الفرفوشه 😉
قصة بنت بتضحك على طول وفرفوشة وديما بتنكشني وتعمل مقالب ودي كانت اكتر بنت تعرف بنات لان روحها حلوة وبتضحك على طول وبتحب الخروج والفسح
صورها كتير جدا وكل شوية تتصور سيلفي او تخلي صاحبتها تصورها وبوستاتها كلها حاجات تضحك ومقالب وعايشه طول الوقت في فرفشه وحريه ولما قرئت قصصي كلمتني وطلبت تقابلني بس الغريب انها طلبت انها تشوفني بس من غير مانعمل حاجة مجرد تعارف وعلشان تطمن اني معملش حاجة قالت انها حتلبس لبس سميك ومحتشم ووحش اوي ومجرد بس انها قالت كده انا ضحكت
بصراحة مكانش في بالي فعلا اني اعمل حاجة لما اقابلها كنت عايز اعرف الشخصية الحلوة الفرفوشة دي وحيبقى تغيير وجو حلو اعيشه بس سالتها بصراحة عن سبب المقابله طالما مش حعمل حاجة فقالت انها عايزة تتعرف على اللي مجنن البنات وانه دنجوان ومفيش زيه والكلام ده وان البنات بتقول فيه شعر فقولت ليها مش حقيقي انا انسان بسيط جدا وكلها اشاعات فقالت يبقى انت فعلا زي مابيقولوا فقولت ليها مش حقيقي فقالت نتقابل ونشوف اذا ان حقيقي ولا لا فقولت ليها خلاص حعزمك في كافيه في وسط البلد ونرغي براحتنا فقالت عرفت منين اني رغاية فقولت ليها من طريقة كلامك فقالت ياخبره انت
عزمتها في كافيه ولما شوفتها لقيتها بنت بسيطة ولبسها عادي جدا بس جميلة والضحكة مش مفارقة وشها وبعد ماطلبنا حاجة نشربها سكتت شوية فقولت ليها مالك فقالت تعرف؟ لولا كلام البنات عنك مكنتش قابلتك ولاقعدت معاك انا عمري ماعملتها فقولت ليها ده يبقى حدث تاريخي ولازم تفتكري اليوم ده وتحتفلي بيه كل سنة كمان فضحكت وقالت بس انت مش باين عليك انك كده فقولت ليها كده اللي هو ايه؟ فقالت قصصك يعني وكده فقولت ليها بصي في عيني كده؟ وبصت في عنيا وسرحت شوية في جمالهم ورموشي وحواجبي ونظرة عيني اللي كلها قوة ورجولة فقولت ليها مالك سرحتي في ايه؟ فقالت في عنيك فقولت ليها مالهم فقالت بدل ماكنت متوتورة ومستغربة اني بقابل حد معرفوش بقيت عايزة اخرج معاك دلوقتي ونروح الاستوديو علشان نظرة عنيك دي بس فقولت ليها علشان تبصي ليهم على طول وانتي بتبوسيني مش كده؟ فقالت ممكن ابص ليهم من غير ماابوسك عادي فقولت ليها خلاص حبوسك انا وانتي شفايفك زي العسل اصلا مش حشبع منهم
b3bsx.blogspot.com
كلمتين قولتهم وفي مكان عام ولبنت عادية فضولها بس خلاها تقابلني علشان تعرفني خلى كسها مبلول وانا من الخبره بعرف امتى البنت بتهيج وكسها يتبل فعرفت انها هايجة جدا بس مش مبينة ده وكمان لاجربت ولاتعرف اي حاجة عن المتعة دي وهيا وثقت فيا وعايزة تعيش المتعة دي معايا لانها مطمنة ليا
قولت ليها سرحتي تاني ليه؟ يلا ارغي فقالت ارغي في ايه؟ فقولت ليها كلميني عن حياتك, صحباتك اللي قالوا عليا كلام مش حقيقي فقالت انت غامض فقولت ليها بالعكس انا واضح جدا وقصصي دليل على كده اصلا فمسكت ايدي وبقت تقلب فيها وتلعب في صوابعي بطريقة غريبة وبتقول هيا ايدك فيها ايه؟ فقولت ليها فيها عفريت ولو دعكتي ايدي حيطلع ليكي فضحكت لدرجة ان الناس بصت علينا من صوت الضحك فقولت ليها اشربي الحاجة اللي طلبتيها ويلا بينا احنا ملناش قعاد هنا فقالت ليه؟ فقولت ليها فيه اماكن تانية احسن من هنا نتكلم فيها براحتنا فقالت زي ايه؟ فقولت ليها تعالي معايا وانتي تعرفيb3bsx.blogspot.com
