقولها بلاش النظرات دي الناس حوالينا فقالت انا ميهمنيش الناس قولت ليها يلا بينا لاني حسيت اني لو قعدت اكتر من كده ممكن تبوسني من هيجانها عليا وكانت فرحانة وضحكتها مش بتفارق وشها لانها قابلتني ودي برضو حاجة غريبة لان اي بنت بقابلها اول مرة بتبقى متوترة لكن دي العكس

خرجنا من محطة المترو وانا شايف الناس بتبص عليها وهيا واثقة من نفسها مش هاممها حاجة ومش في دماغها غير التحرش والبعبصه واول مادخلنا عمارة لقيتها بتسبقني وبتطلع قصادي السلم على مهلها وطيزها المدورة قصادي وبنطلونها الخفيف مبيناها اوي وانا بقول ياترى الطيز دي خدت كام بعبوص علشان تبقى حلوة اوي كده؟

رزعتها بعبوص جامد نطرها وهيا طالعه قصادي السلم وهيا وقفت تبص على السلم فوق وتحت علشان تطمن وصباعي جوة طيزها بيبعبصها بعنف وبهيجان اوي وانا حاسس بطيزها على ايدي طيز كبيرة ومدورة وطريه وممتعة اوي وهيا لما اطمنت ان الجو امان وقفت مكانها وانا وقفت جنبها وصباعي جوة طيزها بيبعبصها جامد وبعنف وهيا بتبص في الارض وبترجع بطيزها على ايدي وبتخبط ايدي بطيزها علشان تسمح لصباعي انه يدخل جواها اكتر لحد ماعرفت اوصل بصباعي جوة طيزها للاخر اوي وبدات ابعبص خرمها بصباعي بهيجان وعنف لحد ماهيا اتاكدت اني فعلا كاتب القصص وان انا اللي بمتع البنات بالبعبصه وان صباعه اللي جوة طيزها دلوقتي هو اللي حيمتعها بالبعبصة اللي بجد مش زي اللمسات اللي بتحس بيها في المواصلات وانا كنت ببص لعنيها اللي تهيج اي حد وبقرا في عنيها كل الاكلام ده وعملت بصباعي كام حركة حلوة جوة طيزها متطلعش غير من فنان بعبصه خلتها تنبسط وسابت طيزها للاخر علشان تسمح لصباعي انه يدخل كله جوة طيزها للاخر ويبعبصها براحته


بدات ابعبصها بعنف اوي واغرف طيزها بعبوص ورا التاني وادخل صباعي جوة طيزها للاخر اوي وهيا بتتنطر قصادي مع كل بعبوص بعمله في طيزها من عنف البعبصه وبتفتح بوقها من المتعه وانا بقولها طيزك شكلها اتبعبصت كتير اوي وقرصت بصباعي جامد اوي جوة طيزها لقيتها رجعت بطيزها على ايدي وزنقتها في الحيطة وهيا بتقولي اوي اوي وفضلت تحك طيزها بايدي في الحيطة فعرفت انها كانت مشتاقة اوي للبعبصه ولما صدقت لقت لحد يبعبصها كويس

بعبصتها جامد اوي وصباعي كان بيغرف طيزها من جوة ويوجعها وهو بيرفع جسمها كله من قوته ورغم كده كانت عايزة بعبوص تاني وتالت لحد ماهجت انا كمان من حلاوة طيزها على ايدي اللي كانت كبيرة وواسعه من كتر البعابيص اللي دخلت فيها ومجرد الفكرة دي بتهيجني اوي وبتخليني ابعبصها بعنف اكتر وبوجع كمان لانها غير اغلب البنات اللي بقابلها اللي بكون حنين معاها في الاول لانها بتجرب البعبصه لاول مرة لكن دي بتتبعبص كتير في المواصلات ومتعودة على البعبصه وعايزة تتبعبص اكتر وبعنف فانا بعبصتها البعبصه اللي عايزاها لدرجة اني كنت برفع جسمها كله بيدي وبدخل صباعي كله جوة طيزها وببعبصها بيه جامد اوي لحد ماهيا قربت من شفايفي ومن هيجانها باستني احلى بوسه في شفايفي لدرجة اني احسيت اني بقيت حبيبها اللي حتتبعبص منه على طول بدل البهدلة في المواصلات

