قصه تحرش وبعبصه عنيفه



قصص تحرش كتير بتتحكي ليا من بنات والبنت بتكون مستجيبه وحابه اكتر وبتحس باثارة ومتعة وهيا بتحكيلي وبتطلب مني اني اكتب قصص اكتر عن التحرش

انا عارف ان الغالب دلوقتي على النت ان مفيش تحرش وده حقيقي وانه حاجة غلط ومرفوضة بس ده ميمنعش ان اعبر عن رغبة البنات دي في قصصي خصوصا انهم كتير جدا ومش لاقيين فرصة يتمتعوا فيها بالتحرش ولاحتى اي حاجة على النت غير قصصي وبس

ودي قصة بنت منهم والمرة دي حكتب القصة من ناحيتي بناءا على رغبة كام بنت قابلتها الفترة دي وهما عارفين نفسم 😂

البنت دي كلمتني على الواتس بعد ماقرئت قصة من قصصي عن التحرش وعجبتها جدا وقالت ليا انها كانت مترددة تكلمني فسالتها عن السبب فقالت انها خايفة لااخد عنها فكرة وحشة لانها بتحب التحرش فقولت ليها انا غير اي حد وانتي اكيد عرفتي ده من قصصي وانتي بنت محترمة زي مانا كمان محترم ودي رغبة جوانا بنتمتع بيها مش بتقلل مننا

اطمنت ليا بعد مااقتنعت بتفكيري وانها بتكلم حد حيعاملها باحترام حتى لو اتكلمت معاه براحتها وفي نفس الوقت جواها رغبها وشهوة قوية جدا وانا كنت بحس بيها وانا بكلمها لاني بحس ديما بالبنات وببقى عارف رغباتهم من غير مايتكلموا وحتستغربوا القصة اللي بداتها بداية عادية جدا ومحترمة لان ده كان كلامي فعلا مع البنت دي حتى بعد ماتقابلنا بس بعد كده حتلاقوا هيجان واثارة كبيرة اوي

بنت جميلة جدا وجسمها ملفت وملامح الانوثة بارزة وهيا لبسها كله محتشم وشكلها لما بعتت ليا صورها مثير جدا رغم لبسها المحتشم ده وانا اكتر حاجة بتثيرني البنت المحترمة اللي جواها رغبة كبيرة بعكس البنات الكتير اللي بشوفهم شكلهم ملفت باللبس والمكياج بس هما باردين اصلا ولافيه رغبه ولا اي حاجة بس الحقيقة ان البنات المؤدبة المحترمة اكتر بكتير بس مش ظاهرين وكتير منهم عندهم رغبة قوية جدا وده اللي بيخليهم يحبوا التحرش لانه في السر وبيكلموني علشان امتعهم بكده وبمنتهى الادب والاحترام



المهم البنت دي بقت جريئة في كلامها بعد مااطمنت ليا وبقت تحكيلي عن مواقف التحرش بالتفصيل وبتحس باثارة ومتعة وهيا بتحكيلي وكانت مبسوطة جدا وفرحانه انها لقت حد بيفكر في التحرش زيها وكنت بحس انها بتهيج اوي من قصص التحرش لدرجة اني افتكرت انها بتبالغ في قصصها اللي بتحكيها بس انا كنت حابب فكرة المتعة ولو بالتخيل وده الاساس اللي بكتب عليه قصصي وسبب شهرتها اصلا

ورغم كده كانت بتكره الرجالة جدا بسبب مواقف كتير اتعرضت ليها زي مواقف التحرش نفسها فلما سالتها عن السبب قالت ان المتحرش بيجري ورا شهوته وبيبقى همجي ومش شايف الناس حواليه ومش هدفة انه يمتع البنت هو هدفه انه يفضي شهوته معاها ومش مهم عنده ان حد يشوفها وانها تتفضح ولا انها تتمتع اصلا وممكن لو البنت بتحب التحرش تكرهه بسببهم اصلا زي ماكرهوا البنات في الجواز وفي اي علاقة مع اي راجل بسبب جريهم ورا رغباتهم زي الحيوانات