خرجنا من الكافية وركبنا باص فاضي وقعدنا لوحدنا ورا واول ماقعدنا دخلت ايدي جوة بنطلونها وبدات العب في كسها من على الاندر الخفيف اللي هيا لابساه وهيا اتفاجئت بكده وملحقتش تتصرف ولاتفكر اصلا وقولت ليها كده احسن؟ فقالت لا طبعا روحت مطلع ايدي ومدخلها جوة الاندر ودخلت ايدي كلها جوة لحد مابقى كسها كله على ايدي فقولت ليها طب وكده؟ فحطت الشنطة على ايدي علشان محدش يشوفها وانبسطت من شقاوة ايدي اللي بدئت تلعب بالراحة وبحنية في كسها وقولت ليها حلوة ايدي؟ فقالت حلوة اوي وبعدين بصت من الشباك وايدي جوة بتلعب بالراحة في كسها بحنيه وبلطف اوي وهيا دايبه من المتعة وبتقولي احنا رايحين فين؟ فقولت ليها معرفش انا حتى مشوفتش رقم الباص كام, فضحكت فقولت ليها مش مهم نروح فين طالما احنا مع بعض فقالت ياعيني على الرومانسية فقولت ليها دي مش رومانسية, الرومانسية هيا اللي بتعمله ايدي دلوقتي فقالت ايدك بقت بتلعب بشقاوة اوي فبصيت ليها بحنيه وبدات احرك ايدي براحة وازغزغ كسها بصباعي اللي ببعبص بيه البنات بس زغزغه جريئة كانت بتحرك زنبور كسها وكنت بلعب بيه بصباعي لحد ماضحكت فقولت ليها اول مرة تضحكي من غير مااقول حاجة فقالت بطل بقى الحركة دي وانا صباعي شغال لعب وزغزغه في كسها لحد ماضحكت تاني وقفلت رجليها على ايدي وبللت ايدي بمية كسها فقولت ليها كسك بيقول بحبك ولا ايه؟ فقالت ايدك.. فقولت ليها مالها فقالت جريئة اوي فقولت ليها مانتي كنتي بتمسكيها وتلعبي فيها في الكافية وخليتي الناس تبص علينا فكان لازم تعرف هيا ممكن تعمل ايه فقالت بس فيه حاجة تانية بتعملها فقولت ليها نفسك تتبعبصي منها من ورا مش كده؟ لقيتها هاجت وكسها حسيت بيه وهو بيسخن في ايدي بمجرد اني سالتها السؤال ده فعرفت ان البعبصه هيا اللي بتوصلها لقمة المتعة والنشوة وانها لما بتتخيلها بس بتهيج اوي وكمان عارفة اني خبير فيها من قصصي وايدي اللي حتبعبصها حاسه بيها دلوقتي على كسها وده كان بيهيجها اوي
b3bsx.blogspot.com
بقيت امتعتها بايدي اوي في كسها وبللت ايدي شوية وبعدين خرجت ايدي من جوة بنطلونها وقولت ليها يلا بينا ونزلنا من الباص وروحنا منطقة هادية اول مرة نروحها وهيا بتضحك وبتقول شكلنا توهنا فقول ليها مانتي معاكي اللي حيمتعك باحلى بعبصه وموبايلك اللي حتتصوري بيه سيلفي زي مانتي عايزة عايزة حاجة تانية؟ فضحكت وقالت بصراحة لا
دخلنا عمارة واول ماوقفنا على السلم دخلت ايدي جوة بنطلونها من ورا وهيا واقفة قصادي وسايباني ادخل ايدي براحتي لان بنطلونها مكانش حلو اوي ومش حيمتعها لو بعبصتها من عليه
خدت طيزها بخفة بايدي اول مرة وصباعي مشي جوة طيزها باثارة اوي من على الاندر الخفيف اللي هيا لابساه لقيتها بتدوب من اول بعبوص وبتبتسم ابتسامة جميلة فبوستها برقه في خدها وقريت في عنيها ان هو ده اللي هيا عايزاه وبدات العب بصباعي في طيزها واحدة واحدة وابعبصها بالراحة وهيا تدوب اكتر واكتر وفضلت ازغزغ طيزها بصباعي لحد مادابت على الاخر وباستني برقه في خدي
