بعبصة في الاجازة



 بعد مالامتحانات خلصت والاجازة بدئت قررت اهدى شوية واقفل الفيس خصوصا ان الناس راحت تصيف والدنيا بقت هادية خالص فانا قولت ادي لنفسي فرصة اكتب قصص عن كل المواقف والمقابلات اللي حصلت الفترة اللي فاتت وكل اللي بقابلهم معاهم التيليجرام بتاعي ومعنديش استعداد اقابل بنات جديدة على الاقل فترة الاجازة

قفلت الفيس وكل صفحاتي عليه والجروبات وكل حاجة لانه كان مضيع وقت كبير من يومي وبدات افتكر المواقف واكتب عنها وفيه مذكرة بكتب فيه نبذه سريعه عن المقابله علشان منساش

المهم لقيت رقم غريب بيكلمني على التيليجرام ولما رديت لقيتها واحدة وبتقولي انها محتاجة تقابلني ضروري

استغربت استعجالها ده بس اكتشفت انه مبرر لاني حسيت من طريقة كلامها انها كانت محتاجة تتبعبص اوي

انا في العادي مش بقابل واحدة معرفهاش الا لما نتكلم كتير واعرفها كويس بس دي لقيتها بتبعتلي صورها وبتكلمني فويس فسالتها عن مكانها لقيتها قريبة مني جدا ودي كانت صدفة غريبة

صحيح مكانش في بالي اقابل واركب المترو والمواصلات تاني الفترة دي بس لما لقيتها قريبة مني ومصرة تقابلني قولت انا مش خسران حاجة

قابلتها لقيت فلقة القمر ولابسه بنطلون خفيف اوي وبلوزه قصيره ومكسوفة تتكلم جدا وفي لحظة ماقابلتها فهمت كل حاجة من خبرتي مع البنات

دي بتتكسف جدا عمرها ماقابلت شاب بس كان السؤال اللي في بالي وقتها هو معقوله قصصي تخلي واحدة تقابلني بسرعة كده من غير حتى ماتعرفني؟

متكلمتش معاها لاني عارف انها مش حترد من شد الكسوف واول مالقيت ميني باص جاي وقفته وقولت ليها اقعدي ورا ودفعت الاجرة وقعدت جنبها ومكانش فيه حد ورا غيرنا

اول ماقعدت جنبها دخلت ايدي جوة بنطلونها على طول وملقتش اندر فمسكت كسها على طول وفضلت احرك صوابعي عليه وازغزغ زنبور كسها بمتعة وشقاوة لحد مادابت مني وفضلت العب في كسها بصوابعي وازغزغها بفن واحتراف لحد ملقيت حاجات بتنزل من كسها في ايدي وانا ببص على وشها الجميل وبقول معقوله الجمال ده كله متلمسش من حد؟ واول مرة تقابل شاب؟

عرفت انها بنت محترمة علشان كده كنت بلعب في كسها بصوابعي وبدعكه بالراحه لحد ماحسيت انها محتاجة تتبعبص اوي فقولت ليها يلا قومي علشان حننزل فسمعت كلامي فورا رغم انها هايجة من حركة ايدي على كسها فلما لقيتها بتسمع كلامي بدون نقاش قولت ليها عدي قصادي علشان اكافئها على سماع الكلام وهيا قامت وعدت قصادي برقه روحت غارف طيزها باحلى بعبوص خد طيزها الطرية كلها واديتها كام بعبوص كمان في طرقة الباص وهيا بتتكسف اوي بس جسمها بيقشعر من شدة المتعة

كانت مستسلمة ليا اوي وبتسمع كلامي ولما نزلنا قولت ليها تعالي ندخل العمارة دي لقيتها بتدخل معايا وبتطلع معايا السلم وهيا مش بتفكر في حاجة ومش عايزة غير حاجة واحدة بس

انها تتبعبص مني!

مش مهم فين والزاي ومش مهم هيا بتعمل ايه ولامهم تعرف عني حاجة وانا كنت بقرا كل ده في دماغها علشان كده مضيعتش وقتي في الكلام معاها وحققت ليها اللي هيا عايزاه


اول ماوقفنا على السلم قولت ليها اقفي هنا واديني ظهرك واول ماهيا عملت كده حست باحلى بعابيص بتدخل جوة طيزها ورغم انها بنت رقيقة ومكسوفة اوي الا اني كنت ببعبصها بعنف وانا نادر مابعمل كده مع البنات الرقيقة خصوصا لما تكون اول مرة بس انا كنت حاسس بهيجانها اوي ولما لعبت في كسها في الميني باص ولقيته سخن اوي على ايدي فعرفت انها هايجة

صباعي مكانش بيخرج من جوة طيزها وكان بيعمل جواها كل انواع البعبصة اللي بعملها مع اي بنت ورغم اني كنت ببعبصها بعنف اوي لدرجة اني زنقتها في سور السلم بايدي علشان صباعي يدخل جوة طيزها اكتر وهيا برضو مستجيبه ليا وكمان عايزة اكتر