مش حنكر ان البنت تهيج جدا من شكلها وتصرفاتها وحتى نظرة عنيها اللي تشجع اي حد انه يتحرش بيها ويتمتع بجسمها الفاجر ده وانا مش بابالغ في وصفها لان كتر التحرش والتفعيص والبعبصه بيخلي جسم البنت جميل وهايج على طول

كانت بتبوسني بحب اوي لان صباعي كان جوة طيزها بيبعبصها جامد وبيدخل جواها اوي وبيلعب في خرمها اللي بقى مباح ليه يبعبصه زي ماهو عايز وكمان خرمها كان محتاج صباعي اوي يبعبصه ويلعب فيه وشوفت في عنيها نظرة فرحه وسعادة وهيا بتبوسني كانها لقت اللي كانت بتدور عليه ومن حلاوة شفايفها اللي بتبوسني وحلاوة طيزها اللي صباعي جواها عمال يبعبصها زبي وقف على اخره من الهيجان روحت لافف جسمها بحيث يبقى ظهرها ناحيتي روحت حاضنها جامد من ورا وزانقها في الحيطة علشان زبي كله يدخل جوة طيزها وامتع زبي بطيزها اللي احلوت من كتر التحرش والبعبصه


كنت بزنقها جامد في الحيطة وبنيكها من ورا بعنف من على الهدوم الخفيفة اللي احنا لابسينها لاني عارف انها اتزنقت كتير في المواصلات واكيد حصلها تحرش جماعي ولما افتكر كده زبي يقف جامد اوي من الهيجان فسالتها وهيا مزنوقة في الحيطة وبتتناك من زبي وقولت ليها انتي بيحصلك تحرش؟ فقالت كتير اوي فقولت ليها وانا حمتعك بيه اكتر فهاجت اوي من الكلام ووصلت لقمة نشوتها لانها حست بزبي جوة طيزها بيطلع وينزل وينيك في طيزها جامد وبعنف اوي وهيا بتقول عايزة كده اوي روحت واخدها من الحيطة وزانقها في سور السلم وراشق زبي كله جوة طيزها اللي بقى زي المدفع من قوته وصلابته وفضل يخبط جوة طيزها الهايجةوازنقها بيه جامد في سور السلم لحد ماجابت اخرها وقالت بحبك

ارتعشت وانا بدفع زبي جامد جوة طيزيها وهيا ماسكة سور السلم وموطية شوية علشان تسمح لزبي انه يدخل كله جوة طيزها وينيكها وزبي من رجولته وهيجانه نزل ميته جوة طيزها علشان يعرفها انه هو كمان بيحبها وبيرتاح جوة طيزها وبعدها سابتني احضنها وابوسها براحتي وادلع في جسمها بحنيه وبمتعه اوي وابعبص طيزها بالراحة وبوستها كام بوسه حنينه في رقبتها لحد ماهديت وقولت ليها يلا بينا وخرجنا من العمارة

كنت قاصد اوصلها لقمة النشوة وتنزل شهوتها علشان تعرف تتحكم في رغباتها بعد كده وتهدى شويه لان هيجانها القوي بيخليها تتجرا وتنسى الناس وكل حاجة وبدات اعلمها الزاي تتحكم في رغبتها وتطلعها بس وقت المتعة لكن في الاوقات العادية وسط الناس مفيش حاجة خالص لاني انا كمان دربت نفسي على كده

رغم كده كنت شايف الهيجان في عنيها وبقول لنفسي دي شكلها مش بتشبع تحرش وبعبصه ومفيش نص ساعة لقيتها هاجت تاني وعايزة تدخل معايا عمارة تانية او تركب معايا اي مواصله وانا معنديش مشكلة في كده بس الفكرة انها بشكلها ولبسها وتصرفاتها الجريئة دي ممكن تفضحنا