فقولت ليها حلوة البعبصه؟ وفضلت ابعبصها بلطف وحنيه وانا ببص لعنيها لحد ماهاجت شوية مش من بعبصة صباعي بس لكن من نظرة عيني كمان ولقيتها بصت لعيني وسرحت فيها وانا استغليت سرحانها ده وخرجت ايدي من جوة بنطلونها ودخلتها تاني بس من جوة الاندر ودخلت معاها ايدي التانية من قدام وجوة الاندر برضو وفضلت احرك صباعي جوة طيزها وابعبصها برقه لحد ماسمحت لصباعي انه يدخل جوة طيزها للاخر ويوصل لخرمها وده اكتر مكان صباعي بيحبهb3bsx.blogspot.com
وفي نفس الوقت كانت صوابع ايدي التانية بتلعب في زنبور كسها اللي بقى بارز من هيجانها من نظرتي ليها وهيا سرحانة مش دريانة باللي بعمله فيها اصلا وانا بقولها بقى مش مصدقة اني ممكن اعمل كده؟ فقالت انت عنيك فيها سحر لاني مش بسمح لحد انه يلمسني اصلا فلعبت بصباعي جوة طيزها وايدي على لحم طيزها من غير حائل وقولت ليها صوابعي الجريئة وصلوا لاكتر مكان حساس في جسمك ومسكت كسها بايدي جامد وقرصت بصباعي جوة طيزها وضغطت بايدي على طيزها اوي وصباعي بيقرصها لحد مارفعت جسمها بايدي الاتنين فهاجت اوي وكسها اتبل تاني في ايدي بس ماسكة نفسها بالعافية فقولت ليها انا عطشان فقالت طب يلا نخرج نجيب حاجة نشربها فقولت ليها لا انا حشرب من هيجانك فقالت احححح بقى انت فظيع
مسكت نفسها وفضلت تبوسني في خدي وشفايفي وانا ايدي الاتنين جوة بنطلونها والاندر بتاعها شغالين لعب ودعك وبعبصه من قدام ومن ورا في نفس الوقت وهيا واحدة واحده بقت تتعود انها تمسك نفسها وتنزل ميتها على ايدي من سكات ماهيا اكتشفت اني بحب كده بعكس اي حد تاني ممكن يتضايق من كده رغم انها حاجة عادية من بنت حلوة زيها خصوصا لو كانت محترمة ومعرفتش ولاد
b3bsx.blogspot.com
كانت مسغربة اني بتمتع بس باللعب في جسمها بالشكل ده ومش عايز اكتر من كده ولاشايفها بنت وحشه ولاشمال وبكلمها بادب واحترام وبنضحك ونهزر عادي جدا وغرابتي دي هيا اللي خليتها تقولي لو قولت اني بحبك حتصدقني؟ فقولت ليها لا! فقالت واعمل اي علشان تصدق فلعبت بايدي اوي في كسها وبدات ادعكه بهيجان وهيا اضطرت تسكت وتسيب ايدي تلعب براحتها في كسها لحد ماهاجت فقولت ليها لو قوليتها وانتي بتعمليها في ايدي ممكن اصدقك فمسكت ايدي وضغطت بيها جامد على كسها لانها كانت على اخرها اصلا ولما صدقت قولت ليها كده وبدات العب بصوابعي في كسها وادلع كسها اوي بصوابعي وهيا ضاغطه عليه بايديها لحد ماهاجت اوي وعملت ميتها في ايدي وقالت بحبك بصوت رقيق اوي بس كله اثارة وهيجان ولعبت بصباعي بايدي التانية جوة طيزها اوي وبدات ابعبصها بيه جامد وارفعها بصباعي من ورا اوي فارتعشت من قوة صباعي وشقاوته جوة طيزها وعملت مية تاني على ايدي وقالت بحبك اوي
كانت متعة رهيبه بالنسبة ليا على عكس اي حد تاني ممكن يقرا الكلام ده ويقول فين النيك والخبط والرزع لكن البنت دي من رقتها ودلعها كفايه عليا انها تنزل ميتها في ايدي وانا ببعبصها بايدي التانية دي بالنسبة ليا كانت اقصى متعة
بعد ماخلصنا خرجت ايدي من جوة بنطلونها وقولت ليها يلا بينا ومن اول ماخرجنا اشتغل الرغي والضحك والهزار كانها كانت مستنية تجرب المتعة دي معايا وتتاكد ان قصصي دي حقيقية الاول علشان تطمن وترتاح ليا وده دليل انها معرفتش اي حد قبلي وان كل اللي تعرفهم بنات بسb3bsx.blogspot.com
