فسحه ببلاش 😉 بمناسبة ارتفاع الاسعار 😂
انا بنت عندي 19 سنة بحب الخروج والفسح وديما بخرج مع صحباتي بس حصلت ظروف مادية وكمان اسعار المواصلات زادت فبقى الخروج صعب وحتى صحباتي بقيت مكسوفة اخرج معاهم لانهم ديما بيدفعولي في كل مرة بس هما كانوا بيصروا اني اخرج معاهم علشان بعمل جو في الشلة وروحي حلوة
الظروف بقت اصعب ومفيش فلوس وكمان اسعار المواصلات زادت فمكانش قصادي غير قعدة البيت ودي اكتر حاجة بكرهها وطبعا طول الوقت فاتحه النت
قولت ادخل على مواقع القصص واقرا قصص وروايات ولقيت نوع من القصص بيشدني اوي ورغم جرئتها بس كنت بحس بمتعة واثارة كبيرة لما بقراها
كانت قصص عن التحرش في المواصلات والبعبصه وفيهم قصص قديمة كنت قريتها زمان فعرفت كاتب القصص وكلمته وانا اول مرة اكلم واحد على النت بس ده من اسلوبه حسيت انه حيفهمني
كلمته واتعرفت عليه اكتر وبعد ماشاف صوري قالي انت زي القمر فقولت له يعني عجبتك فقالي جدا
كان نفسي اقابله بس مشكلتي كانت الفلوس ولما عرف اني قريبة من محطة المترو قالي نتقابل في محطة المترو اللي عندك فقولت له مش حينفع عندي ظروف فقالي القمر ده مينفعش يقعد في البيت لازم يخرج علشان يشوف الشمس زي الورده الجميلة علشان تفضل مفتحه ومنوره فقولت له بصراحه مش معايا فلوس فضحك وقالي روحي بس المحطة ومن اول ماتنزلي من بيتك لحد ماترجعي عليا فقولت له لا طبعا فقالي الفسحه حيبقى فيها حاجات من اللي انا كاتبها في قصصي يعني حتتفسحي وحتتمتعي كمان وكله ببلاش
مفيش حرج مابنا انا لااعرفك ولاتعرفيني يعني تطلعي جنانك ورغباتك كلها معايا وتتفسحي وتنبسطي على حسابي من غير ماحد يعرف وانتي عارفة ومتاكده اني ححافظ عليكي يعني متعة وفسحة مضمونة
اقتنعت بكلامه وبصراحة كان عندي رغبة اني اجرب اللي بيعمله خصوصا انه بقى مشهور والبنات بتحب تقابله
نزلت من بيتي وانا مش معايا فلوس وقولت اروح محطة المترو لانها قريبه مني واستناه بره المحطة واجرب لو مجاش حروح انا مش خسرانه حاجة ولما جه معادنا لقيته جاي وكنت مكسوفة منه جدا
شاب راقي محترم وذوق اوي وشكله عجبني وهيجني اول ماشوفته اصلا واول ماشافني قالي تعالي ودفع ليا تذكرة المترو ودخلنا المحطة
مش حنكر وانا قاعدة جنبه في المحطة ببص في الارض من الكسوف كنت هايجه عليه وببص على ايده اللي حتمتعني احلى متعه وصباعه اللي حيدخل فيا من ورا ويمتعني باحلى بعبصه ودي لوحدها حاجة تهيج اي بنت بس سبب كسوفي هو اني مش معايا فلوس وخايفة ليفتكر اني بستغله بس انا كنت شايفه نظرة المتعه والرغبة في عنيه اللي كانت كلها قوة ورجولة تسحر اي بنت وكان بيبص لرجلي وجسمي وبيقولي البنطلون ده شكله خفيف ولايق على جمال جسمك فقولت له عجبك؟ قالي نجرب ونشوف وحسيت من نظرته ليا اني عاجباه وانه حيتمتع هو كمان وده اللي خلاني اوافق
قولت له حنركب المترو بس فقالي اطمني انا قولت حفسحك يعني حفسحك وكل مليم انا حدفعه انتي حترديه ليا وبزياده كمان فقولت له الزاي؟ فقالي تسمعي كلامي وبس
المترو جه فقالي يلا وطبعا سمعت كلامه وركبنا المترو وكان زحمة ولقيته بيهمس ودني في الزحمة وبيقولي اديني ظهرك واول ماديته ظهري دخل صباعه على طول جوة طيزي بدون تحسيس ولامقدمات زي مابيعمل مع اي بنت بيقابلها لانه عارف اني حسكت لانه دفع ليا تذكرة المترو وفضل يمتع فيا بصباعه من ورا بس بهيجان اوي وانا ساكته وحسيت من شقاوة صباعه جوة طيزي انه بيتمتع اوي بطيزي مش بس بيمتعني ورغم اني كنت خايفة ومتوترة شوية لانها اول مرة بس شقاوة صباعه جوة طيزي والاثارة والمتعة اللي انا فيها مع الوقت طمنتني لان محدش واخد باله من حاجة واللي طمني اكتر انه بيتمتع ومبسوط وهو معايا وواحده واحدة بقيت ارجع بطيزي على ايده واسيب صباعه يدخل جواها ويتمتع اكتر بطيزي