قولت ليها انتي مش رايحة الشغل النهاردة؟ فقالت ممكن ااجل مشاوير الشغل لبكرة فقولت ليها وليه بكره؟ مالدنيا زحمة النهاردة والمترو والمواصلات زحمة فبصت ليا وهيا مستغربة اني فاهمها اوي كده فقولت ليها حنروح الاستوديو بس في الاوقات اللي الدنيا فيها رايقه ووقت الزحمة تركبي المواصلات فقالت بس توعدني لو عندك وقت نركب المواصلات سوا انا مش مرتبطة بمواعيد فقولت ليها اوعدك


قولت ليها بما انك اجازة النهاردة ايه رايك نركب كام مواصلة كمان قبل مانروح الاستوديو؟ فقالت ياريت

كنت فاهم تفكيرها وعارف انها بتبص لقدام وكان لازم اطمنها اننا حنتقابل كتير ونرتب لمقابلاتنا الجاية قبل مامتعها وسالتها ياترى نركب ايه؟ فقالت فيه باص كذا وكذا وفيه المترو فقولت ليها ايه ده كله ده انتي خبره بقى؟ فضحكت وقالت انا مدمنة تحرش فقولت ليها وحتبقي مدمنة صباعي ايه رايك؟ فقالت صباعك ده اللي بيبعبص البنات وبيخليهم يحبوك؟ فقولت ليها بصي .. وطلعت موبايلي وفرجتها على الرسائل الكتير والصور والفيديوهات وقولت ليها اتاكدتي؟ فقالت كده اقدر احبك وانا مطمنه انك حتحافظ عليا

ركبنا الباص وبعدها المترو وبعبصتها في الزحمة بس بعبصه بجد من اللي بتدخل جوة الطيز وتقرص جامد لدرجة الوجع وكنت عنيف في كل بعبوص بعمله في طيزها بعكس اي بنت تانية ببعبصها بالراحة في الاول وبكون عنيف معاها لما احس انها هايجة وعايزة عنف اكتر لكن دي مكنتش برحمها في البعبصة وهيا كانت حابة كده لدرجة اننا لما بننزل من اي مواصلة بتطلب اننا نركبها تاني علشان ابعبصها تاني فانا اقول ليها فيه مشوار تاني اهم

روحنا الاستوديو واول ماقفلت الباب صباعي دخل جوة طيزها واداها بعبوص قوي نطرها لقدام وفضلت اغرف طيزها بعبوص ورا التاني بهيجان وهيا فرحانه اوي بالبعبصه اللي حاساها من صباعي لدرجة انها مش شايفة حاجة حواليها هيا عايشه احلى متعة في حياتها وبس

قولت ليها نورتي الاستوديو وهيا مش بترد وواقفه بتتبعبص من صباعي وحاسه بحركة صباعي جوة طيزها وهو بيلعب وبيبعبص وبيزغزغ خرمها بحركات تهيج اوي وكل اللي هيا عايزاه انها تبقى معايا لوحدنا ومش مهم المكان وتفضل تتمتع باحلى متعه في حياتها وهي متعة البعبصة

بصيت لعنيها وبقولها اطمني مش ححرمك من صباعي وزنقت صباعي جوة طيزها للاخر اوي ووجعتها بيه وانا ببعبصها جامد لدرجة انها اترفعت بصباعي من ورا وانا ببص في عنيها علشان اشوف البعبوص القوي اللي عملته في طيزها ده تاثيره ايه على عنيها الجميلة اللي انا شايفها دي


كنت برفعها بصباعي من ورا ومن قوته كان بيدخل جوة طيزها للاخر وكنت بحرك طرف صباعي جوة طيزها علشان العب في خرمها واتفرج على وشها الجميل وعيونها وشفايفها اللي كل شوية بتبوسني بالراحة في شفايفي مع كل بعبوص عنيف بتاخده في طيزها وانا بقولها هيا دي احلى متعة بالنسبة ليا فحضنتني جامد وحسيت بكل جسمها وهو لازق في جسمي بهيجانه وسخونته ولفت ذراعها حوالين رقبتي وفضلت تبوس في شفايفي بروقان لان الجو امان وفيه وقت كبير وهيا مش عايزة اكتر من كده