فضحكت وقولت ليها انتي شايله منهم اوي فقالت علشان دي الحقيقة بس انت حسيتك مختلف عنهم من قصصك علشان كده كلمتك وانا عمري ماكلمت حد هما ديما اللي بيجروا ورايا وبيحاولوا يكلموني فقولت ليها بصراحة بجمالك ده لازم يعملوا كده ده انتي لو في مواصلة زحمة مش حيسيبوكي فضحكت وقالت مبقاش فيه خلاص لدرجة اني انا اللي بقيت ادور على الباصات الزحمة وقالت ليا على كام باص بتركبهم فقولت ليها فيه باصات تانية زحمة اكتر فقالت حبقى اجربهم فضحكت وقولت ليها انتي مجنونة تحرش فقالت انا كنت بركب الباص واتمتع واروح جامعتي واتمتع وانا راجعه كمان لكن الزحام قل اوي ولو فيه باص اتزحم شوية مش بلاقي اللي يمتعني فبقيت ادور على قصص التحرش على النت لحد مالقيت قصصك وفرحت اكتر اني لقيت حد بيمتع البنات بالتحرش في سرية وان القصص دي حقيقية وفرحت كاني لقيت كنز كنت بدور عليه من زمان

قولت ليها بس انتي من الصور واضح ان لبسك محتشم اوي وانتي اكيد عرفتي من قصصي اني بحب اللبس الخفيف فقالت عندي بناطيل قماشتها خفيفة وفيه بناطيل ليكرا كمان فقولت ليها مش بتلبسيهم ليه؟ فقالت حلبسهم ليك انت بس فقولت ليها اشمعنى انا؟ فقالت لما ابقى لابسه محتشم والاقي الناس بتهيج عليا وبيتحرشوا بيا بهمجيه والناس كلها تبص عليا اكيد ححاول البس محتشم اكتر علشان متفضحش لان اكتر حاجة البنت تكرهها ان حد يشوفها وهيا في الموقف ده لكن انت واضح من قصصك انك قادر تتحكم في نفسك وبتمتع البنات بطريقة حلوة اوي فقولت ليها تقصدي البعبصة؟ فقالت دي اكتر حاجة بتثيرني اصلا



اتفقت معاها على المقابله في محطة المترو واول ماشافتني بصت ليا باثارة وشهوة وبقت تعض شفايفها زي بالضبط اللي جعان وعدى على مطعم بيشوي لحم وشامم ريحة الشوي وريقه يجري واللي يضحك في الموقف ده ان انا المفروض انا اللي ابص ليها كده بسبب لبسها وتفاصيل جسمها البارزه كنت شايف قصادي بطل طول بعرض وجسم مدور وملفوف وكمان لابسه بنطلون خفيف وضيق ومش لابسه اندر كمان

البنت سلمت عليا فقولت ليها افتكرتك مش بتسلمي على رجالة! فضحكت وقالت بس لما الاقي راجل بجد اسلم عليه فقولت ليها بس ايدي اللي سلمتي عليها دي حتعمل فيكي حاجة تانية وانتي عارفاها كويس فسكتت واتكسفت بس انا كنت شايف عنيها وفاهم نظراتها ليا وعارف هيا عايزة ايه

قولت ليها المترو جاي حنركبه وبعدين نركب الباص فقالت انا معاك في اي حاجه ووقفت قصادي على الرصيف وانا شايف طيزها الكبيرة وقماشة البنطلون الخفيف داخل جواها ومبيناها اوي ومنظرها يهيج اي حد وهيا بتقول لنفسها انا عملت اللي عليا وقابلتك وانا لابسه بنطلون خفيف ومش لابسه اندر ومن خفة البنطلون حاسه اني مش لابسه حاجة بس مش مهم انا عايزة اتمتع معك بالتحرش وبس

ركبنا المترو في الزحمة واحنا بنتكلم عن الشغل والدراسة وبنضحك وبنهزر فمحدش بص لينا وكله باصص في موبايله فقولت ليها كل واحد باصص في ورقته كاننا في امتحان! فضحكت فقولت ليها لفي كده واديني ظهرك ولفت قصادي وهيا مطمنه وشايفه الدنيا زحمة حواليها وان محدش شايفها وحست باحلى وامتع بعبوص دخل جوة طيزها وانا كنت قاصد ان اول بعبوص اعمله فيها تبقى احلى ذكرى تفتكرها طول ماهيا معايا وعلشان اعرفها كمان اني خبير بعبصة مش همجي ولا هايج عليها انا بمتعها باللي بتحبه في سرية تامة

حست بايدي وهيا بتغرف طيزها باحلى بعبصه وبصباعي وهو بيدخل جوة طيزها بجراة اوي وبياخد اخدود طيزها من جوة وبيتحرك فيه بحرية وقماشة البنطلوة الخفيف اللي هيا لابساه كانه مش موجود وصباعي واخد راحته في بعبصة طيزها من جوة لحد ماحست بطرف صباعي جوة طيزها بيداعب خرم طيزها وبيبعبصه بلطف