كنت ببص لعنيه وهو بيتكلم معايا عادي جدا علشان ميبانش علينا حاجة قصاد الناس وصباعه جوة طيزي شغال بعبصه جوة طيزي مش بيبطل وقرب من ودني وقالي طيزك احلى طيز انا بعبصتها وبنطلونك خفيف وحلو اوي
حسيت برعشه حلوه لما صباعه دخل جوة طيزي اوي وعمل حركه الكماشه اللي بتخلي البنت ترتعش من المتعة وتقرر وقتها انها تقابله على طول وقالي ان الحركة دي مش بعملها غير مع البنات الحلوة اللي زيك ولقيت صباعه بيعمل جوة طيزي حركه متطلعش غير من فنان بعبصه وحسيت قرصه مثيره في خرمي من صباعه خلتني اسيب خالص وهو شغال زغزغه في خرمي بطرف صباعه بفن واحتراف لحد مادوبت وحسيت انه راجل بجد بيقابل البنات علشان يمتعهم باحلى حاجة بيحبوها وهي البعبصه واتاكدت وقتها انه خبرة في المتعة دي
زاد اشتياقي لصباعه رغم انه جوة طيزي اصلا وعمال يبعبصني وانا واقفه مستسلمه قصاده وبقول لنفسي صباعك يجنن من فوق الهدوم امال لو دخل جوة حيعمل ايه.. اه .. اه.. بحب شقاوته اوي
كنت بتبعبص اوي من صباعه وشايفاه بيتمتع اوي بطيزي لحد ماهجت اوي لما الاقي واحد بوسامته ورجولته يتمتع ببعبصة طيزي ويدفعلي المواصلات ويفسحني ببلاش علشان يعمل معايا كده وده اللي خلاني اتجرا شوية واخرج من كسوفي ده واتكلم معاه عادي جدا زي مابيكلمني
قالي تعالي ننزل المحطة دي فيها عمارات كتير حلوة فقولت له خلينا مترو انا مش عايزه اكلفك تذكره تانية فقالي لما ندخل العمارة حتدفعيلي ثمن التذكرتين فقولت له الزاي؟ فقالي اسمعي كلامي وانتي تعرفي
خرجنا من محطة المترو وبدا التوتر يرجعلي تاني لاني في منطقة معرفهاش ودي مش مشكلة بس المشكلة اني مش معايا فلوس يعني لو سابني مش حعرف اروح فكنت مضطره اسمع كلامه وادخل معاه العمارة وهو لما لقاني متوتره كده وراني فيديوهات ليه مع بنات على السلم وفي الاسانسيرات وهو بيقولي عادي اهو واتمتعوا وانبسطوا وكله في الامان
لما شوفت منظر صباعه جوة طيز البنت وهو بيمتعها باحلى بعبصه هجت والتوتر والخوف راحوا لاني بصراحة مستعده اجازف واجرب حاجة غريبه زي كده مقابل اني احس الاحساس ده زيهم ويمتعني بصباعه الممتع اوي ده من ورا زي مابيعمل معاهم
بعد مادخلنا العماره ووقفنا على السلم وانا ببص ليه بكسوف لقيته بيتفرج على جسمي شوية وانا مستغربة نظرته ليا ده قابل بنات كتير زي القمر واكيد فيهم اللي احلى مني بس الغريب انه يبص ليا كده وده مش اسلوبه لانه ديما اول مابيدخل العمارة مع بنت بيبعبصها على طول
لقيته بيمشي ايديه الاتنين على جسمي وعلى بزازي ويمسكهم بالراحة ويحسس على كسي ورجلي لحد تحت وبيقولي جسمك جميل وبدا يبوس بطني وبزازي وكسي من على الهدوم برقة وبالراحة اوي وانا سايباه وبعدين قالي بصي كده من سور السلم وشوفي الجو امان ولا لا فعضيت شفايفي وانا ببص على صباعه لاني عارفه حيعمل ايه لو اديته ظهري وانا ببص على بير السلم واتحركت قصاده وببص على السلم وظهري ليه وبقوله امان مفيش حد ... اح اح صباعك... اممممم كان صباعه اللي كان بيبعبصني في المترو من شوية دخل كله جوة طيزي من على البنطلون الخفيف اللي انا لابساه وخد قماشه البنطلون جوة طيزي ودخل بيه جوايا اوي وبقى يبعبصني بس جامد اوي لدرجة انه عمل حركة الكماشه وبعنف وهيجان من كتر ماطيزي عاجباه وسمعته في ودني بيقولي سيبي نفسك علشان صباعي ياخد راحته اكتر جوة طيزك ويعمل كل انواع البعبصه اللي بيحبها جواها فقولت له حاضر وسبت له نفسي على الاخر وبعد ماسبت نفسي حسيت بصباعه بيدخل جوة طيزي اكتر وبيعمل حركات جريئة وسافله اوي اوي وانا بقول اه اه بعبص اوي ... بحبك .. امم صباعك السافل اوي ده جوايا مش بيخرج ... تعبت من الهيجان احححححححح