مع كل بوسة كنت بدخل صباعي جوة طيزها اكتر وابعبصها بيه اكتر واكتر وانا مستغرب انها مش بتشبع بعبصه زي مانا كمان مش بشبع من البعبصه في طيزها لحد مالقيتها بتدخل شفايفها الحلوة جوة شفايفي وبتبوس بهيجان اكتر فعرفت انها هاجت من كتر البعبصه ولقيتها بتحضني جامد اوي وبتدخل شفايفها الحلوة كلها جوة بوقي بهيجان اوي فعرفت انها استسلمت للاخر ليا فحضنتها جامد اوي وفضلت احك زبي في كسها وفضلنا على الحال ده ساعة بحالها حاضنين بعض وببعبصها من ورا وهيا بتبوس شفايفي وبعدين خدتها ونمت على الكنبة وهيا عليا ومكمله بوس في شفايفي وصباعي مكمل بعبصه في طيزها

كنت مستغرب اوي طولة بالها وبقينا داخلين على الساعة التانية وهيا دايبه في شفايفي وبتبوس شفايفي بحب اوي وصباعي شغال بعبصه جوة طيزها مش عايز يخرج فقولت ليها انا ممكن افضل كده لباقي العمر عادي فقالت وانا لو قابلتك كل يوم مش حشبع منك فقولت ليها بس انا مش حكون فاضي كل يوم فسكتت شوية وانا شايف ضحكتها وده بيثيرني اكتر وبيخليني ابعبص طيزها بهيجان اكتر وهيا بتضحك من شقاوة صباعي جوة طيزها وقالت علشان بتبعبص بنات تانية مش كده؟ فقولت ليها مانتي عارفه فقالت حبقى في المواصلات بصبر نفسي بالتحرش لحد مانتقابل

هجت من كلامها ودخلت صباعي جوة طيزها بعنف اوي اوي وفضلت ابعبصها بيه جامد لحد ماجسمها سخن وهاج وانا بقولها فيه ايه في طيزك يخليكي تحبي البعبصه اوي كده؟

هاجت اوي من عنف بعبصة صباعي وقالت صباعك احلى صباع بعبصني ودابت اوي بهيجان وهيا سايبه طيزها كلها لصباعي يبعبصها براحته بعد ماكتشفت ان صباعي بيعرف يبعبص طيزها الحلوة الهايجة اوي دي اكتر من اي حد تاني وبصت ليا بحب اوي وبدئت تبوسني اكتر في شفايفي فقولت ليها حدخل صباعي جوة بنطلونك علشان يشوف بيته الجديد فهاجت اوي من الكلمة وهيا حاسه بايدي بتتسحب وهيا بتدخل جوة بنطلونها فوقلت ليها ايه ده انتي مش لابسه اندر؟ فقالت مش بلبسه اصلا فقولت ليها علشان اللي يتحرش بيكي يتمتع اكتر مش كده؟ فهاجت اوي من الكلام وبقت تزنق كسها في زبي وتحكه فيه جامد وبدات احس ببلل من كسها فدخلت صباعي كله جوة طيزها لحد ماوصل جواها للاخر اوي وهيا من هيجانها بقت تقفل بفلقتين طيزها على صباعي علشان يفضل جوة ويكمل بعبصه في خرمها اللي مش بيهدى وكمان بقت تحرك طيزها علشان تتمتع صباعي بطيزها اكتر ويفضل جواها


بدات بحرك صباعي جوة طيزها بعنف لحد ماوصل لخرمها وفجاة دفعت بصباعي جوها وبعبصت خرمها بعنف اوي فانتفضت في حضني وزنقت كسها بزبي جامد وتغرقه بميتها وهيا حاسه بصباعي بيدخل جوة طيزها زي المدفع وبعنف اوي اوي فهاجت جامد وانا لعبت بطرف صباعي جامد في خرم طيزها براحتي لحد ماارتعشت وغرقت زبي فقولت ليها بتحبي البعبصة دي؟ فقالت اوي وارتاحت اوي عليا وانبسطت على الاخر وانا لسه شغال بعبصه في طيزها مش ببطل حتى بعد رعشتها دي