واحنا ماشيين قالت ليا جسمي عجبك؟ فقولت ليها بعد كل ده لسه بتسالي السؤال ده؟ فقالت يعني بتاكد بس فقولت ليها ولو لبستي لبس خفيف وناعم حيبقى احلى فقالت بعينك فقولت ليها خلاص يبقى تيجي الاستوديو علشان اعرف اتعامل فقالت شكلك مفيش استوديو ولاحاجة وان قصص الاستوديو مش حقيقية فقولت ليها متقولي انا عايزة اروح الاستوديو وخلاص ولا لازم تنكشيني يعني! .. وقضيناها ضحك وهزار وبنستكشف المكان الجديد اللي احنا فيه اللي كانت كلها عمارات هادية
b3bsx.blogspot.com
واحنا ماشيين مسكت ايدي وقالت ماندخل عمارة تانية؟ فقولت ليها مش قولتي حنروح الاستوديو؟ فقالت لا عايزة عمارة فقولت ليها وكمان شوية يعدي باص وتقولي عايزة نركب الباص مش كده؟ فقالت وانت عايز ايه؟ فقولت ليها عايز اسال الشقة هنا بكام علشان المنطقة هنا حلوة اوي وهادية فقالت يابارد وخبطتني في كتفي وهيا بتضحك فقولت ليها حدخل العمارة دي واسال لو فيه شقق فاضية وسعرها كام تعالي معايا علشان نفاصل في السعر شوية فقالت انت شكلك مجنون اصلا ودخلت معايا العمارة وحنا طالعين السلم زنقتها في الحيطة ووشها ناحيتي وهيا حضنتني ودخلت شفايفها في شفايفي ونزلنا بوس في بعض وهيا كانت بتدوب اوي من حلاوة البوس وبتزنق كسها في زبي وبتحك جسمها فيا من هيجانها روحت زانقها جامد في الحيطة علشان متعرفش تتحرك ونزلت بوس شفايفها الحلوة براحتي وهيا لما لقتني بابوس شفايفها بدلع ورقة اوي انبسطت من المتعة ولفت ذراعها حوالين رقبتي وحضنتني جامد وشفايفها كلها جوة شفايفي ونزلت بوس في شفايفي هيا كمان لحد مادابت فياb3bsx.blogspot.com
واحنا بنبوس بعض قولت ليها الشقق هنا غالية اوي فباستني بدلع اوي في شفايفي وقالت متغلاش عليك فبوست في شفايفها وكام بوسه حنينه في خدها وقولت ليها بس حلوة اوي وتستاهل فباستني كام بوسه وانا كمان كنت بابوسها بمتعة اوي وقالت هيا ايه؟ فبوستها في شفايفها برقة اوي وقولت ليها الشقة فقالت اللي يشوفك وانت بتبهدل البنات في الاستوديو ميشوفش حنيتك دي فزنقتها اوي في الحيطة لاني حسيت بكسها وهو بيهيج تاني لمجرد انها افتكرت اللي بعمله في البنات في الاستوديو فقولت ليها تيجي تجربي؟ فحضنتني جامد اوي وهاجت اوي وفضلت تحك جسمها كله فيا وكسها في زبي اللي كان واقف وبارز اوي من بنطلوني وهيا بتتمتع اوي وبتقولي بس خايفة احبك روحت مادد ايدي على طيزها وماسك فلقتين طيزها جامد بايدي وزانق جسمها كله فيا وشفايفي جوة شفايفها وهيا من نشوتها وهيجانها حضنتني جامد وفضلت تبوس في شفايفي بهيجان اوي وبتدخل شفايفها جوة بوقي وتلعب بلسانها بهيجان اوي فقولت ليها مفيش بنت بتبوس واحد بالشكل ده الا لو بتحبه فانتي حبتيني خلاص مفيش حاجة بقى تخافي منها فقالت يعني اطمن؟ فقولت ليها اطمني راحت حاضناني جامد بكل جسمها وضمتني ليها اوي وفضلت تبوس شفايف بهيجان واثارة اوي وانا ببعبصها بصباعي من ورا وبزنقها بايدي جامد لحد مارتعشت وبللت كسها تاني من هيجانها وانا حسيت برعشه كسها على زبي وهيا بتبوسني بهيجان وحب اوي وبتدخل بوقها جوة بوقي وتدوب من شدة المتعة وانا حاسس بجسمها كله بيسخن في حضني مش كسها بس