رغم هيجاني مكنتش قادره اتكلم ولا اقول كفايه رغم اني كنت خلاص حرتعش من الشهوة بس الحقيقة ان سبب رعشتي وحبي ليه هو فكرة اني معاه لوحدنا وفي منطقة معرفهاش واني لازم امتعه وابسطه علشان يروحني ورغم اني عارفة ومتاكده انه راجل بجد ومستحيل يسيبني الا لما يروحني بس فكرة اني محتاجه لرجولته في كل حاجة حتى الفلوس بتثيرني اوي
هجت جامد اوي من شقاوة صباعه جوة طيزي اللي بتعمل احلى بعبصه جواها ووصلت لمرحلة اني فقدت السيطره على نفسي وقررت اني اسلم له طيزي كلها بجد وقررت اني اتجرا معاه ومسكت ايده اللي بتبعبصني ودخلتها جوة بنطلوني وانا ببص له بحنيه اوي وبقوله بعبصني كمان انا بحب كده منك وجسمي بقى نار من الشهوة والمتعة والاثارة لدرجة اني بقيت احك ايده في الحيطة بظهري علشان متخرجش وادخلها جوة طيزي اكتر وهو بيبص ليا بحنيه وانا هايجة وفي عالم تاني اصلا لدرجة انه لما قرب من شفايفي وباسها بوسه رقيقه حضنته جامد ودخلت شفايفي كلها جوة شفايفه وفضلت ابوسه جامد وبهيجان اوي لاني مغيبه بشهوتي ورغبني ومعايا احلى وامتع راجل في الدنيا
كنت حاسه بيه اوي وعارفة انه هو كمان بيتمتع علشان كده زنقت جسمي كله فيه وبقيت ابوسه في شفايفه اوي واحضنه جامد بكل جسمي علشان امتعه على قد مااقدر بس هو من رجولته كان بيمتعني اكتر من كده اضعاف من ايده اللي شغاله بعبصه جوة طيزي من جوة البنطلون وعماله تدخل جوايا جامد اوي وتبعبص فيا اوي وبهيجان اوي اوي
بعد ماخرجت شفايفي من جوة شفايفه بوسته كام بوسه كمان بحنية اوي وانا بحسس بايدي على وشه ومش مصدقه اني مع ملك بعبصة البنات وبتمتع بصباعه الممتع اوي ده جوة طيزي رغم اني مش معايا فلوس اخرج اصلا وكل حاجة عليه ده طلع راجل بجد وبعدين بص ليا بحنيه اوي وقالي سيبي طيزك للاخر علشان صباعي حيعمل حاجات حلوة جوة فقولت له اكتر من كده؟ فقالي علشان كمان ادفعلك تذكرة المترو ولا ايه؟ فاتكسفت منه اوي فقالي القمر ده لما يتمتع ياخد فلوس مش العكس وانا دايبه من عنيه اصلا اكتر من كلامه واقتنعت بكلامه وسبت طيزي للاخر وفتحت رجلي شوية فصباعه دخل جوه طيزي للاخر اوي وفضل يبعبصني ويتمتع ويعمل فيا كل اشكال البعبصه اللي بيعملها في البنات ولما حسيت ببعبصه شقية وعنيفة اوي من صباعه بقول اه غصب عني فيبوسني بالراحة في شفايفي ويقولي معلش صباعي بيعمل كده لما يدخل جوة طيز بنت حلوة زيك استحملي ومع كتر البعبصه حسيت انه صباعه بقى جريء وسافل اوي وواخد راحته زياده عن اللزوم جوة طيزي وبيلعب في خرمي كانها لعبه لصباعه الشقي السافل اوي ده وانا مستحمله شقاوته جوايا وماسكه نفسي رغم النشوه والرعشة اللي بتجيلي من جرئة وشقاوة صباعه اللي عمال بيبعبص ويلعب ويزغزغ في خرمي كانه فرحان بطيزي ولقيته بيقولي في ودني صباعي بيحب خرمك اوي وباسني بالراحه في خدي فانتفضت لما حسيت انه كمان بيتمتع فرجعت بطيزي على ايده وصبت صباعه يدخل جواها اكتر واول ماحسيت بصباعه بيزغزغ فتحتي اوي وبيبعبصها قولت اححححححححح طيزي وصباعه شغال بعبصه جواها وفرحان بيبعبص ويلعب ويقرص براحته وانا بنتفض واترفع بيه وجسمي كله بيتحرك عليه وهو جوة طيزي عمال يبعبص فيا مش بيبطل