رجعت تبوسني تاني برقة وبحب اوي بوسه ورا التانية في خدي ورقبتي وانا بقولها شكلك مستعدة تفضلي نايمة عليا لبكرة فقالت على طول لو حابب فقولت ليها بس المشكلة مش في اهلك اللي حيسالوا عليكي المشكلة في المواصلات الزحمة اللي مينفعش نضيعها فضحكت واتدلعت عليا اوي وبتقولي اعمل ايه علشان امتعك زي مابتمتعني اوي كده؟

مسكتها من وسطها وبدات احك زبي في كسها لحد ماتمتعت بيه وارتاحت على الاخر وبعدين قومنا وقولت ليها فيه حاجة بعملها مع كل بنت بتجيلي الاستوديو فقالت ايه هيا؟ فقولت ليها بتنام قصادي على الكنبه على بطنها وانا اقعد قصادها وايدي على طيزها بتبعبصها وانا اتفرج على عيونها وابوسها بالراحة وانا ببعبصها فقالت انت الزاي حنين اوي كده؟ وفجاة لقت نفسها بتتنطر وبعبوص جامد بيدخل جوة طيزها وصباعي بمنتهى القوة بيدخل جوة طيزها وبيعمل جواها اقوى بعبوص ممكن اعمله في بنت وانا بقولها حنين مش كده؟ فقالت اه وهيا بتتنطر من عنف البعبوص اللي خدته فقولت ليها احكيلي بقى انتي ليه بتسيبي نفسك للي يسوى واللي ميسواش يتحرش بيكي؟ وكنت بدخل صباعي جوة طيزها بعنف وببعبصها بهيجان وبوجع وهيا بتقول اه صباعك فقولت ليها اتبعبصي ياماتناكة وهيا بتقول اه اه صباعك بيوجعني فقولت ليها علشان انتي شرموطة وهايجة لدرجة انك بتسيبي الناس تتحرش بيكي فهاجت اوي وبدئت تدلع بطيزها على ايدي رغم عنف صباعي جوة طيزها اللي بقى يبعبصها بهيجان اوي وبتقولي بدلع صباعك السافل ده مش بيبطل بعبصه؟ فقولت ليها مش بيبطل بعبصه في البنات العادية المحترمة فما بالك لما يبعبص شرموطة زيك بتنزل من بيتها مخصوص علشان تتبعبص؟ فقال يخرب بيت كلامك اح اح صباعك بيوجع اححححح وانا بقولها لسه انتي شوفتي حاجة؟ فقالت هو لسه في تاني؟ فضربت بزازها بايدي التانية وقولت ليها بتفعصوا طبعا في الزحمة مش كده؟ فقالت لا فقولت ليها امال كبار وبارزين كده ليه؟ ماتردي ياشرموطة ومسكتهم بايدي وبدات امصهم والحسهم من على البلوزه الخفيفة اللي هيا لابساها لحد ماهاجت اوي روحت رافع البلوزه وماسكهم ومدخلهم جوة بوقي وشغال رضاعه فيهم لحد ماقالت بعشقك وحضنت راسي بذراعها وسابتني ارضع في بزازها جامد اوي وبهيجان وكل ماتهدى شوية انزل بايدي على كسها والعب فيه بايدي شوية فتهيج تاني وبزازها يقفوا من هيجانها فارضع فيهم براحتي وهيا عمالة تقول بحبك وبعشقك وبعد ماخلصت قولت ليها وانا حعمل ايه بحبك ده وانتي شرموطة ومتناكة وسايبه اللي يسوى واللي ماسواش يتحرش بيكي فقالت مانت كمان بتبعبص البنات اشمعنى انت؟ فقولت ليها انتي بتردي عليا؟ فقالت انا اسفه فقولت ليها اقلعي فقالت نعم؟ قولت ليها اقلعي كل هدومك ونامي على الكنبة وهيا مصدومة من التحول اللي حصل من الحنية والرومانسية للعنف ده وهيا غرورها مانعها انها تعتذر فمكانش قصادها غير انها تنفذ اللي بطلبه منها من سكات وكمان انا بكلمها بقوة وبرجوله اوي تخلي اي واحدة مهما كانت شخصيتها قوية تضعف وتستسلم وتقول حاضر كمان