لقيتها انبسطت وارتاحت بطيزها الكبيرة على ايدي فعرفت انها بتتمتع بلعب صباعي في خرمها فبدات ادخل صباعي جوة طيزها اكتر وابعبص خرمها باثارة وعنف اكتر وانا حاسس بطيزها الكبيرة الطرية على ايدي وانا بقول لنفسي الزاي الطيز الكبيرة الحلوة دي تتساب؟



طيزها عجبتني فبقيت ادلعها بصباعي وامشي صباعي جواها وابعبصها بالراحة وهيا تنبسط وتهيج وانا احس باثارتها وعرفت انها بتهيج اوي من طيزها بعكس بنات كتير بتهيج اكتر من كسها وده بسبب مواقف التحرش الكتير اللي اتعرضت ليها واللي بتبقى اغلبها من ورا مش من قدام

بعبصت طيزها شوية حلوين وهيا كانت دايبة من متعة احساسها بحركة صباعي جوة طيزها اللي شغال بعبصة على راحته وبنطلونها الخفيف مساعده اكتر على الحركة جوة طيزها وده كان بيمتعها اكتر وهيا بتحاول انها متبينش ده وتكلمني كان مفيش حاجة بتحصل وصباعي جوة طيزها شغال بعبصه ومش سايب خرم طيزها في حاله لان دي متعته وهيا لما حست بصباعي بيبعبصها جامد ومش حيخرج قفلت عليه بطيزها وهو جوة كانها بتقوله بعبصني اكتر عايزاك تدخل جوايا اوي

بقيت ابعبصها بعنف اكتر والعب اكتر في خرم طيزها وانا شايف الابتسامه في عنيها كانها بتقول هو ده اللي كنت بدور عليه احححح بعبص كمان اح اح ادخل جوايا اكتر وبعبصني اوي وانا بقول جوايا اتبعبصي ياحلوة ببنطلونك الخفيف اوي ده وطيزك المدورة اللي تهيج اوي دي ده صباعي مش حيسيبك النهاردة, وفضلت ابعبصها جامد لحد مالقيتها بترتاح بجسمها على ايدي اكتر وبترجع بطيزها على ايدي اوي فدفعت بصباعي جوة طيزها جامد ورفعت طيزها كلها بيه وشوفتها وهيا بتكتم الاهات من هيجانها علشان محدش ياخد باله وانا بكلمها عادي جدا وبمنتهى الادب والاحترام رغم البعبصه العنيفة اوي اللي بعملها في طيزها بصباعي وهيا مش مصدقة انها حاسة الاحساس المثير اوي ده في مواصلة ووسط الناس

قبل المحطة اللي ننزل فيها بفترة خرجت صباعي من جوة طيزها بعد مامتعتها كويس ولما سالتني عن السبب رغم انه كان فيه وقت فقولت ليها انا كنت قاصد اني اشيل ايدي قبل ماننزل بمسافة علشان اهدى شوية لان زبي وقف من كتر البعبصه في طيزك ولو خرجنا من الزحمة حيبان بروزه من البنطلون وحيلفت النظر ليا فبصت ليا باعجاب اوي فقولت ليها اكيد كتير لزقوا فيكي من ورا في المواصلات بس انا غير اي حد انا بتاعي من قوته بيقف بسرعة وبيفضل واقف ولازم اهديه كل شوية ولا حيقطع البنطلون فضحكت بكسوف فقولت ليها لما نركب الباص حلزق فيكي من ورا وحتحسي بيه وحتشوفي كلامي ده فقالت ياريت

كان احساس جريء اوي ومجنون بالنسبة ليها انها تتمتع بالتحرش برغبتها ومع حد خبير وفاهم هو بيعمل ايه وقادر يتحكم في رغباته كويس

قالت ليا كنت عارفة انك راجل اوي بس مكنتش اعرف انك مجنون اوي كده فقولت ليها حد شاف حاجة؟ فقالت محدش حيفكر يبص اصلا انت شكلك وطريقتك في الكلام تخلي الناس تطمن ليك فقولت ليها وهو ده قمة الجنان اصلا .. عجبتك البعبصة؟ فقالت توعدني انك تعملها فيا على طول؟ فقولت ليها اوعدك