قولت له صباعه سافل اوي فقالي عجبك؟ فسكت فراح قراص بصباعه جوة طيزي جامد وفضل يزغزغ خرمي لحد مانتفضت جامد وفتحت رجلي وسبت جسمي كله عليه وهو طبعا استغل كده وبقى يقرص ويزغزغ ويلعب بصباعه جوة طيزي في خرمي اكتر وياخد اخدود طيزي كله بصباعه ويلعب براحته جوايا وانا سايباه طول الوقت ده وانا بقول كل ده علشان ارد له ثمن تذكرة المترو؟ امال حعمل ايه في الباقي؟
حضنته وفضلت ابوسه في شفايفه وخده ورقبته براحه وانا بقوله صباعك مش حيخرج من جوة بنطلوني بقى؟ فيقولي لا, فاقوله مش بيزهق؟ فقالي مانتي عارفة فقولت له بس كده انا ممكن احبك بجد فقالي وايه المانع؟ وقرص بصباعه جامد اوي جوة طيزي لدرجة اني قفلت بطيزي على صباعه بس بعد فوات الاوان لان صباعه وصل جوة اوي لحد خرمي وعمل فيها بعبصه عنيفة اوي اوي وجعتني بس كان لازم اسكت واستسلم وقولت له بحبك كمان وهو من قوته ورجولته ومن هيجانه عليا رفعني بصباعه بعد مادخل كله جوايا اوي وبقى جسمي مرفوع بيه وانا بقول اححححححح وفضل يقرص جامد في خرمي ويمتع صباعه بيه اوي وانا سايبه له نفسي على صباعه اوي علشان انا كمان عايزة امتعه حتى لو ده حيوجعني بس انا لازم اتقبل عنف صباعه وشقاوته دي جوة طيزي والا مش حعرف اروح
فقولت له انا حبوسك زي مانت عايز بس بلاش كده فقالي ماشي وحسيت بصباعه وهيا بتخرج من جوة طيزي وبيخرج ايده من جوة بنطلوني فمسكتها بسرعه وقولته له مش قصدي كده انا قصدي بالراحه وهو شايف الرغبه في عنيا واني بحب ايده تفضل على طيزي وتبعبصني واعيش جنتها جوايا واتمتع بيها فقالي انتي عارفة اني كده كده حدفع ليكي تذكرة المترو؟ روحت بايساه ومسكت ايده ودخلتها جوة بنطلوني اكتر وقولت له وانا مش بحب حد يصرف عليا فقالي يبقى تسيبي صباعي يعمل اللي هو عايزة جوة طيزك اتفقنا؟ فقولت له تاني؟ هو مشبعبش؟ فقالي لا فقولت له بعد كل اللي عمله؟ فقالي سافل مش كده؟ فبوسته في شفايفه وقولت له بس بحبه
وفجاة رفعني بصباعه تاني وانا عماله اقول احححححح ... احححححح مع كل حركة سافله بيعملها صباعه جوة طيزي وانا مرفوعه بيه بكل جسمي وهو من قوته قادر يرفع جسمي كله بيه طول الوقت ده علشان يدخل جوة طيزي للاخر ويعمل في خرمي البعبصه اللي بيحبها وانا حاسه ببعبصة جامده وعنيفه اوي بتتعمل جوة طيزي وانا مرفوعة بصباعه كدة ومستنيه يقول كفايه بس هو مش بيبطل ولابيزهق وعمال يبعبص ويبعبص في طيزي ومش بيشبع منها
هجت اوي وبقيت احضنه وابوسه تاني في شفايفه وامتعه على قد مااقدر واقوله بحبك كمان وصباعه شغال بعبصه جوة طيزي مش عايز يبطل ولايخرج والاهات بتخرج مني وبرضو مفيش فايده عماله اتبعبص برضو
قالي كفايه كده؟ وانا ساكته ومش عايزة اقول ياريت ليزعل ومروحش البيت فقالي ساكته ليه؟ ودخل صباعه جامد اوي جوة طيزي ورفعني بيه ومكمل بعبصه جوة طيزي بصباعه وانا خلاص بدات اتعودت على عنف وسفاله صباعه لدرجه اني بقيت ارجع بطيزي على ايده وصباعه جواها علشان يبعبصني بعنف اكتر وبدات احب البعبصة العنيفة بعد ماكنت بتوجع منها بس اتعودت خلاص وبقيت عايزة عنف اكتر
باسني احلى وارق بوسه في شفايفي وهو بيبعبصني وحسيت بزغزغه حلوة بصباعه جوة طيزي وهيا بتبعبصني وفضل يزغزغ خرمي لحد ماضحكت وهو بيبص ليا بحنيه اوي وقالي ضحكتك جميلة اوي وانا شايفه ضحكته هو كمان وبقوله انت كمان ضحكتك جميلة وهو لما زغزغني من ورا وضحكت قالي انا عملت كل ده علشان القمر ده يضحك فقولت له الزاي انت حنين اوي كده وكنت عنيف من شوية وبتبعبصني جامد؟ فقالي علشان عارف انك حتسكتي علشان مديونة ليا بثمن تذكرة المترو فخدت راحتي وبدات ابعبص طيزك الحلوة اوي دي براحتي وصباعي يعمل اللي هو عايزه جوة طيزك لانها بجد ممتعة اوي فحضنته جامد وبوسته بدلع اوي في شفايفه وقولت له صباعك ده سافل ومستغل اححححح, وانا حاسه بصباعه بيغرف طيزي كلها وبيعمل احلى بعبوص جواها فانتفضت ودخلت لساني جوة بوقه من هيجاني وانا مقرره جوايا انه حيبقى حبيبي وحقابله على طول