بقت تنزل البنطلون الخفيف بالراحة وانا بقولها يل بسرعة مفيش وقت وشايف كسها الهايج قصادي وبتقلع كمان البلوزه وانا قربت منها ومسكت بزها ودخلته جوة بوقي فقالت اه انت بتوجع فقولت ليها مسمعش حسك لحد مااخلص وبقيت ارضع من بزها واضرب البز التاني بايدي وهيا تقول اه بالراحة فاقولها مش انتي شرموطة؟ يبقى تسكتي خالص وفضلت اضرب في بزازها وارضع منهم بعنف وهيجان وبعدين رميتها على الكنبة ومسكت طيزها ووسعت فلقتين طيزها بايدي ودخلت وشي جواهم وفضلت الحس طيزها من جوة بهيجان اوي والعب في خرمها وازغزغه بلساني والحسه براحتي وهيا تهيج اوي وانا بقول طيزك بتتبعبص كل يوم يبقى اكيد دي طيزك متناكة مش كده؟ فتقول اه بهيجان فاضرب طيزها وتهتز قصادي وانا بقولها مسمعش صوتك وهيا تقول حاضر وتسيب نفسها وتفتح رجليها علشان الحس طيزها براحتي وفضلت الحس في طيزها جامد وبعدين دخلت صباعي فيها وبقيت ابعبصها جامد وهيا تقول اه من المتعة وانا بقولها مسمعش صوتك يامتناكة واضرب طيزها بايدي التانية فتهتز قصادي من طراوتها وانا اقولها حرام عليكي تخلي طيزك الجميلة دي تتبعبص من اللي يسوى واللي مايسواش علشان انتي شرموطة ومتناكة وبقيت ادخل صباعي جوة طيزها وابعبصها بعنف ووجع وهيا تقول اه صباعك السافل احححححح بقى حرام عليك

وانا ببعبص طيزها ومش بشبع من البعبصه فيها وهيا هايجة اوي وسايبه لي طيزها ابعبصها والحسها براحتي وفضلت كده وقت طويل وهيا مستغربة طولة بالي انا بنفس قوتي ورجولتي وهيجاني من اول مادخلنا الاستوديو وهيا كمان هيجانها عالي وعايزة تحرش وبعبصه اكتر وانا شغال بعبصه في طيزها مش ببطل لحظة

استسلمت وسابت نفسها لراجلها اللي حيبهدلها تحرش وتفعيص وتزنيق وبعصه على شوية شتيمة وضرب تتمناها اي بنت في هيجانها وانا صباعي شغال داخل خارج جوة طيزها وهيا نايمة عريانة قصادي وبتمتع بكده وهيا كمان بتتمتع وسايبه نفسها ليا على الاخر

قالت خلاص كفاية فقولت ليه انا اللي اقول خلاص فقالت طب ممكن ابوسك فقولت ليها لما اخلص انا مش فاضي دلوقتي وانا طبعا هيمان بحلاوة طيزها اللي تهيج اي حد عمال ابعبصها جامد بصباعي وادخل صباعي جواها للاخر بالساعات ومش بشبع من البعبصه فيها وهيا لما لقتني بحب طيزها اوي كده مسكت مخده كانت جنبها ورفعت وسطها ودخلت المخدة تحتها علشان طيزها تبقى مرفوعه ومفتوحة اكتر قصادي فاتمتع بيها اكتر وانا بقولها صدقتي بقى انك شرموطة؟ وخرم طيزها قصادي عمال ابعبص والعب فيه بصباعي والحس طيزها والعب فيه بلساني وهيا حاسبه بلعبي في خرمها وهيا متاكده اني مش حشبع منه وهيا كمان مش حتشبع من بعبصة صباعي فيها