يلا نركب الباص علشان تلحقي جامعتك فقالت وعلشان نلحق الزحمة وضحكنا ووقفنا في المحطة مستنيين اكتر باص زحمة علشان نركبه ومش مهم رايح فين ولما لقينا باص زحمة والناس بتجري ليه روحنا علشان نركبه واللي يضحك ان الناس على الباب بتقول مفيش مكان والباص مليان ومش سامحين لحد انه يركب بس لما شافوا واحدة حلوة الكلام اختلف وبقى فيه مكان وهيا عرفت تركب وانا وراها واتزنقت في الزحمة وانا لازق فيها جامد من ورا وحاسس بدفئ جسمها كله على جسمي وزبي بيقف جوة طيزها لحد مابقى زي الحديده وهيا لما حست بيه جوة طيزها هاجت وبقت بترجع عليه بجسمها وشوفت هيجان غريب في عنيها لما زبي دخل جوة طيزها اكتر من اي بنت تانية انا قابلتها كانها كانت مشتاقة اوي للحظة دي وقمة عشقها التحرش وعلشان كنت حاسس بيها اوي قولت ليها لما نوصل حنركب المترو تاني ومش حتروحي الجامعة النهاردة فقالت ليه؟ قولت ليها حاخدك على الاستوديو مينفعش اسيبك كده

استغربت رجولتي اللي ظهرت فجاة وانا بكلمها كده بعد ماكنا بنضحك ونهزر زي المجانين وحست باهتمامي برغبتها اللي انفجرت فجاة اول مازبي وقف جوة طيزها وانها فعلا مينفعش تروح الجامعة وهيا بحالة الهيجان دي واستغربت ازاي انا فاهمها اوي كده وحاسس برغبتها بالشكل ده وكمان راجل اوي لدرجة اني بتحكم في رغبتها هيا كمان وطبعا لما هيا عرفت انها حتروح الاستوديو عرفت تتحكم في رغبتها ومسكت نفسها واتمتعت اوي بتزنيقي فيها من ورا وبزبي اللي كان واقف بكل قوته جوة طيزها بيدخل ويخرج ويطلع وينزل جوة اخدود طيزها وبيتمتع بخرمها وباحلى فلقتين طيز دخل جواها وقماشة بنطلونها الخفيف بتدخل كلها مع زبي اللي من قوته مش فارق معاه قماشة بنطلوني ولابنطلونها المهم يفشخ خرم طيزها نيك بقوته ورجولته

لحظة هيجان ونشوة قوية حستها لما بدات ارفع جسمها كله بزبي وادفعه كله جوة طيزها واحنا واقفين في وسط الزحمة محدش حاسس بينا وانا عمال انيك وازنق في طيزها اللي مهيجاني اوي دي لدرجة اني قررت اني اخدها الاستوديو واعلم طيزها الادب

زنقتها اوي من ورا ومتعتها جامد بزبي وهيا دايبة من شدة المتعة وحاسة بزبي وهو بيدخل كله جوة طيزها الهايجة وبيرفع جسمها كله من قوته وهو جوه طيزها بيمتع خرمها ببوزه الكبيرة المدورة وهيا حاسة انها بتتناك وكله بالادب والاحترام وده اكتر احساس يهيج اي بنت

قولت ليها ادخلي جوة شوية علشان احنا عند الباب وهيا تقولي حاضر وحاسة بزبي جوة طيزها بيتحرش بيها براحته وهيا سايباه وعايزة اكتر وبتقولي حاضر وبتسمع الكلام ورايحه معايا الاستوديو كمان وبتسال نفسها ايه الجنان اللي انا فيه فيه ده؟



كنت شايف الكلام ده في عنيها واول ماسبتها وزبي خرج من طيزها رزعتها بعبوص محترم نطرها وهيا ماشية قصادي في طرقة الباص ومسكت نفسها علشان ميبانش عليها ولما الباص راق شوية قعدنا وهيا بتبص ليا وهيا مستغربة رجولتي اللي ظهرت فجاة واني بقيت جد كده واي حد يبص علينا يبص الناحية التانية لحسن اشوفه ولو حطيت ايدي على كسها وهيا قاعدة جنبي واتحرشت بيا محدش كان حيبص اصلا ويشوف انا بعمل فيا ايه وهيا بتبص ليا باستغراب وبتقول ايه الراجل ده؟

انا كنت قاصد اعرفها ان كاتب القصص دي راجل بجد مش كلام وان الرجولة زي مافيه ضحك وهزار وجنان ودلع ومتعة وفي جد وسيطرة في المواقف دي واللي تخلي اللي معايا تحب اني اسيطر عليها هيا كمان وعلى جسمها اللي هاج من كتر التحرش وكنت ببص على جسمها الهايج وانا حاسس بيه وبهيجانه وقررت اني حكون في منتهى العنف معاها ومع طيزها بالذات لما نوصل الاستوديو واوريها الرجولة على حق