قالي طيزك بتحب صباعي اصلا يدخل جواها ويبعبصها فقولت له بعد اللي عمله ده معتقدش فقالي طب عيني في عينك كده؟ ولما بصيت في عنيه شوية سرحت في جمالها وحضنته وبوسته في شفايفه اوي وسبت طيزي على الاخر علشان صباعه يكمل بعبصه فيها ويمتعني اكتر واكتر وفضل يمتعني بصباعه من ورا بالشكل ده لحد ماقالي يلا بينا احنا طولنا هنا اوي وخرجنا من العمارة وانا ببص على عمارة تانية ندخلها لاني كان نفسي فيه اوي وكمان دخولنا العمارات كان ببلاش بعكس المواصلات فانا مش خسرانة حاجة
واحنا بنتمشى عدينا على محطة اتوبيس وقالي استني هنا فقولت له فيه ايه؟ فقالي شايفه الباص اللي جاي ده احنا حنركبه فقولت له خلينا عمارات احسن فقالي اطمني انا اللي حدفع علشان لما ندخل عمارة تانية تسددي ليا اللي دفعته زي مادفعتي ليه تذكرة المترو ولا ايه رايك؟ فقولت له انت مقنع جدا على فكرة فقالي يلا الباص جه فقولت له بس ده زحمة اوي فقالي ماهو ده المطلوب
ركبنا الباص بالعافية والناس لما شافتني دخلتني جوة علشان مقفش وسط الرجالة وميعرفوش ان معايا راجل حيعمل فيا اللي مش بيعمله اي راجل فيهم وضحكت من جوايا من الموقف وهما بيدخلوني جوة علشان اقف مع البنات وهو طبعا معايا وبقول جويا بيحموني من التحرش ومعايا اللي حيعمل فيا احلى تحرش اصلا ومش بعيد يتحرش بالبنات اللي حواليا كمان
وقفت جنب بنت زي القمر لابسه جيبه خفيفه اوي وبعد مادفع لي الاجره زنقني في الكرسي جامد بكل جسمه والبنت اللي جنبي خدت بالها وكنت مكسوفة من منظري قصادها لدرجة اني فكرت اني ابعد بس بعد شويه لقيتها بتعض شفايفها وبتبص لي بابتسامه فعرفت ان صباعه جوة طيزها وبيبعبصها وهو زانقني في نفس الوقت فهجت من المنظر وسبت له نفسي على الاخر وانا بقول لنفسي ياتري صباعه بيعمل فيا ايه؟ وياترى بعد مايبعبص طيز البنت الجامده دي اكيد حيبقى هايج وحيوجعني اوي لما يبعبصني بعدها ومش حقدر اتكلم علشان دفع ليا اجرة الباص ولما شوفت البنت وهيا بتدوب اوي عرفت انه صباعه بيبعبصها جامد زي ماكان بيبعبصني واحنا في العمارة فهجت من منظرها وسبت له نفسي وفتحت رجلي شوية وسبته يزنق في جسمي جامد في الكرسي ويتمتع بكل جسمي من ورا وزبه واقف وراشق كله جوة طيزي وعمال يحكه جوايا لفوق ولتحت كان احساس فاجر اوي
كنت بتناك من على الهدوم وبتزنق جامد في الكرسي والبنت اللي جنبي بتتبعبص منه والناس قاعده مش واخده بالها والرجالة واقفين عند الباب مش حاسين اننا بيحصلنا احلى تحرش ورغم ان البنت زي القمر وطويلة وجسمها فاجر بس هو كان بيزنقني انا وبيتمتع بجسمي اوي وهو زانقني وبيقولي انت جسمك فاجر وطري اوي والبنت واقفة جنبي بتحاول تمسك نفسها من عنف البعبصه اللي بيعملها فيها بصباعه وانا عاذراها لاني مجربه بعبصة صباعه وانه سافل اوي في البعبصه وعنيف ومش بيرحم خصوصا لو دخل جوة طيز بنت حلوة زيها