مش حنكر ان جمال طيزها هيجني خصوصا ببنطلونها الخفيف ده علشان كده كنت ببعبصها بعنف اوي وهيا تنبسط وتطلب اكتر فابعبصها بعنف اكتر وصباعي يدخل جوة طيزها اوي لان بنطلونها خفيف اوي كانه مش موجود بلعكس كان مسهل على صباعي انه يلعب جوة طيزها ويمتعها اكتر واكتر

لقيتها بتدلع بجسمها قصادي وطبعا زبي وقف على اخره فبدات اقرب منها وامد ايدي التانية على بزها وامسكه وافعصه بالراحة لقيتها واقفه بجنبها قصادي وبتبص ليا بابتسامه جميلة من المتعة اللي هيا فيها وفجاه لقيتها بتقرب شفايفها من شفايفي وبتبوسني بوسه رقيقة اوي

وهيا بتبوسني بانوثة ورقة اوي حست بايدي وهيا بتدخل جوة بنطلونها وايدي التانية بتدخل جوة البلوزه فعرفت اسلوبي وانها لما تعمل حاجة حتتمتع قصادها اضعاف

لقيتها بتبوسني برقه بوسه ورا التانية رغم ان ايدي جوة بنطلونها وصباعي جوة اخدود طيزها مش سايب خرم طيزها ونازل فيه زغزغة وبعبصه كمان

استغربت تحكمها في نفسها وانها تبوسني برقة كده رغم عنف البعبصه اللي بعملها فيها بايدي من ورا وبايدي التانية كنت بفعص بزازها جامد وده بيزود حالة الهيجان اللي هيا فيها بس رغم كده لقيتها عايزة تمتعني زي مانا بمتعها وبتبوس شفايفي برقة ومتعه اوي فبدات العب بصباعي جوة طيزها بطريقة تدوب اي بنت واعمل في خرم طيزها حاجات بصباعي مش بعملها غير مع البنات اللي بتقابلني بالشهور وتستاهل المتعة العالية اوي دي

كل حركة بعملها بصباعي جوة طيزها بيخلي جسمها ينتفض قصادي لحد ماوصلتها لمرحلة اعلى من الهيجان لقيتها بتمسك خدي ورقبتي بايديها الاتنين وبتدخل شفايفها الحلوة كلها في شفايفي وانا بقول جوايا يخرب بيت جمالك ورقتك اي واحدة في هيجانك بتبقى عايزة تتناك او تمص علشان كده مش بوصل البنت لمرحلة الهيجان العالية دي لاني مش عايز اعمل كده


لقيتها بتحضني جامد وبتسلم ليا جسمها كله روحت حاضن جسمها كويس وبدات احك زبي على كسها ومدخل ايدي كويس جوة بنطلونها وبدات العب بصباعي جوة طيزها وابعبصها براحتي مانا عرفتي مفتاحها خلاص وهيا عمالة تبوس في خدي وشفايفي برقة اوي وانا بحضنها جامد وبزنق زيمها في سور السم وبحك زبي في كسها والعب بصباعي جوة طيزها وابعبصها جامد من ورا وهيا بتبوس شفايفي اكتر واكتر وبعد ماخلصت لقيتها بتبص ليا باتسامه وانا زبي كان واقف خالص فقولت ليه لفي علشان احضنك من ورا فلقيتها بتضحك لي وبتلف قصادي برقه وبتديني ظهرها وانا طبعا من هيجاني زنقتها جامد في سور السلم وزبي الواقف اوي ده برجولته وجماله دخل كله جوة طيزها مرة واحده ولقيتها بترتاح اوي وبتحرك زيها بحيث تمكن زبي انه يدخل جواها للاخر وتتمتع بيه على خرم طيزها وفضلت احك زبي جوة طيزها جامد لتحت ولفوق وهيا دايبه على الاخر لحد مانزلت شهوتي جوة طيزها وسمعتها بتقول بحبك وانا بعملها لحد مامارست معاها من ورا بس من فوق الهدوم لحد ماهديت خالص وشوفت اجمل ابتسامه على وشها فعرفت انها كانت عايزة كده اصلا

بعد ماخلصنا وهدينا خرجنا من العمارة وانا بقولها ايه رايك نركب المترو ولا الباص فضحكت وقالت انت مش بتهدى؟ فقولت ليها لا فقالت انا مش حقدر اتاخر عن كده وحنزل تاني بكرة لو حابب نتقابل فقولت ليها نرتبها على تيليجرام...

اشهر القصص

دكتورة نفسية ADHD

شوفت البعبصه بعيني واتمتعت بيها

حبيبي ❤

البنت السافله عملت ميه في ايدي

خطيبتي المحترمه 😉

متعة الجنس الحقيقية .. للبنات فقط

المتمرده

قصه بنت جريئه

لقيته اخيرا 🥳