كانت هايجه طول الطريق ولما نمشي في الشارع كانت بتمشي معايا بدلع وتسبقني علشان تفرجني على طيزها اللي بقت باينة اوي من بنطلونها وهيا ماشية قصادي للاستوديو ومش في دماغها غير التحرش وبس

اول مادخلنا الاستوديو خدتها من وسطها وحضنتها جامد من ورا لاني كنت عارف ان طيزها هايجة اوي لقيتها سابت وارتاحت وبقت ترجع بطيزها على زبي وانا حاسس بطيزها الطرية اوي دي وهيا بتاخد زبي الواقف كله جواها رغم انه كله من فوق الهدوم بس خفة اللبس اللي لابسينه مخلينا نتمتع اكتر وده كان احساس يهيج اوي

زنقتها جامد في الحيطة بكل جسمي لدرجة انها مبقتش عارفة تتحرك وزبي طالع نازل جوة طيزها وهو واقف بعنف وهيجان اوي عمال يتمتع باخدود طيزها براحته لاننا لوحدنا مش في مواصلة وكمان لسه قصادنا الوقت طويل يعني زبي يتمتع براحته باخدود طيزها اللي مهيجه وسبتها هيا كمان تتمتع باحساسها بزبي اللي كان نفسها فيه جوة طيزها وهو عمال ينيك فيها وطالع نازل جواها وكل مايلمس خرمها تحس بنشوة جميلة وتنتفض قصادي وبعدين تسيب زبي يعمل اللي هو عايزه في خرمها يدخل فيه وينيكه ويتمتع بيه زي ماهو عايز وبنطلونها الخفيف مسهل حركته جواها وهيا من هيجانها بترجع بطيزها عليا اكتر علشان ادفع زبي جواها اكتر علشان يمتع خرمها بزبي اكتر واكتر

زنقت جسمها كله في الحيطة بهيجان اوي اول مادخلنا بعكس اي بنت باخدها واحده واحدة وفيه بنات بفرجها على الاستوديو الاول واجيب ليها حاجة تشربها لكن دي كانت جايه هايجة وعلى اخرها اصلا



قولت ليها شكلك اتزنقتي من ورا كتير فقالت اه في الزحمة وبدئت تفتكر مواقف التحرش اللي اتعرضت ليها وتهيج منها وتقولي بس محدش زيك كده اااااه انت بتعملها جامد اه اه , وانا بزنقها جامد في الحيطة وبدخل زبي كله جامد اوي جوة طيزها في خرمها على طول وارفعها بيه بقوة ورجولة اوي علشان عارف انها حتهيج لما تفتكر مواقف التحرش اللي اتعرضت ليها وبدات ابوسها كام بوسه برقه على خدها وانا بقولها احكيلي بقى حصل ايه وانا بدفع بزبي كله جوة طيزها بعزم مافيا لحد مارفعت جسمها كله بيه واول ماهيا حست انها حتتناك بزب اللي بيبعبصها وبيتحرش بيها من الصبح ارتاحت على الاخر كانها بتقول هو ده الزب اللي يستاهل طيزي اللي مهيجة الرجالة اححححححححح ادخل ياحبيبي ادخل جوايا ونيكني

من هيجانها لقتيها بتقلع الايشارب فقولت ليها لا خليه انا عايزك تبقي بنفس اللبس اللي كنتي لابساه وقت التحرش وروحت زانقها جامد اوي وجسمها بقى متفعص في الحيطه وزبي متهني باخدود طيزها الملبن اوي دي طالع نازل عمال ينيك فيها براحته اوي ومش حيشبع منها

اتكسفت وسكتت لما حست انها بتتناك جامد وطيزها الملبن بتهيج اكتر من تزنيقي فيها وبقيت اخبطها جامد في الحيطة خبطة ورا التانية واقولها ساكته ليه ماتتكلمي؟ وهيا تهيج وتتمتع فسالتها في ودنها وانا زانقها جامد في الحيطة وقولت ليها كانوا بيبعبصوكي؟ لقيتها بتبصلي وبتبوسني في شفايفي من هيجانها وقالت ايوه