موقف جريء اوي ووسط الناس وانا اول مرة اتحط في الموقف ده فسلمت نفسي ليه لما حسيت انه راجل اوي وسكت وسبت له نفسي على الاخر لحد مايخلص تزنيق فيا وبعبصة في البنت اللي جنبي وكنت حتى مستغربة اشمعنى دي اللي بعبصها دونا عن البنات التانية وليه هيا سكتت وحسيت وقتها انه من الخبرة بقى يعرف اللي حتسكت واللي حتبعد واللي حتتكلم وعامل حساب الناس كمان وعارف اذا كان الجو امان ولا لا علشان يعمل كده براحته وفعلا محدش خد باله من اي حاجة رغم ان البنت كان حيبان عليها لانه واضح انه كان بيبعبصها جامد اوي واتاكدت من كده لما زنقني جامد اوي اوي في الكرسي وفضل يحك جسمه كله في جسمي من ورا فعرفت انه هايج علينا ولقيت نفسي مزنوقة بجسمه جامد اوي اوي وزبه كله بيدخل جوة طيزي من ورا وبيحك جوة طيزي لفوق ولتحت جامد واحس بيه على خرمي واحس باثارة ومتعة قوية اوي من كده وبنطلوني الخفيف بيسهل دخول زبه جوايا اكتر لان ملمسه ناعم اوي وطري وحسيت من انفاسه في رقبتي وهو زانقني من ورا انه بيتمتع بجسمي اوي وده اللي انا عايزاه اصلا
هجت وسبت له نفسي ووصلت للنشوة انا والبنت اللي جنبي وهو شغال تزنيق فيا وبعبصه فيها وبعد ماكنت شبه متفعصه ومزنوقة جامد في الكرسي لوقت طويل اوي لقيته سابني وانا افتكرت انه تعب بس لقيته بيزنق البنت اللي جنبي وايده بقت عليا من ورا بتبعبص فيا وانا واقفه بتمتع انا والبنت اللي جنبي ومستغربة الجنان اللي انا فيه ده ومع واحد معندوش نهاية في المتعة ده مش بيزهق ولابيتعب وممكن يمتع البنات اللي حوالينا كلها عادي جدا
طبعا مكانش ينفع اتكلم ولا حتى اغير من البنت اللي واقفه جنبي وبتتزنق من زبه جامد وسايباه رغم انه مش دافع ليها الاجره واكيد معاها فلوس تركب بيه مواصلات يعني مش مضطره لكده ورغم كده سايباه ففهمت ان الموضوع ممتع والبنات بتحبه اصلا
وانا بتبعبص منه كنت ببص على الطريق وبقول انا كده ببعد اكتر وحروح مناطق معرفهاش وبدات اتوتر فهمس في ودني وقالي اطمني حنركب نفس الباص واحنا راجعين وحيوصلنا لنفس المكان لان انا نفسي اول مرة اروح المنطقة دي فضحكت وقولت له ياسلام لو توهنا انا وانت كمان فقالي والموبايلات تفصل ومفيش شبكة فضحكت اكتر وضحكتي مكنت صباعه انه يدخل جوة طيزي اوي وهي بتبعبصني من ورا فسكت وعضيت شفايفي غصب عني من المتعه وقولت جوايا اححححح ده احلى بعبوص لا ايه؟ وهو بياخد اخدود طيزي كله بصباعه بعد مادخله جواها اوي وقماشه البنطلون الخفيفه داخله كلها مع صباعه جوة طيزي ولما طرف صباعه وصل لخرمي عمل فيها زغزغه حلوة اوي هو بيبعبصها فضحكت بس بكسوف شوية من زغزغة صباعه اللي بيزغزغ وبيدلع خرم طيزي جامد اوي وبيمتعه اوي فارتحت له اوي وقولت بحبك من جوايا لقيت الزغزغة اتحولت لبعبوص عنيف اوي رفعني جامد من ورا وعمل زي الكماشه جوة طزي فاتوجعت بس سكت لما لقيته زانق البنت جامد اوي وعنف البعبوص اللي انا حاساه ده كان بسبب هيجانه لما زنقها بالشكل ده وزبه شغال نيك فيها جامد لحد مارتعشت وارتاحت ورغم كده فضل زانقها شوية ويمتع طيزها بزبه لحد مارتاحت خالص ووقتها رجع يركز في بعبصة طيزي بعد ماصباعه دخل جواها اوي
بدات اتكسف شوية لما صباعه بدا يدخل جوايا اوي ويبعبصني جامد وكنت مضطره اسكت واسيبه خصوصا اني في منطقة معرفهاش ولازم ارضيه علشان يدفع ليا اجرة الباص واحنا راجعين والا مش حعرف اروح وسبته يبعبص فيا من ورا زي ماهو عايز لحد مالباص بدا يروق وقعدنا ورا والناس بدئت تنزل بما فيهم البنات اللي حوالينا والبنت اللي كان زانقها وبيبعبصها وانا شايفاها وهيا بتنزل من الباص عادي جدا كان مفيش حاجة خالص ومبقاش فيه غيرنا وكام واحد قاعد ورا السواق قدام فقالي حننزل قبل الاخر بشويه المنطقة هنا فيها شكلها فيها عمارات حلوة فقولت له بس نركب نفس الباص واحنا راجعين فقالي انتي مديونة ليا بثمن التذكرة دي ولازم ندخل عمارة وابعبصك جامد من ورا زي العمارة اللي فاتت فبصيت له وقولت له انت مش بتشبع من كده؟ فحط ايده على رجلي وبقى يحسس عليها وقرب من كسي بايده اللي كلها لطف وحنيه واول ماوصلت لكسي حسيت باحساس جميل اوي خلتني عايزة ادخل معاه اي عمارة باي شكل وامتعه مقابل الاحساس الجميل اللي حاساه ده لان ايده كانت بتلعب في كسي بحنيه وبشقاوة في نفس الوقت وهو بيبص ليا بحنيه وشايفني ملكة يمتع ويدلع فيها براحته وهيا سايباه لانها مضطره والنتيجة انها بتتمتع متعه متحلمش بيها اي واحدة لانه راجل بجد واي حد غيره كان استغل ظروفي دي اسوا استغلال