كانت مرتاحة ليا اوي ومطمنة وسايبه جسمها الجميل يهيج على اخره وهو في حضني وتتمتع بكل حاجة بتعملها ايدي فيها لدرجة اني دخلت ايدي جوة بنطلونها من ورا وجوة الاندر كمان ودخلت صباعي جوة فلقتين طيزها وعملت في خرم طيزها البعبصة اللي نفسها فيها فانتفضت في حضني وفضت العب في خرم طيزها وازغزغه بطرف صباعي وبعد مادبت من شقاوة صباعي عملت في طيزها البعبصة اللي حتخليها تقابلني على طول لاني حبيت شقاوتها وضحكتها وروحها الحلوة
b3bsx.blogspot.com
وانا كنت بعمل فيها البعبصه دي وصباعي كله جوة طيزها شغال لعب ودلع في خرم طيزها لحد مايستسلم ليه دابت اوي وسابت طيزها كلها لايدي وارتاحت على ايدي ورجعت بطيزها على ايدي بحيث تسمح لصباعي انه يدخل كله جواها وطبعا صباعي لما صدق يدخل جوة ويعيش المتعه مع خرم طيزها اللي عمل فيه كل اشكال البعبصة اللي ممكن تتعمل لدرجة انه كان بيقرصها من هيجانه وبقى يفترس خرم طيزها ويدخل فيها ويلعب ويبعبص ويعمل حركات سافلة وجريئة بتوصل جسمها لنشوة رهيبه وللوجع كمان لدرجة انها كانت بتقول اه وانا بقولها امسكي نفسك مش انتي اللي سمحتي اني ادخل صباعي جوة؟ فقالت بس ده جريء اوي اح اح اح السافل بيعمل ايه جوة؟ فقولت ليها بيبعبصك ايه رايك فقالت احححح بقى من شقاوته وسابت طيزها لصباعي رغم سفالته وجرئته دي لحد مانتهك طيزها من كتر البعبصه وعمل فيها كل حاجة ممكن يعملها فيي طيز بنت حلوة زيها
قالت ليا بحبك وبحب حركة ايدك فقولت ليها وصباعي مش حيخرج فقالت حتكسف منه كده اححححح اح اح كده كتير بقى
كنت مكمل بعبصه في طيزها مش ببطل وهيا كل شوية تقرب مني وتبوسني وفضلت تبوس فيا بدلع ودوبان اوي ولما لقيتها دابت اوي حضنتها جامد علشان متوقعش مني وقولت ليها انتي كده لازم تيجي الاستوديو وانا بحاول اسندها وهيا دايخه وبتقع مني وانا بزنقها في الحيطه علشان متوقعشb3bsx.blogspot.com
قولت ليها فوقي شوية مش وقت محن دلوقتي ولقيتها قفلت عنيها ودابت على الاخر ونا بحاول افوقها وبقولها بطلي تمثيل انا عارف الحركات دي فضحكت وقالت عرفت منين اني كنت بمثل فقولت من الخبره فحضنتني جامد وزنقت كسها بزبي وفضلت تحك كسها بزبي جامد وحسيت انها بتحاول توصل نفسها للرعشه كمان مرة قبل مانمشي وبتحك جسمها بجسمي اوي وبتبوس في شفافي وخدي برقه فبصيت ليها بحنيه وبدات ادخل صباعي جوة طيزها وابعبصها وفضلت البعب بصباعي وابعبصها بيه جامد وبعنف اوي اوي لحد مارتعشت في حضني وعملت ميتها
بعد ماهديت سبتها وقولت ليها يلا بينا وخرجنا واحنا بندور على مواصله ترجعنا قولت ليها انتي نزلتي ميه؟ فقالت كتير فقولت ليها خلاص نخلي الاستوديو يوم تاني فقالت ماشي بس يبقى بدري علشان ناخد اليوم من اوله واتفقنا على معاد المقابلة الجايةb3bsx.blogspot.com
لما ركبنا الباص قعدنا لوحدنا ورا وطبعا دخلت ايدي جوة بنطلونها والاندر كان مبلول والبنطلون علشان كان سميك فمش باين عليه البلل وفضلت العب في كسها بايدي بالراحة طول الطريق وهيا بتبص في عيني وبتقولي نفسي اعرف حتعمل فيا ايه تاني في الاستوديو فقولت ليها لما تيجي حتعرفي وفضلت امتع كسها بايدي بس بالراحة اوي لحد ماوصلنا ونزلت من الباص وانا فضلت فيه للمترو ولقيتها بعتت ليا كلمة بحبك
كانت احلى متعة ولسه حكتب قصصي معاها بعد كده ...