بوستها بوسه هيجتها اوي في شفايفها واستغليت انشغالها بحلاوة البوسه وروحت رازعها بزبي جامد في طيزها وزنقتها بيه جامد اوي في الحيطه بعزم مافيا لحد ماطيزها اتفشخت وبدات احس بهيجان اكتر لما اعرف ان طيزها المدورة الطرية اوي دي اتبهدلت تزنيق وبعبصه من كتر التحرش وانها عايزة اكتر فبهيج اكتر وارزعها اكتر بزبي وهيا تتزنق جامد في الحيطة ومبقتش عارفة تتحرك زي ماكانت بتتزنق في زحمة المواصلات وتفتكر مواقف التحرش اللي حصلت ليها وهيا دايبة في شفايفي من حلاوة البوس وبتدخل لسانها جوة بوقي وبتدوقني من حلاوة ريقها وهيا هايجة كده وبتفتكر كل لحظة تحرش وهيا حاسة بزبي وهو واقف بقوة وشغال خبط ورزع في طيزها جامد لان فكرة انها بتحب التحرش بتهيجني اوي وبتخلي زبي في قمة القوة والعنف معاها

كانت بتبوس شفايفي بدلع ورقه وانا بارزعها نيك من ورا وبزنقها في الحيطة بعزم مافيا من هيجاني وهيا برضو بتبوس شفايفي بدلع كاني مش بعمل فيها حاجة ماهيا متعودة على التحرش وياما اتزنقت كتير فبقت عارفة تتحكم في نفسها وحسيت من طريقه بوسها لشفايفي انها اول مرة تبوس حد بس هيا عملت كده معايا لانها حبت رجولتي وجناني وتحكمي في نفسي وقررت انها تمتع زبي بطيزها لانها حبت قوته ورجولته ووقفته جوة طيزها وانا زبي بتزيد قوته وشكله بيحلو اكتر من كتر مابيدخل جوة اطياز بنات زي ماطيزها بتطرى وبتحلو وبتدور اكتر كل مابتتزنق وبتتبعبص



قولت ليها طيزك شكلها اتبعبصت كتير اوي انتي متناكة على فكرة فهاجت اكتر وقالت بدلع على فكرة انا بنت محترمة فزبي وقف على اخره وبقى زي الحديده وهو بيدخل جوة طيزها وفجاة دفعته كله جوة طيزها وزنقتها جامد في الحيطه وقولت ليها محترمة اوي فارتاحت اوي على زبي وسابته يدخل براحته جوة طيزها للاخر اوي وينيك في خرمها براحته وهيا بتقول ايوه انا محترمة اوي فقولت ليها انتي متناكة وخرمك مش بيرتاح الا لما يتناك ويتبعبص فهاجت اوي من كلامي وانا مسكت جسمها اوي واستلمته تحرش وتفعيص ودعك وبعبصة وفضلت افعص في جسمها وفي بزازها الكبار المدورين بهيجان اوي وهيا تعض شفايفها من المتعة وفرحانه انها سايبه جسمها الجميل لراجل بجد عارف ازاي يمتعه ويتمتع بيه وزبي بيدخل كله جوة طيزها بينيك فيها تاني وبيرفع طيزها كلها وهيا تحس ببوز زبي جوة طيزها وهيا مرفوعة بيه وبتقول اححححححححححح بقى ايه ده؟ ده انت جامد فقولت ليها طيزك احلوت اوي من كتر التحرش ودلوقتي جواها زبي اللي بيفشخ البنات في المواصلات وبينيكهم ياترى طيزك المتناكة دي حتعمل ايه وزبي جواها؟ وهيا ساكته من المتعة والدوبان فقولت ليها ماتردي ياوسخه فقالت اححححح حلو اوي كمان اححححح اح اح وبقت تحرك طيزها لفوق ولتحت وتدعك زبي بخرمها وهو شغال نيك جوة طيزها وهيا بتمتعه لحد ماهاج على الاخر وقوته وصلابته بتزيد من الهيجان ورزعتها نيكة جامدة رفعت جسمها كله من قوته ولما لقيتها عايزه اكتر كمان فضلت ارزعها واخبطها بزبي جامد ورا بعض وهيا بتقول اح اح اح مع كل خبطة وبوز زبي شغال نيك مش بيتعب من حلاوة الطيز اللي دخل جواها وفضلت انيك فيها بالشكل ده مش ببطل لحد ماهيا حست انها مش حتقدر عليا فسابت نفسها على الاخر وبقت تحرك طيزها بدلع علشان تمكن زبي من خرمها اكتر ويدخل فيه ويتمتع بيه على الاخر باخدود طيزها كله علشان يهدى وطبعا زبي قام بالواجب مع خرم طيزها وفضلت انيكها من على الهدوم الخفيفه اللي احنا لابسينها لحد ماحست فعلا انها متناكه وفتحت رجليها شويه وسابتني انيك وارزع طيزها بزبي جامد من ورا وهيا بتحرك طيزها على زبي وتمتعه علشان ترضيه ويهدى شويه على طيزها بس هو شغال داخل خارج عمال ينيك في طيزها جامد لحد ماحبته وبقت عايزة تتناك منه اكتر ومش بتشبع منه