نزلنا من الباص وانا بدور معاه على عمارة ندخلها لاني كنت محتاجة احضنه وابوسه اوي على اللي عملته ايدي في كسي واحنا قاعدين في الباص وكنت هايجة وعايزاه اوي وناسيه خالص اني في منطقة غريبة ومع واحد اول مرة اقابله ولانعرف بعض اصلا وده قمة الجنان بس علشان هو راجل بجد فانا بتجنن معاه عادي لاني واثقه ومتاكده اني حروح البيت مبسوطة وحبقى عايزة اقابله تاني وتالت
دخلنا العماره واديته ظهري علشان يبعبصني فقالي استني بصيلي الاول وفضل يحسس على صدري وفخذي ويعمل مساج لجسمي وبدا يبوس جسمي بخفه ورقة وبالراحة اوي ويبوس رقبتي وينزل على صدري وبقى يبوس بزازي من على البلوزه الخفيفة اللي انا لابساها وبعدين بدا يبوس بطني وسرتي ونزل على ركبته وبقى يدخل وشه مابين رجلي ويبوس كسي ووقتها مسكت راسه ودخلتها مابين رجلي اكتر وحسيت بنشوه حلوة اوي اوي
حبيت احساسي بحنيته وشقاوته ودوبت فيه وانا ببص ليه وسرحانه في رجولته وانا شايفاه بيبوس كسي بالراحة اوي وبعدين قام واول ماوقف قصادي حضنته وبوسته اوي في شفايفه فقالي طب اصبري لما ابعبصك فقولت له انا بابوسك من غير مقابل لاني حابه كده معاك فقالي بس صباعي سافل ومستغل وممكن يستغل انشغالك بشفايفي ويبعبصك من ورا فقولت له ماهو صباعك سافل ومستغل وعارف اني مش حقدر اتكلم وبدات احس بصباعه وهيا بتدخل جوة طيزي وانا سايبه نفسي ليها للاخر وعارفه انها حتبعبصني جامد اوي بس لازم اسكت واستسلم وابين اني بحب كده علشان صباعه يرضى عني ويخليه يوافق يروحني البيت
احححححححح اتنفضت جامد في حضنه لان صباعي عمل بعبوص قوي اوي جوة طيزي لدرجة اني اترفعت بكل جسمي بيه وانا بقوله اححححححح بقى صباعك اه اه اه بيبعبص اه اه اه احححححح بقى اححححححححححح بحبه اه اه اعمل كمان فقالي عرفتي بقى انك اصلا بتحبي تتبعبصي منه؟ فبوسته في شفايفه اوي وانا بتبعبص جامد من صباعه وقولت له اي بنت تتبعبص من صباعك بالشكل ده لازم تحبه وتعشقه كمان فقالي زي البنت اللي كانت واقفه جنبك في الباص مش كده؟ فقولت احححححححح بالراحة بقى صباعك سافل اوي فقالي كان جوة طيز البنت دي من شوية لازم يبقى سافل كده فقولت له وانا ذنبي ايه؟ فقالي ذنبك ان طيزك احلى طيز بعبصها وعاجبه صباعي وداخله مزاجه عندك مانع؟ فاستسلمت وسكت رغم عنف البعبصه اللي بيعملها صباعه جوة طيزي وطبعا صباعه لما صدق يلاقي طيزي اللي بيحبها مستسلمه ليه كده وسايباه يدخل جواها وطبعا بقى يلعب ويزغزغ ويبعبص ويقرص ويعمل كل حاجة براحته جواها مهما كانت سافله وجريئة وانا لازم اسكت واسيب له طيزي على الاخر لحد مايخلص بس هو مكانش بيخلص فعرفت اني كده كده حفضل اتبعبص منه فعملت انا كمان اللي نفسي فيه معاه وبدات ابوسه براحتي في شفايفه برقه وبدلع اوي وادخل لساني جوة بوقه وانا بابوسه وهو يقولي طعم ريقك يجنن وفضل يبعبص فيا وقت طويل اوي وانا عماله ابوس في شفايفه اللي مهيجاني اوي دي ومش بشبع منها زي ماصباعه مش بيشبع بعبصه في طيزي وفضلنا كده وقت طويل وانا دايبه من نظرته ليا وانا بابوسه كده وبعد مابوسته احلى بوسه في شفايفه قالي انا عازمك على اكله حلوة فقولت له كده حبقى مديونة ليك فقالي طعم ريقك في بوقي بثمن عزومة بحالها فقولت له انا بابوسك علشان انت راجل اوي مش علشان حاجة فقالي خلاص حعزمك برضو وتبقي مديونة ليا بثمن الاكل وتسددي ليا كل مقابلة جزء ودخل صباعه جامد اوي جوة طيزي وهو بيقولي كده ولقيت نفسي بتبعبص منه جامد فقولت وانا مواقفه بس صباعك يخف شوية انا طيزي اتبهدلت اوي منه