مسكت طيزها بايدي ووشي جواها وبقيت افعصهم واقفلهم لى وشي وانا بلحس طيزها بهيجان اوي وبقول طيزك ملبن يخرب بيت حلاوتهم وعمال الحس وابوس طيزها من جوة وهيا تحس بزغزغة لساني جوة طيزها فتضحك وانا اقولها اضحكي يامتناكة ده انتي وقعتك زي وشك اللي زي القمر ده


وخرجت وشي من جوة طيزها ودخلت صباعي وفضلت ابعبص خرمها لحد ماهاج اوي وبعدين لفيت جسمها ونيمتها على ظهرها ونزلت لحس في كسها وهيا بتمسك راسي بهيجان وبتقول اه بهيجان اوي وانا بلحس في كسها وبدخله جوة بوقي بهيجان اوي وهيا تقول كفايه فامد ايدي الاتنين وامسك بزازها وافعصهم الاتنين بايدي جامد وانا بلحس كسها في نفس الوقت لحد ماجبت اخرهافضلت الحس كسها وطيزها ومابين رجليها بهيجان اوي وقت طويل وهيا اكتشفت بعد كل ده اني راجل بجد لان بعد اللحظة دي اي اتنين بيكونوا في قمة هيجانهم ولازم يدخله فيها وينيكها علشان يرتاحوا بس هيا شايفاني شغال لحس وبعبصة وتفعيص في جسمها ومش بفكر حتى اني اعمل كده

كانت مستغربة اوي وبعد وقت طويل اوي قمت من عليها وهيا قامت وحضنتني ونزلت بوس في شفايفي بهيجان اوي ومش حاسه انها عريانة اصلا هيا حاسه بايدي على كسها بيلعب فيها وايدي التانية على طيزها بتبعبصها وهيا مش شايفه غير وشي قصادها تبوس فيه ومش حاسه غير بايدي على كسها وطيزها بيلعبوا فيها وبيبعبصوها

احساس جريء وفاجر مش ممكن كانت حتوصل ليه مع اي حد تاني علشان كده وثقت فيا وحبتني وبعد ماباستني كتير اوي قالت ليا عايزة اقابلك كتير بعد كده ولو حتى نركب المواصلات سوى فقولت ليها حرتبها معاكي اطمني فضحكت وقالت انت مجنون فقولت ليها ليه؟ فقالت كنت بتشتمني وتضربني من شوية فقولت ليها وكنت ببعبصك كمان ايه المشكلة؟ فقالت فجاة اتغيرت كده فقولت ليها البسي علشان متبرديش فقالت انا بفضل سخنة وانا معاك اصلا فقولت ليها بدليل لبسك كله خفيف فقالت يعني حشوفك تاني؟ فقولت ليها عرفيني مواعيد خروجك والمواصلات اللي بتركبيها كل يوم وانا لو قريب منك في الاوقات دي يبقى نركبها سوى واتفقنا على كده

بعد مالبست باستني في شفايفي ومشيت قصادي وطيزها باينه قصادي من بنطلونها الخفيف وببص لطيزها كاني بشوفها اول مرة وهيا كمان هايجه عليا وانا حسيت بكده لما باستني قبل ماتمشى وقولت ليها طمنيني انك وصلتي بالسلامة ومشيت وانا مستغربها ومستغرب نفسي لاننا احنا الاتنين مستعدين نعمل كل اللي عملناه تاني بنفس الهيجان والمتعة كاننا اول مرة نتقابل ومفيش حد كدهعلشان كده قررت اني اقابلها كتير وحجيبها الاستوديو تاني وحكتب عنها قصص اكتر لانها مجنونة تحرش وبعبصه وقصصي معاها حتبقى من احلى القصص ...

اشهر القصص

دكتورة نفسية ADHD

شوفت البعبصه بعيني واتمتعت بيها

حبيبي ❤

بعبصة في الاجازة

البنت السافله عملت ميه في ايدي

خطيبتي المحترمه 😉

متعة الجنس الحقيقية .. للبنات فقط

المتمرده

لقيته اخيرا 🥳