رغم الهيجان ده كله الا اني كنت شايفها بنت محترمة بس عندها رغبة قوية للتحرش ولما صدقت انها قابلتني علشان تتمتع باحلى تحرش ونيك وبعبصه وتحقق كل رغباتها معايا خصوصا اني خبير في كده ومهيئا ليها كل الظروف اللي تخليها تتمتع في امان وسرية تامة



نيكتها كتير اوي لاني مكنتش بشبع من طيزها الطرية اوي دي وبعدين سبتها وغرفت طيزها بعبوص جامد خلاها تتنطر لقيتها رجعت بطيزها على ايدي وصباعي جواها وبتفتح رجليها وسابت جسمها على ايدي للاخر لحد ماصباعي دخل كله جواها وبقى يلعب ويبعبص ويتمتعا باخدود طيزها كله وبخرمها اللي اتهرى بعبصة من صباعي اللي شغال بعبصه متواصلة فيه مش بيقف وبعدها عمل بعبصه الكماشة اللي بتمكن صباعي انه يوصل لخرم طيزها ويقرصه ويبعبصه بمنتهى العنف والاثارة وفضلت اعمل بصباعي بعبصة الكماشة جوة طيزها جامد واوجعها بيه لان طيزها كانت بتهيج اكتر على ايدي وصباعي جواها بتعمل اقوى بعبصة عملتها في بنت وانا كنت قاصد اوجعها بالبعبصه علشان تتمتع اكتر وتحس برجولتي اكتر واكتر ولما لقيتها حابة تتبعبص اكتر كمان رفعت طيزها كله بايدي وصباعي جواها وهيا مرتاحه على الاخر وسايبه طيزها كلها لايدي وصباعي عمال يبعبص جوة طيزها ويزغزغ خرمها ويلعب فيه براحته ويعمل فيه كل انواع البعبصة لحد ماهاجت على الاخر واتمتعت اوي من احساسها بحركة صباعي اللي كان واخد راحته اوي جوة طيزها اللي مهيجاه وعملت بصباعي في خرمها كل الحركات السافله والجريئة اللي كنت بعملها بصباعي في اطياز البنات وانا بقول ليها انا غير اي حد اتحرش بيكي يامتناكة انتي يعني فلقتين طيزك الطراي اوي دول يوسعوا لصباعي علشان يدخل جواهم ويبعبص خرمك براحته و يبعبص طيزك زي مابيعمل في اطياز البنات وتسيبيه يبعبص في خرمك لحد ماتحسي بجرئته وسفالته في خرمك وتحبيه كمان سامعة يامتناكة ولا اقول تاني؟ وهيا بتقول اه من الهيجان وانا اقولها يلا اتبعبصي جامد, وكملت بعبصة طيزها بصباعي وهيجاني بيزيد من سخونة طيزها اللي ابهدلت من كتر التحرش والبعبصة وانا عمال ابعبصها بعنف اكتر واكتر

بقت تعض شفايفها من المتعه وانا عمال ابعبص طيزها وابص على طيزها وهيا بتهتز قصادي وصباعي جواها وانا بقول احلى طيز تهيج جواها اقوى وامتع صباع بيعرف يبعبص وكان المنظر يهيج اوي وفضلت ابعبص في طيزها وانا حاسس بفلقتين طيزها وهما بيرتاحوا اوي على ايدي وصباعي كله جواهم عمال يبعبص جامد مش بيتعب ولابيبطل وهيا واقفه وحاسة انها بتتبعبص جامد من صباعي وعايزة اكتر كمان فقولت ليها اعمل ايه مع طيزك المتناكة دي؟ وبقيت اخبطها بصباعي جامد وهو بيبعبصها جوة طيزها وادفعه جواها للاخر اوي وارفعها بيه وبعدين العب بطرف صباعي في خرمها لحد مايرتاح ليا على الاخر وبعدين ابعبصه براحتي وفضلت اعمل فيها كده لحد مابزازها وقفوا من الهيجان وهيا مرفوعه بايدي فقولت ليها حد بعبصك كده؟ فقالت لا .. انت مفيش زيك, وبقت تحرك طيزها على ايدي علشان تمكن صباعي انه يدخل كله جواها ويبعبصها اكتر وانا بقول ليها لازم تتبعبصي كده كل اليوم ده الحل لطيزك المتناكة اوي دي فهاجت اوي من الكلام ولما حسيت بهيجانها زنقتها بكل جسمي في الحيطة تاني وزبي رشق كله جوة طيزها ومتعت زبي بطيزها شوية وبعدين لفيت جسمها كانها لعبة وحضنتها جامد من قدام ودخلت صباعي جوة طيزها وبدات ابعبصها جامد وهيا في حضني فدابت اوي وبقت تبوس شفايفي بدلع فعرفت انها محتاجه تتبعبص تاني وفضلت ابعبصها جامد اوي اوي وادخل صباعي جوه طيزها للاخر اوي وابعبصها اكتر وهيا برضو عايزة اكتر واكتر كانت مجنونة تحرش وبعبصه فحضنتها جامد وبوستها اوي في شفايفها علشان اشغلها بالبوس عن اللي حيعمله صباعي جوة طيزها وايدي اشتغلت تحرش في طيزها من كل شكل ولون