فقالي ماشي وانا حاسه اني لسه بتبعبص وصباعه شغال جوة طيزي وواخد راحته على الاخر فقولت له مش قولت ماشي يعني خلاص يعني كفاية ولا ايه؟ فقالي انا قولت كده بس صباعي سافل وقليل الادب ومش بيسمع الكلام حعمله ايه؟ فقولت له طيزي بجد اتهرت بعبصه من اول ماتقابلنا لحد دلوقتي انت صباعك مش بيتعب؟ فقالي مانتي عارفة فقولت له يعني حفضل اتبعبص كده على طول؟ فدخل صباعه جوة طيزي للاخر اوي اوي لحد وعمل في خرمي بعبوص جامد اوي فقولت له اححححح ده مش حيبطل فقالي وانتي مش عايزاه يبطل اصلا انا شايف كده في عنيكي وانا دايبه مش سامعاه من نشوتي بالبعبصه العنيفه اللي بيعملها صباعه جوة طيزي والزغزغة الحلوة اوي اللي انا حاسها في خرمي من صباعه لحد ماعشقته وبقيت اقفل بطيزي عليه علشان ميخرجش من جواها وفضل يبعبص فيا بالشكل ده وانا دايبه ومبسوطة وناسية الوقت وناسيه المكان ومش حاسه بحاجة غير بشقاوة وسافلة صباعه جوة طيزي لحد ماحبيت شقاوته دي وبقفل عليه بطيزي اكتر علشان اعرفه ان طيزي كمان بتحبه زي ماهو بيحبها وده كان قمة الجنان
بعد مابعبصني كتير اوي قالي انا حخرج صباعي من جوة طيزك مؤقتا بس علشان مش حينفع نفضل اكتر من كده وعلشان اعزمك على اكله حلوة زي ماوعدتك وبعد ماخرج ايده من جوة بنطلوني قالي اتفضلي انزلي الاول Ladies first
طبعا كنت عارفة انه بيقول كده علشان انزل قصاده ويبعبصني من ورا وانا نازله زي البنت اللي وراني الفيديو بتاعها بالضبط وكانت احلى بعبصه اتعملت في طيزي وانا نازله لان طيزي كانت بتتحرك على ايديه وصباعه جواها فكانت زغزغة صباعه جواها وطيزي بتتحرك عليها وانا نازله مثيرة وممتعه اوي اوي
خرجنا من العمارة واستنينا الباص وركبناه وعزمني على اكله حلوة ورغم اني بتكسف اكل قصاد حد بس ده مش اي حد ده صباعه كان جوة طيزي من شوية يعني عدينا كل الخطوط الحمرا والخضرا وكل الالوان مع بعض ورغم كده حافظ عليا ومعملش معايا اكتر من اللي كاتبه في قصصه ومتعني باحلى وامتع بعبصه تتمناها اي بنت علشان كده بقيت جريئة معاه على الاخر واضحك واهزر معاه ماحنا عملنا اكتر حاجة جريئة ممكن تتعمل وفي اماكن عامه وده قمة الجراة والجنان
كلنا وانبسطنا وروحني لحد محطة المترو اللي عند بيتي وطبعا دفع ليا كل المواصلات والاكل وانا مش مكسوفه انه عمل كده لاني شوفت المتعة في عنيه في كل لحظة كان فيها معايا في العمارات والمواصلات وده كان المقابل وكنت مبسوطة اوي انه اتمتع هو كمان زي مامتعني وقالي شوفي نتقابل تاني امتى علشان تردي ليا الجميل فقولت له انا مديونة ليك بكل لحظة كنت فيها معاك فقالي لما نتقابل تاني حبعبصك كتير اوي وانتي تبوسيني وبعدين نشوف كل واحد مديون للتاني بكام ايه رايك؟ فضحكت وقولت له حتبقى على حسابك برضو؟ فقالي الفلوس ملهاش قيمة وانتي معايا وبوسه حلوة من شفايفك دي متتقدرش بفلوس اصلا فقولت كلامك حلو اوي انا حسيت بقيمتي وانا معاك ومبقتش مكسوفه منك فقالي مفيش كسوف مابنا انتي ملكة وانا بقدرها مش اكتر فقولت له ربنا يقدرني وارد ليك كل حاجة حلوة عملتها معايا وكل كلمه حلوة قولتها فقالي المقابلات الجايه كتير ويبقى ردي براحتك 😂
قصة جريئة ومجنونة بمناسبة ارتفاع الاسعار 🤣🤣🤣