كنت بضرب طيزها جامد وهيا تهتز وامسك الفلقتين وافعصهم وادخل صباعي جواهم وابعبص في خرمها بعنف اوي وهيجان على قد مااقدر وانا بقول دي مش بتشبع من التحرش زيي وانا شغال تحرش في طيزها بالساعات وهيا في حضني نازلة بوس في شفايفي علشان تمتعني زي مابمتعها وبرضو كانت عايزة اكتر وانا بعكس اي حد تاني مش ممكن اتعب حتى لو فضلت اتحرش بيها اليوم كله

الاهات بقت تطلع منها وجسمها ينتفض في حضني كل مادخل صباعي واعمل بعبصة الكماشة جامد جوة طيزها واوجعها بيه وهيا برضو عايزة اكتر وده كان بيهيجني اكتر واكتر وفضلت اتحرش بجسمها الجميل الطري اوي ده بالساعات ولاهيا كانت بتشبع ولا انا

بعد مانزلت تحرش في جسمها بالساعات سبتها وهيا بتقولي لو عايز تاني لسه فيه وقت فقولت ليها انتي لو معايا على طول حفضل اتحرش بيكي وابعبصك وازنقك في الحيطة مش حتعب ولا حقف فباستني في شفايفي بدوبان اوي وهيا بتقول اي حد بيتعب ومش بيكمل عشر دقايق وبيبقى عايز يجيبهم ويرتاح لكن انت غير اي حد انا كده صدقت قصصك وفرحانة اني لقيتك فقولت ليها وعندي استعداد اقابلك كل يوم واتحرش بيكي كده طول اليوم واجيبك الاستوديو زي النهاردة وحمتعك كل يوم اكتر من اليوم اللي قبله ولاممكن اتعب او ازهق من كده فباستني في شفايفي تاني وقالت ولا انا بزهق ولا بتعب من كده كنت زي المجنونة قبل مااعرفك فقولت ليها وبقيتي مجنونة اكتر بعد ماعرفتيني مش كده؟ فضحكت ولقت نفسها بتتباس احلى بوسه في شفايفها وهيا بتضحك كانت بوسه مفاجاة ومش متوقعه بس ممتعة اوي لدرجة انها حضنتني من متعتها وسابتني ابوس شفايفها وامتعها باحلى بوس زي مامتعتها باحلى تحرش و بعبصة

بعد مابوستها قولت ليها يلا روحي دلوقتي ده معاد مرواحك ولما اتحركت قصادي وادتني ظهرها غرفت طيزها بايدي واديتيها بعبوص حلو اوي دخل كله جوة طيزها من خفة بنطلونها وبقت مشي بدلع وهيا بتتبعبص بصباعي لحد باب الاستوديو وطبعا مكانش ينفع اسيبها تروح لوحدها وهيا بالمنظر ده ووصلتها لحد المترو واتاكدت انها ركبت عربية السيدات كمان لاني عارف جنانها وقولت ليها طمنيني عليكي لما توصلي ومن النهاردة كل مايكون نفسك في التحرش كلميني ونركب المواصلات سوا...


للتواصل اكتبي ahmedhlmy على تيليجرام او b3bsx على انستجرام وانتي تلاقيني 😉

اشهر القصص

دكتورة نفسية ADHD

شوفت البعبصه بعيني واتمتعت بيها

حبيبي ❤

بعبصة في الاجازة

البنت السافله عملت ميه في ايدي

خطيبتي المحترمه 😉

متعة الجنس الحقيقية .. للبنات فقط

المتمرده

قصه بنت جريئه

لقيته اخيرا 🥳